Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kolme uutta autoa tulossa seuraavassa päivityksessä, oletettavasti ensi viikon torstaina. Siluetit julkaistu ja niiden perusteella oletettavasti nämä uutuudet ovat Audi R8 V10+, Lamborghini Urus ja Toyota GT-One Le Mans-prototyyppi 90-luvun lopulta.
Pari mielenkiintoista nimeä itselle tuossa. Vaikka bemaristi olenkin, niin olen tuota tehokkaampaa R8:a odotellut jo jonkun aikaa ja ihmetellyt, miksei se ollut pelissä mukana jo julkaisussa. No nyt tulee sekin sitten ja pääsee päristelemään. Viime aikoina nuo wanhemmat Le Mans-protot ovat alkaneet kiinnostaa enemmänkin ja olen niistä tännekin jonkun verran kirjoitellut, joten tuo Toyotan versio tulee varmaan hankittua heti, jos on hinnaltaan järkevä, eli alle 5 miljoonaa.
Itsestä ei löydy sisäistä Vesa Keskistä yhtään, joten tuo Urus ei kauheasti kyllä kiinnostele. Jostain syystä Lambot eivät ole koskaan kiinnostelleet, kun jotenkin niiden muotoilu on aina ollut omasta mielestä liian futuristinen. Eipä tuo auto pelissä toki itseltä ole pois mitään ja varmaan joistain pelaajista se pienoinen sisäinen Keskinen löytyy, jotka tuosta ovat kiinnostuneita.
Onnittelut Kova suoritusTänään 23.5.2024 VIHDOIN onnenpyörästä tipahti kauan kauan yritetty ferrari kutsu, eihän täs mennyt kun pari vuotta. Nyt omistan kaikki autot!
Komea saavutus. Siinä on saanut jonkun aikaa grindailla, vahtia legendary dealershipia ja used cars dealershipia. Lippistä päästä ja niin edelleen...Nyt omistan kaikki autot!
Olen tässä parin vuoden aikana huomannut, että aikalailla kaikissa autoissa, joita olen käyttänyt, putoaa öljyn laatu excellent => good 250 km välein. Varsinaista käytännön merkitystä sillä ei pelissä taida olla, onko öljy excellent vai good, mutta muistan jonkun videon tubessa nähneeni, että punaisella oleva öljyn laatu pudottaisi huippunopeutta muutaman km/h sen 'tutkimuksen' mukaan.Mistä tuo öljynvaihtoväli 250km tulee?