Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Vika löytyi tuosta muuntajasta. Kokeiltiin työkaverin vastaavaa ja johan alkoi ratti pyörimään ja toimimaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Täällä siis on ratti-pelaajia, niin onko ajotuntuma liian herkkä tai jotenkin muuten huono prologuessa? siis ratilla.

Ku vois ostaa netist hyvän ratin+Prologue 100

vai onko se ratin kanssa täydellinen simulaatio?:D
 
Vastaus: GT5 Prologue

ainakin driving force prolla on hyvä ja tarkka tuntuma, ei todellakaan mikään yliherkkä.
tuolla 100 eurolla voisi jopa tuon ja prolon saadakkin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Sori kirjoitin väärään paikkaan:)
löysinkin vastauksen tuolta peliavusta eli pitää pelata kaikki luokat läpi ennenkuin saa ostettua formulan, myös S.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mistä paikasta saa muka dfp + gt prologue 100 pistäkää linkkiä jos tiedätte vois ostaakkin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

onhan joku anttilakin tuota rattia jollain 70e myynyt.
nykyään voi olla vaikeampi löytää kun on niin vanha jo niin tuskin pahemmin varastossa pidetään.
prolo sitten ulkomailta alta 30e.
 
Vastaus: GT5 Prologue

morjens, miten noita aikoja voi siis ajaa ilman noita erillisiä vartin on-line aika-ajoja vai voiko mitenkään? sormenpäät on kuin tomaatit, onko se sohlbergin penkki ja logitecin g25 ratti paras yhdistelmä? onko noin kuin kuvissa näyttäs että penkkiä ei pysty säätämään, siis selkänojaa, ratinhan saa kuten tahtoo, mahtuu isikin pelaamaan, hinta suolanen ainakin vkaupassa, yht 600eur...:eek: ottaen hjuomioon että konsoli kustansi 399 prolon kans, no arvasihan tämän ettei se konsoliin lopu:D
 
Vastaus: GT5 Prologue

morjens, miten noita aikoja voi siis ajaa ilman noita erillisiä vartin on-line aika-ajoja vai voiko mitenkään? sormenpäät on kuin tomaatit, onko se sohlbergin penkki ja logitecin g25 ratti paras yhdistelmä? onko noin kuin kuvissa näyttäs että penkkiä ei pysty säätämään, siis selkänojaa, ratinhan saa kuten tahtoo, mahtuu isikin pelaamaan, hinta suolanen ainakin vkaupassa, yht 600eur...:eek: ottaen hjuomioon että konsoli kustansi 399 prolon kans, no arvasihan tämän ettei se konsoliin lopu:D
Arcadesta valitset radan ja sen jälkeen Time Trial.
 
Vastaus: GT5 Prologue

ei vaan se on juuri hyvä puoli.
näin verrataan kuskien ajo taitoja eikä tuunaus taitoja.
 
Vastaus: GT5 Prologue

ei vaan se on juuri hyvä puoli.
näin verrataan kuskien ajo taitoja eikä tuunaus taitoja.

Jaa? no, yks sopii yhelle ja toinen toiselle. Esim. itse pidän kovemmasta alustasta, joku muu taas pehmeämmästä. Kun tehot kummiskin pysyy samana kaikille, ei sillä "tuunaamisella" ole paljoakaan merkitystä. Mitä nyt saa itselleen sopivammat ajo-ominaisuudet.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Niin no jos sen ajattelee, niin että nopein tietyllä autolla, tietyllä fysiikalla ja tietyllä säädöillä, niin eiköhän se silloin mene kaikille kaaliin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Huhujen mukaan Prologue on saamassa 1. elokuuta mittavan päivityksen...
Improvement in Download Speed

* Improvements in download speeds for online updates and content

Gran Turismo TV

* Start of PPV (Pay Per View) service
* It is now possible to fast forward, rewind, or move between chapters when viewing video content.
* It is possible now to have up to 8 simultaneous background downloads running at the same time.
* Individual downloads can now be paused or resumed.

Distribution of Expansion Data

* Instant distribution feature of My Page backgrounds added

Race

* Improvements in penalty judgments
* Improved physics during collisions between cars in Online races.

Time Trial

* The tire selection in Arcade time trials changed from S2 fixed, to N1-S2

Ranking

* It is now possible to display top lap times in all courses in a list.
* Improvements in the user interface

Common Vehicle Physics

* Improved controllability when using S1-S3, and R1-R3 tires.
* Changed calculation rules for performance points.

Option

* Added [Standard Definition (SD) Display Size] in [Display Settings]
* Moved the [Temperature] unit setting from [Network] to [Units]
* Added Expansion Data settings and Advanced Download Option settings in [Network]

Sound

* 6 BGM tracks added

Online race network specifications changed

* Added port 5658 to the ports used in Online races.

Other

* Players matched in Online races now added to the [Friends] → [Players Met] menu within Playstation 3.
* The time and score from replays of time trials, drift trials, and distributed demo replays are now displayed after their replay. For distributed demos, the Online ID is also displayed here.
* Manual updated
Lähde: http://www.psonly.nl/nieuws/16286/GT5_Prologue_update_voor_1_augustus_krijgt_vorm/
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tota odotetaan jo kieli pitkällä,
Onlinessä kolari rangaistuksia paranneltu kuin myös törmäysten fysiikkaa. Frendilistalta voi pyytää porukkaa samaan kisaan...eiks sitä tarkoita toi 'OTHERS' valikon ensimmäinen rivi?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Frendilistalta voi pyytää porukkaa samaan kisaan...eiks sitä tarkoita toi 'OTHERS' valikon ensimmäinen rivi?
Ei, vaan onlinessa tavatut tyypit ilmestyvät nyt Friends-valikon Players met -listaan (josta heidät voi sitten halutessaan näppärästi lisätä kaverilistalleen).
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tota odotetaan jo kieli pitkällä,
Onlinessä kolari rangaistuksia paranneltu kuin myös törmäysten fysiikkaa.

Toi rangaistuksien parannus on hyvä juttu ja toivottavasti toimii kanssa kunnolla.
Päivityksen mukana ois saanut tulla 2..3 (uutta) rataa esim edes perinteisistä Trial mountain, El capitan ja joku muu.Näissä tai tossa ekassa leveyttä jonkin verran radalla varmaan toimisi netissä.
Olen aika paljon lähi viikkoina pelannut netissä (pelejä on vähän ja rahat vähissä).
Suomalaisia hyvin vähän kisoissa.

Moni tai useat tönivät lähes jatkuvasti.Usein itse saa hässäkässä vielä aika sakon perk...!
Etenkin mutkissa kylkeen ajajia riittää, kun muuten eivät ohi pääse ja raha on niille ilmeisesti tärkeämpää kuin hyvä kisa.
Perään ajojakin on aika usein osa niistä tulee ilmeisesti sillä, kun jotkut eivät tajua jarruttaa jonon hännillä aikaisemmin...toiset taas tahalteen sen aika hyvin huomaa esim. pari iltaa sitten suzukan radalla viimeinen kierros, viimeinen sikaani ja siinä viimeinen sikaanin mutka mut tuupattiin pihalle olin ekana ja sitten viimeisenä.Kyllä sapetti ajoin pro tasolla ja ferrari f430.

Se kuka perään tai kylkeen ajaa ei tietenkään välttämättä ole syyllinen tapahtumaan vaan jokin sen takana tuuppaaja.Tämän takia aika useasti vaikea hahmottaa kuka teki ja mitä.
Moni vaan tuolla näyttää mielensä sille lähimmälle "tuuppaajalle" joka ei välttämättä aloittanut sitä edes.

Itse koitan ajaa siivosti ja kaikin keinoin, mutta joskus väkisin tekevällekin sattuu eli välillä pientä tuupintaa väkisin tulee.Koitan huomioida myös sivulla ajavat, mutta voittaminen tällä ajo tyylillä alkaa olla todella vaikeaa..hyvä kisa on minun mielestä hyvä juttu, vaikka voitto on voitto.

Perään ajajat pitäisi aina mennä läpi ja tulla aika sakko...ehkä ei ihan pienistä, mutta sellaisista voimasta josta edellä ajava ajautuu ulos.
Ja sama juttu kylkeen ajajista.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Olen samoilla linjoilla kanssasi Lost. Herrasmies tulee ajoradalla olla, mutta se voittaminen on aika hankalaa kun ajattelee kanssa-ajajia. Harvoin sattuu sellainen kisa jossa ei ole sikailijoita mukana. Suzukan 700-sarjassa suurimpia sikalijoita tuntuvat olevan suorilla nopeat Clio-kuskit (ei kaikki tietenkään) jotka takasuoralla oikein yrittävät blokata toisia radalta. Sama ilmiö toistuu myös lähdön jälkeisessä mutkassa.

Täytyy toivoa että päivityksen mukana tuleva uusittu penalty system poistaisi edes osan ongelmista.

Kazunori Yamauchi lupaili keväällä haastattelussa kunnollista lobbytukea päivityksen mukana. Ainakaan minun silmääni ei ylempänä olevassa listassa tätä osunut, eli kutsuskabojen luomista joutuu yhä odottamaan.
 
Ylös Bottom