Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 7

Voin olla toki väärässäki, mut mä oon ymmärtänyt että se TCS ei vaikuta huippunopeuteen mitenkään, vaan siihen että miten nopeesti saa auton taas kiihtyy mutkista.

Että siinä se ongelma sit varmaa onkin että jos ajaa se vaik ykkösel sitä autoa ei saa mutkista nii nopeesti taas kiihtyy kun jos se olis nollassa? Se tekee ajamisesta paljon haastavampaa ja auto lähtee lapasesta mut pakko se on varmaa ilman sitä opetella, ainakin enimmäkseen ja käyttää sitä vaa vaikeemmis mutkis.

Mut ehkä helpompaa olis opetella kokonaan ilman kun koko nürre on täynnä mutkia nii siin pitäs koko ajan olla vemputtamas. Kokeilin ilman, mut se auto vemputtaa nii perhanasti että saan aina vaa huonompia aikoja ku mitä jos TCS olis 1.
 
Escudo on palannut. Edellinen havainto viime vuoden elokuulta.
Just olin tulossa samaa hehkuttamaan. Menisin telkan eteen polvilleen kiittämään jos polvet kestäis Tuota autoa on odotettu todellakin viime kesästä asti. Olis kiva tietää minkä takia se oli noin kauan pois tarjonnasta... Nyt autoja 457/464. Lähenee lähenee...
 
Just olin tulossa samaa hehkuttamaan. Menisin telkan eteen polvilleen kiittämään jos polvet kestäis Tuota autoa on odotettu todellakin viime kesästä asti. Olis kiva tietää minkä takia se oli noin kauan pois tarjonnasta...
YouTubessa tuli vastaan video, jossa Escudon paluuta hehkuteltiin myös ja siinä tuli esiin, että kahden legendary auton kohdalla on ollut joku bugi, että ovat jostain syystä olleet poissa legedary kaupan kierrosta. Escudo oli niistä toinen ja toinen muistaakseni oli joku Fordin Roadster. Ilmeisesti bugi korjattu edellisessä päivityksessä. Fordin paluusta kauppaan ei ollut videon mukaan ainakaan vielä tietoa.

Itse ostin Escudon jo silloin viime kesänä, joten sen takia en ollut huomioinut koko asiaa. Hyvä, että saivat asian korjattua.
 
  • Like
Reactions: rap
F40 Ferraria odotellaan. Kerran sen nähnyt, ei ollut silloin varaa ostaa. Kunhan Ferrari tuonne tulee, myyn vaikka kaikki autot, että tuon rahamäärän saa.
F40 on muistaakseni ollut noin 2 miljoonan hintainen, että ihan kauheasti ei sitä varten onneksi tarvitse grindailla :)
 
F40 Ferraria odotellaan. Kerran sen nähnyt, ei ollut silloin varaa ostaa. Kunhan Ferrari tuonne tulee, myyn vaikka kaikki autot, että tuon rahamäärän saa.
Täältä näkee autojen hinnat ja koska ollut viimeksi tarjolla: https://gtdb.io/gt7/legend-cars/

F40 maksaa nykyään 3miljoonaa ja oli tarjolla viimeksi 20.01.2023. Voi mennä muutama kuukausikin että tuo on seuraavan kerran tarjolla. Ehdit hyvin ajaa neljä kertaa puolen tunnin 825k kisan niin sulla on rahat F40 valmiina.
 
Tästä jo marmattanut sivutolkulla, mut legendary autot sentään tulee 100% varmuudella kiertoon edes joskus kuhan jaksaa seurata mitkä puuttuu, tosin kun kutsuautot voi olla ettei ikinä tai ehkä.
 
Noi kutsuautot on kyllä semmonen piikki lihassa että. Ite metsästän edelleen Lambo Venenon osto-oikeutta, sitä ei tule koskaan.
 
Digital Foundryn videolta selviää miksi minä näin heikompaa frameratea 120fps resoluutio modissa.

Peli nimittäin toimii isommalla resoluutiolla jos sinulla on myös VRR päällä. Resoluutio modi toimii 4k resoluutiolla jos VRR on käytössä. Ilman sitä resoluutio modi toimii 1440p tilassa.

Mutta tuo framerate modi on jotakuinkin sama oli sinulla VRR tai ei.

 
Ihan mielenkiinnosta kyselen et onko täs kfinnis kukaa onnistunut ajaa nürren circuit expereincee kutlaan? Kaverilistalla on tasan yks joka on senkin onnistunut saamaan, viimeisin pätsi vaa nyt kusi jotenki nää leaderbordsit ettei enää näy muuta kun sun oma saavutus. Sectorit olen onnistunut kaikki ajaa kultaan ja itse radan hopeelle aikaa 6:42.994 ja miljoonista yrityksistä huolimatta en edes ole enää onnistunut sitä parantaa vaikka radan jo osaankin olevinaan.

Mut jossain mättää, tää on mun mielest tän pelin "end game" että tässä onnistuu, erityisen vaikeeta tästä tekee vielä se että kyseessä on vaikea rata mut autoki on melkoinen vemputtaja ja lähtee hyvin herkästi lapasesta, eikä tässä ole varaa oikee missää hidastella tai varoo. Olis kivaa tietää ja kuulla mahdollisia niksei ja kiksei. :eek:
Jonkun vajaan vuorokauden yrittämisen jälkeen onnistui talvilomalla tuo. Jonkun ulkomaan foorumin mukaan noin puolet turismon pelaajista ei onnistu saamaan puolessa vuodessakaan kultaa ja ymmärrän kyllä yskän. Laita TC ykköselle, ASM ja CA myös päälle. tuo bmw hardeilla on jotenkin holtiton ajaa. Toki oppii ajamaan paremmin ilman apuja tuollakin autolla, mutta melkein kaikilla lähtee 2-3 sekuntia ajasta pois nuo avustukset päällä ja suorittaminen on vähän vähemmän tuskaista.

tässä haasteen ennätyksen haltijan vinkit kultaan.

 
Osaisiko joku kertoa että mitä noi kolme puuttuvaa ranskalaista autoa on mitkä kuvassa harmaana ja vielä ostamatta? Ja mitä ne maksaa?
 

Liitetiedostot

  • IMG_20230408_125027.jpg
    IMG_20230408_125027.jpg
    2,6 MB · Lukukerrat: 17
Noi 3 puuttuvaa on alpine VGT autoja ja maksavat miljoonan jokainen.
-----------------------------------------------------------------------------

Täytyy koittaa noil asetuksil, radan siis periaattees osaan mut ongelma on just että pelkää mennä kaasu pohjas kohdissa jossa pitäis mennä jne, sit sitä maagisesti luulee että jos nyt onnistuis vaikka pitäs ottaa suosiolla uusi yritys.

Ohan tämä joo kieltämättä todella vaikea haaste, kyl sitä aina välil oon käynyt koittaa mut kyseessä niin pitkä rata että sitä ei jaksa yrittää kovin montaa kertaa päivässä, ehkä just joku 5-10 yritystä max. En oo ees onnistunut omaa 6:42.994 aikaa parantaa.
Jonkun vajaan vuorokauden yrittämisen jälkeen onnistui talvilomalla tuo. Jonkun ulkomaan foorumin mukaan noin puolet turismon pelaajista ei onnistu saamaan puolessa vuodessakaan kultaa ja ymmärrän kyllä yskän. Laita TC ykköselle, ASM ja CA myös päälle. tuo bmw hardeilla on jotenkin holtiton ajaa. Toki oppii ajamaan paremmin ilman apuja tuollakin autolla, mutta melkein kaikilla lähtee 2-3 sekuntia ajasta pois nuo avustukset päällä ja suorittaminen on vähän vähemmän tuskaista.

tässä haasteen ennätyksen haltijan vinkit kultaan.

 
Noi 3 puuttuvaa on alpine VGT autoja ja maksavat miljoonan jokainen.
----------------------------------------------------------------------

Kiitos. En ymmärrä miten multa menny ohi noi kolme alpinea kun siellähän ne brand centralissa kokoajan saatavilla... Nyt autoja 460/464. Enää puuttuu 20miljoonan Ferrari 250, Alfa Romeo, Mersu 300sl -52 ja 3,6milj. osto-oikeus Lamborghini Veneno jota en tiedä saanko koskaan. 59miljoonaa vielä pitäs grindailla niin on rahat näihin viimeisiin autoihin kasassa. Sitten tietty tulevat autot päälle.
 
Kiitos. En ymmärrä miten multa menny ohi noi kolme alpinea kun siellähän ne brand centralissa kokoajan saatavilla... Nyt autoja 460/464. Enää puuttuu 20miljoonan Ferrari 250, Alfa Romeo, Mersu 300sl -52 ja 3,6milj. osto-oikeus Lamborghini Veneno jota en tiedä saanko koskaan. 59miljoonaa vielä pitäs grindailla niin on rahat näihin viimeisiin autoihin kasassa. Sitten tietty tulevat autot päälle.

Ellei sun arpaonni oo sit parempi ku mulla, niin veikkaan et todennäköisesti sulle käy niin että se lamborgini veneno osto-oikeus auto jää sulle viimeiseks autoks mitä sit metsästät ässäarvoista epätoivoisesti kuten minä tätä ferrari kutsua, täs pari päivää sitten se siel onnenpyörässä taas pyörii mut arvaa osuiko kohalle. Oli täs jonnin verran kyl taukoa mut viimevuoden kesäkuusta kun pelin oon ostanut ei oo ferrari kutsua tullut kertaakaa vastaan, kaikkia muita kyllä vähintään 2 kertaa ja joitakin enemmänkin.

Mut toivottavasti sulle käy parempi onni :)
 
  • Like
Reactions: rap
Vielä kaukana kulta-ajasta nürre, mut ton videon nikseillä sain ainakin oman vanhan 6:42.994 ajan parannettu 6:41.316, tosi pieni edistys mut jos tästä pikkuhiljaa alkais vielä paranee nii ehkä se on joskus meikäläisen mahdollista saavuttaa. Tiedän kyl kohat missä mun olis reippaasti parantamisen varaa, kuhan pysyy ajolinja että voi tietyis mutkis mennä kaasu pohjas, mut sit tulee aina se pelko nii alkaa höllää mitä ei sais tehää jos meinaa joskus sen kulta-ajan saavuttaa.
 
Itse pääsin pädillä todella lähelle kulta-aikaa Nyrressä, mutta en jaksanut ruveta hinkkamaan sitä useita yrityksiä niin seuraavana päivänä otin ratin ja kulta-aika meni paljon helpommin. Pystyi ratilla ajaessa antamaan paremmin kaasua mutkasta ulos, kun ratin pehmeillä liikkeillä sai pidettyä perän kurissa.

Jäi vielä semmoinen olo, että aikaa saisi parannettua sekunnin tai pari, mutta ei se niin helppoa ollutkaan ja jäi pelkäksi haaveeksi :)

Tämä oli kyllä joku kuukausi sitten ennen tätä fysiikka päivitystä. Itse ajoin TCS 1:llä, mutta en muita apuja käyttänyt. Nythän on toki myös TCS muutettu parempaan suuntaan, kun se ei vaikuta asetuksella 1 niin paljon enää ajoon.

Pitäisi kokeilla Nyrren haastetta myös näillä uusilla fysiikoilla ja toki myös 120 fps tilassa. Siinä on ohjaus tuntuma sekä nopeus aivan eri luokkaa 60 fps tilaan verrattuna.
 
Itse pääsin pädillä todella lähelle kulta-aikaa Nyrressä, mutta en jaksanut ruveta hinkkamaan sitä useita yrityksiä niin seuraavana päivänä otin ratin ja kulta-aika meni paljon helpommin. Pystyi ratilla ajaessa antamaan paremmin kaasua mutkasta ulos, kun ratin pehmeillä liikkeillä sai pidettyä perän kurissa.

Jäi vielä semmoinen olo, että aikaa saisi parannettua sekunnin tai pari, mutta ei se niin helppoa ollutkaan ja jäi pelkäksi haaveeksi :)

Tämä oli kyllä joku kuukausi sitten ennen tätä fysiikka päivitystä. Itse ajoin TCS 1:llä, mutta en muita apuja käyttänyt. Nythän on toki myös TCS muutettu parempaan suuntaan, kun se ei vaikuta asetuksella 1 niin paljon enää ajoon.

Pitäisi kokeilla Nyrren haastetta myös näillä uusilla fysiikoilla ja toki myös 120 fps tilassa. Siinä on ohjaus tuntuma sekä nopeus aivan eri luokkaa 60 fps tilaan verrattuna.

Mul ei ikävä kyllä ole mahollista ratilla testata, että tos videoski äijä veti ratilla nii en tiie sitten. Toki on se varmaa pädilläki mahollista ois kiva testata miten ratilla sujuis, voiskohan näitä ratteja vuokrata jostain tyyliin kirjastosta :p
 
Ylös Bottom