Onko tuo fysiikkapäivitys vaikuttanut muiden nopeuteen/pärjäämiseen sportin puolella? Itse aloitin pelaamaan silloin kun VR lasit tuli myyntiin ja ostin rattisetin niiden kaveriksi. Eli oon ihan aloittelija vasta. Kuitenkin aloitin heti ilman avustimia paitsi ABS on defaultilla. Tai oli mulla vähän aikaa vahingossa luistonesto päällä, kun en tajunnut ettei se lähtenyt pois sillä jollain asetuksella mitä en nyt muista.
Pelasin jonkin verran menuja ja ajoin lisenssit pois ja menin sportin puolelle kokeilemaan. Muutaman kisan jälkeen aloin pärjäämään kivasti ja alkoi tulla voittoja ja yleensä viiden parhaan joukossa maalissa, ellei joku kiilannut radalta pois. Kahteen Time trial kisaan oon osallistunu ja saanut molemmista kulta-ajan. Nyt tämän viikon kisan myös ajoin ja sain kulta-ajan ainakin toistaiseksi. Ajelin yleensä sitä aika-ajoa noissa viikkokisoissa, kunnes osasin radan suht hyvin ja aika oli myös sen verran hyvä, että sain yleensä lähdön top kolmosesta. Varsinkin GR4 luokan kisoissa. DR ehti nousta B tasolle ennen päivitystä.
Nyt päivityksen jälkeen en pärjää ollenkaan. Aika-ajosta tulee parhaimmillaan 8. Sija lähtöön ja kisassa jään viimeisten joukkoon. Tuntuu myös, että porukka kiilaa radalta enemmän. DR putosi takaisin C ja kohta on pudonnut D:en puolelle. Auto ei tunnu päivityksen jälkeen hirveästi vaikeammalta ajaa, mutta ei vaan löydy vauhtia kun vertaa muihin. Vaikka kuinka hinkkaan esimerkiksi tuota tämän viikon GR4 luokan rataa, niin en saa parannettua aikaa. Sama juttu GR3 luokan kisassa. Hieman alkaa turhauttamaan, kun tuntuu muilla vauhdin vaan parantuvan. Tottakai täytyy nyt vaan yrittää harjoitella, mutta en olisi ihan näin kovaa eroa odottanut muihin verrattuna.