Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Just olin tulossa samaa hehkuttamaan. Menisin telkan eteen polvilleen kiittämään jos polvet kestäis Tuota autoa on odotettu todellakin viime kesästä asti. Olis kiva tietää minkä takia se oli noin kauan pois tarjonnasta... Nyt autoja 457/464. Lähenee lähenee...Escudo on palannut. Edellinen havainto viime vuoden elokuulta.
YouTubessa tuli vastaan video, jossa Escudon paluuta hehkuteltiin myös ja siinä tuli esiin, että kahden legendary auton kohdalla on ollut joku bugi, että ovat jostain syystä olleet poissa legedary kaupan kierrosta. Escudo oli niistä toinen ja toinen muistaakseni oli joku Fordin Roadster. Ilmeisesti bugi korjattu edellisessä päivityksessä. Fordin paluusta kauppaan ei ollut videon mukaan ainakaan vielä tietoa.Just olin tulossa samaa hehkuttamaan. Menisin telkan eteen polvilleen kiittämään jos polvet kestäis Tuota autoa on odotettu todellakin viime kesästä asti. Olis kiva tietää minkä takia se oli noin kauan pois tarjonnasta...
F40 Ferraria odotellaan. Kerran sen nähnyt, ei ollut silloin varaa ostaa. Kunhan Ferrari tuonne tulee, myyn vaikka kaikki autot, että tuon rahamäärän saa.Escudo on palannut. Edellinen havainto viime vuoden elokuulta.
F40 on muistaakseni ollut noin 2 miljoonan hintainen, että ihan kauheasti ei sitä varten onneksi tarvitse grindaillaF40 Ferraria odotellaan. Kerran sen nähnyt, ei ollut silloin varaa ostaa. Kunhan Ferrari tuonne tulee, myyn vaikka kaikki autot, että tuon rahamäärän saa.
Täältä näkee autojen hinnat ja koska ollut viimeksi tarjolla: https://gtdb.io/gt7/legend-cars/F40 Ferraria odotellaan. Kerran sen nähnyt, ei ollut silloin varaa ostaa. Kunhan Ferrari tuonne tulee, myyn vaikka kaikki autot, että tuon rahamäärän saa.
Jonkun vajaan vuorokauden yrittämisen jälkeen onnistui talvilomalla tuo. Jonkun ulkomaan foorumin mukaan noin puolet turismon pelaajista ei onnistu saamaan puolessa vuodessakaan kultaa ja ymmärrän kyllä yskän. Laita TC ykköselle, ASM ja CA myös päälle. tuo bmw hardeilla on jotenkin holtiton ajaa. Toki oppii ajamaan paremmin ilman apuja tuollakin autolla, mutta melkein kaikilla lähtee 2-3 sekuntia ajasta pois nuo avustukset päällä ja suorittaminen on vähän vähemmän tuskaista.Ihan mielenkiinnosta kyselen et onko täs kfinnis kukaa onnistunut ajaa nürren circuit expereincee kutlaan? Kaverilistalla on tasan yks joka on senkin onnistunut saamaan, viimeisin pätsi vaa nyt kusi jotenki nää leaderbordsit ettei enää näy muuta kun sun oma saavutus. Sectorit olen onnistunut kaikki ajaa kultaan ja itse radan hopeelle aikaa 6:42.994 ja miljoonista yrityksistä huolimatta en edes ole enää onnistunut sitä parantaa vaikka radan jo osaankin olevinaan.
Mut jossain mättää, tää on mun mielest tän pelin "end game" että tässä onnistuu, erityisen vaikeeta tästä tekee vielä se että kyseessä on vaikea rata mut autoki on melkoinen vemputtaja ja lähtee hyvin herkästi lapasesta, eikä tässä ole varaa oikee missää hidastella tai varoo. Olis kivaa tietää ja kuulla mahdollisia niksei ja kiksei.
Jonkun vajaan vuorokauden yrittämisen jälkeen onnistui talvilomalla tuo. Jonkun ulkomaan foorumin mukaan noin puolet turismon pelaajista ei onnistu saamaan puolessa vuodessakaan kultaa ja ymmärrän kyllä yskän. Laita TC ykköselle, ASM ja CA myös päälle. tuo bmw hardeilla on jotenkin holtiton ajaa. Toki oppii ajamaan paremmin ilman apuja tuollakin autolla, mutta melkein kaikilla lähtee 2-3 sekuntia ajasta pois nuo avustukset päällä ja suorittaminen on vähän vähemmän tuskaista.
tässä haasteen ennätyksen haltijan vinkit kultaan.
Noi 3 puuttuvaa on alpine VGT autoja ja maksavat miljoonan jokainen.
----------------------------------------------------------------------
Kiitos. En ymmärrä miten multa menny ohi noi kolme alpinea kun siellähän ne brand centralissa kokoajan saatavilla... Nyt autoja 460/464. Enää puuttuu 20miljoonan Ferrari 250, Alfa Romeo, Mersu 300sl -52 ja 3,6milj. osto-oikeus Lamborghini Veneno jota en tiedä saanko koskaan. 59miljoonaa vielä pitäs grindailla niin on rahat näihin viimeisiin autoihin kasassa. Sitten tietty tulevat autot päälle.
Itse pääsin pädillä todella lähelle kulta-aikaa Nyrressä, mutta en jaksanut ruveta hinkkamaan sitä useita yrityksiä niin seuraavana päivänä otin ratin ja kulta-aika meni paljon helpommin. Pystyi ratilla ajaessa antamaan paremmin kaasua mutkasta ulos, kun ratin pehmeillä liikkeillä sai pidettyä perän kurissa.
Jäi vielä semmoinen olo, että aikaa saisi parannettua sekunnin tai pari, mutta ei se niin helppoa ollutkaan ja jäi pelkäksi haaveeksi
Tämä oli kyllä joku kuukausi sitten ennen tätä fysiikka päivitystä. Itse ajoin TCS 1:llä, mutta en muita apuja käyttänyt. Nythän on toki myös TCS muutettu parempaan suuntaan, kun se ei vaikuta asetuksella 1 niin paljon enää ajoon.
Pitäisi kokeilla Nyrren haastetta myös näillä uusilla fysiikoilla ja toki myös 120 fps tilassa. Siinä on ohjaus tuntuma sekä nopeus aivan eri luokkaa 60 fps tilaan verrattuna.