Vastaus: GT5 Prologue
Tota odotetaan jo kieli pitkällä,
Onlinessä kolari rangaistuksia paranneltu kuin myös törmäysten fysiikkaa.
Toi rangaistuksien parannus on hyvä juttu ja toivottavasti toimii kanssa kunnolla.
Päivityksen mukana ois saanut tulla 2..3 (uutta) rataa esim edes perinteisistä Trial mountain, El capitan ja joku muu.Näissä tai tossa ekassa leveyttä jonkin verran radalla varmaan toimisi netissä.
Olen aika paljon lähi viikkoina pelannut netissä (pelejä on vähän ja rahat vähissä).
Suomalaisia hyvin vähän kisoissa.
Moni tai useat tönivät lähes jatkuvasti.Usein itse saa hässäkässä vielä aika sakon perk...!
Etenkin mutkissa kylkeen ajajia riittää, kun muuten eivät ohi pääse ja raha on niille ilmeisesti tärkeämpää kuin hyvä kisa.
Perään ajojakin on aika usein osa niistä tulee ilmeisesti sillä, kun jotkut eivät tajua jarruttaa jonon hännillä aikaisemmin...toiset taas tahalteen sen aika hyvin huomaa esim. pari iltaa sitten suzukan radalla viimeinen kierros, viimeinen sikaani ja siinä viimeinen sikaanin mutka mut tuupattiin pihalle olin ekana ja sitten viimeisenä.Kyllä sapetti ajoin pro tasolla ja ferrari f430.
Se kuka perään tai kylkeen ajaa ei tietenkään välttämättä ole syyllinen tapahtumaan vaan jokin sen takana tuuppaaja.Tämän takia aika useasti vaikea hahmottaa kuka teki ja mitä.
Moni vaan tuolla näyttää mielensä sille lähimmälle "tuuppaajalle" joka ei välttämättä aloittanut sitä edes.
Itse koitan ajaa siivosti ja kaikin keinoin, mutta joskus väkisin tekevällekin sattuu eli välillä pientä tuupintaa väkisin tulee.Koitan huomioida myös sivulla ajavat, mutta voittaminen tällä ajo tyylillä alkaa olla todella vaikeaa..hyvä kisa on minun mielestä hyvä juttu, vaikka voitto on voitto.
Perään ajajat pitäisi aina mennä läpi ja tulla aika sakko...ehkä ei ihan pienistä, mutta sellaisista voimasta josta edellä ajava ajautuu ulos.
Ja sama juttu kylkeen ajajista.