Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [PS3]

Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Aloitin toissapäivänä normaaliversion uusintakierroksen. Takana tommoset 5h ja kertaakaan ei ole ilmaantunut mitään ongelmaa tahi bugia. Sen sijaan yllätyin kun sain pari pronssista pokaalia lisää (Good Karma, kuten viimeksin).

Mukavalta kyllä VATSeilu maistuu, päät irtoilee komiasta, syystäkin K-18 peli.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

HUOH ja HUOH...

Ostin GOTY-version viime vuoden lopulla ja pelailin peliä paljon, sillä onhan toi aikalailla mestariteos :cool: No kuitenkin tuossa tammikuun lopulla peli alkoi kaatuilemaan useasti Point Lookout -lisäosassa (en ole varma lisäosan nimestä, mutta kuitenkin se paikka johon pääsee lautalla) ja silloin leikkasi niin pahasti kiinni, etten ennen tätä päivää ole peliin koskenutkaan.

Tänään tosiaan aloitin uudestaan pelaamaan vanhasta tallennuksesta, jossa olen siinä kohdassa mihin viimeksi jäinkin ja peli kaatuilee näemmä edelleen useasti. Vituttaa, kun tekisi mieli pelata, mutta ei vaan pysty, kun peli koko ajan kaatuu. Ootteko kuullu mitään vastaavaa ja onko tähän mitään parannuskonstia?

Ja tosiaan peli taisi kaatua ainoastaan muutamia kertoja ennen kuin alotin pelaamaan Point Lookoutia, jossa sitten peli kaatuu jatkuvasti. Olen kai pelannut joitakin kymmeniä tunteja.

EDIT: Näemmä jotkut on valitellut samaa jopa tällä samalla sivulla. Olin kai niin kiihdyksissä, etten huomannut heti :)
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Tuo pelihän alkaa usemmiten kaatuilemaan siinä vaiheessa, kun takana on kymmeniä pelitunteja. Aika pitkälle tuota voi pelailla ilman ongelmia, mutta ainakin itselläni 70 tunnin pelailun jälkeen Wastelandissa tarpominen oli aika tuskaa, kun peli hidasteli ja kaatuili tiiviiseen tahtiin. Osa sivutehtävistä jäikin sitten sen myötä tekemättä.

Jossain foorumilla kehoitettiin käyttämään vain muutamaa tallennusta, mutta vaikea uskoa että tuo peli kaatuilisi useammin, vaikka tallennuksia olisikin vaikka 10+. Sen verran buginen tuo peli on joka tapauksessa, että käytin itsekin 2-3 eri tallennusta siltä varalta, että esim. talosta ulos tullessa peli jumittaisi oven avaukseen.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Missä vaiheessa Broken Steelin level capin nosto tapahtuu? Heti ostamisen ja asentamisen jälkeen vain vasta pääjuonen päätyttyä? Pääjuoni ei ole kovin paljoa edes edennyt ja olen jo level 19.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Missä vaiheessa Broken Steelin level capin nosto tapahtuu? Heti ostamisen ja asentamisen jälkeen vain vasta pääjuonen päätyttyä? Pääjuoni ei ole kovin paljoa edes edennyt ja olen jo level 19.
Voimassa heti asentamisen jälkeen, joskin siinä määrin enemmän expoahan nuo lopputasot vaativat, että aika lailla kaiken mahdollisen saa koluta ennen kuin 30 tulee täyteen.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Jos ovat saman alueen julkaisuja, niin toimii. Eli esim. Jenkki-GOTY ei lue EU-Falloutin savea, mutta EU-GOTY lukee.

Tänään posti toi gotyn ja oli tietenkin eri alueen levy, ei näy saveja.

Onko kellään tietoa olisiko tuohon tulossa jonkinasteista "bugi"-päivitystä.

Ei jaksaisi alkaa aloittamaan alusta asti.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Onkos tuota samanlaista bugeilua tavattavissa myös puuceellä?
Ja mitenkäs neutraali karma leveliä voi nostaa ylemmäs?
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Hyvillä teoilla. Esimerkiksi auttamalla ihmisiä, vapauttamalla orjia ja tappamalla orjakauppiaita.

Tarkoitin lähinnä sitä että saa ne trophyt "Mercenary", "Pinnacle of Survival" ja "Paradigm of Humanity" joiden vaatimuksena on 8/14/20 levelin neutraali karma?
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Tarkoitin lähinnä sitä että saa ne trophyt "Mercenary", "Pinnacle of Survival" ja "Paradigm of Humanity" joiden vaatimuksena on 8/14/20 levelin neutraali karma?
Helpoiten noi saa pelaamalla hyviksenä ja tallettaa pelin aina hieman ennen trophyn vaatimaa leveliä. Sen jälkeen Megatonin craterside supplyssä "hakkeroi" sitä konetta niin kauan kunnes on neutral/evil. Sitten kun karma on kunnossa, niin käy tappamassa parit mutantit niin tulee trophyt.

Sitä konetta ei siis tarvitse oikeasti hakkeroida vaan painaa X:ää ja heti perään O:ta, niin ei vartijat suutu mutta karma tippuu vähän.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Mitenkä hyvis/evil pitää olla jotta trophyn saa? riittääkö vain että on hieman hyvä/paha vai pitääkö olla täys piru/jeesus?
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Varmaan pitkän aikaa sitten jo mainittu mutta sanonpa kuitenkin.. eli vettä kun jakaa kerjäläisille, niin siitä saa ihan hyvin karmaa. Eli niitä vaan annat niin kauan kunnes on Good Karma.
En muista onko jopa alta 20 Purified Water pulloa riittävä määrä korjata tappamat lukuisat ihmiset. Very Evil > Very Good.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Omistan brittiversion. Voinko ladata lisäosia EURO-storesta?

Brittiversio = Euroversio. Minun kopioni on Amazon.co.uk:sta tilattu ja hyvin on lisäosat pelanneet. Euroversion tuotekoodi on BLES 00333, joka löytyy myös Storesta sieltä lisäosien kuvauksista kohdasta vaatimukset.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Nyt on aika pelata loppuun tuo tämän hetkinen evil tallennus ja sitten pelata hahmo 30 levelille. Sen jälkeen kun nuo trophyt on saatu niin voisi tuhota super mutant behemotit. Tämän jälkeen uusi tallennus jossa pelaan neutral karmalla pelin läpi ja levelille 30, samalla etsin bobleheadit. Lopuksi etsin kaikki tavarat mothership zetasta ja pittistä. Tällöin minulle pitäisi tulla platina.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Nyt on aika pelata loppuun tuo tämän hetkinen evil tallennus ja sitten pelata hahmo 30 levelille. Sen jälkeen kun nuo trophyt on saatu niin voisi tuhota super mutant behemotit. Tämän jälkeen uusi tallennus jossa pelaan neutral karmalla pelin läpi ja levelille 30, samalla etsin bobleheadit. Lopuksi etsin kaikki tavarat mothership zetasta ja pittistä. Tällöin minulle pitäisi tulla platina.

Heh, minä keräsin kaikki trophyt yhdellä pelikerralla :D
 
Ylös Bottom