Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Corca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 3

Snydenthur sanoi:
Ja oudointa on kyllä se, että MS päästi bungien itsenäiseksi pelinkehittäjäksi. :D
Tosin, bungie jatkaa pelien kehittämistä ms:n alustoille, joten ei ms siitä niin kauheasti kärsi. Hassua se silti on.

Mielestäni toi oli helkutin reilu veto MS:ltä. Jos kerta Bungie halusi olla itsenäinen, niin mikäs siinä. Parempi sen tehdä omiaan ja silti samalla jatkaa nykyisiä Halo projekteja kuin että kaikki johtohahmot ottaisivat lopputilin ja jäljelle jäisi MS:lle vain pelkkä Bungien raato jossa on kaksi web designeria ja yksi concept artist. :rolleyes:
 
Vastaus: Halo 3

Miten tässä toimii tuo pelin aikainen keskustelu, kun olen partyssa niin kuulen kaikki kaverini, mutta heti kun matsi alkaa en kuule enää ketään. Tähän ei vaikuta voice commumication asetukset. Vinkkejä kellään?

edit: jaaha, näköjään pitää painaa aina tota chat nappia kun on asiaa. Onpa tynhmää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 3

Mitenkäs tuon Used Car Salesman achievementin kanssa? Monestikkin olen räjäyttyänyt ajoneuvon, joka piti sillä hetkellä kolmea gubbea sisällään.
 
Vastaus: Halo 3

olge sanoi:
Mitenkäs tuon Used Car Salesman achievementin kanssa? Monestikkin olen räjäyttyänyt ajoneuvon, joka piti sillä hetkellä kolmea gubbea sisällään.
Mulle ainakin tuli se heti yksinpelin alkupuoliskolla, kun turretilla posauttelin täyttä Covenant-alusta.
 
Vastaus: Halo 3

olge sanoi:
Mitenkäs tuon Used Car Salesman achievementin kanssa? Monestikkin olen räjäyttyänyt ajoneuvon, joka piti sillä hetkellä kolmea gubbea sisällään.

Ammut Covenanttien Phantomin keulatykin rikki niin saat saavutuksen,

Tulipa tuossa eilen aaulla pelailtua elämän ekat Live matsit Halossa ja matsi alkoi suht hyvin... 2 minuuttia takana ja johdin matsia 5 - 0 - 0 - 0. Loppujen lopuksi tulin vasta toiseksi häviten kahdellla tapolla tosin johtui siittä, etten onnistunut törmäämään, kuin tuohon matsin voittajaan, kun hän taas taisi listiä enemmän noita kahta muuta kaveria.
 
Vastaus: Halo 3

olge sanoi:
Mitenkäs tuon Used Car Salesman achievementin kanssa? Monestikkin olen räjäyttyänyt ajoneuvon, joka piti sillä hetkellä kolmea gubbea sisällään.

Sain sen ampumalla Scorpionilla brutejen sitä alusta, mihin mahtuu vissii 4 henkilöä. Siinä oli 3 brutea kyydissä silloin.
 
Vastaus: Halo 3

Uuuhh...kyllä nyt nakertaa. On kustu tuo split screen -pelaaminen sit ihan totaalisesti. Vaikka on valtava telkkari, niin ruutu on silti ihan minimaalinen. Ihan vaan siks, että pitää tuhlata kallista ruututilaa surureunoilla!? Mitä ...tua!? Ei järkeä, ei ajatusta - lainkaan. Miksei tuota ruutua voisi jakaa sitten vaikka toisinpäin? Ihme miten tuo on toiminu edellisissä Haloissa, mutta nyt se ruudunjakaminen ei sitten enää onnistukaan.

Kaikkia Haloja kun on tullu pelattua vain co-op splitscreenillä...
 
Vastaus: Halo 3

Veeksi sanoi:
Uuuhh...kyllä nyt nakertaa. On kustu tuo split screen -pelaaminen sit ihan totaalisesti. Vaikka on valtava telkkari, niin ruutu on silti ihan minimaalinen. Ihan vaan siks, että pitää tuhlata kallista ruututilaa surureunoilla!? Mitä ...tua!? Ei järkeä, ei ajatusta - lainkaan. Miksei tuota ruutua voisi jakaa sitten vaikka toisinpäin? Ihme miten tuo on toiminu edellisissä Haloissa, mutta nyt se ruudunjakaminen ei sitten enää onnistukaan.

Kaikkia Haloja kun on tullu pelattua vain co-op splitscreenillä...

Samaa ihmettelin itsekkin. Onko kellään kokemusta miltä näyttää perinteisellä neljän pelaajaan splitscreenillä?
 
Vastaus: Halo 3

olge sanoi:
Samaa ihmettelin itsekkin. Onko kellään kokemusta miltä näyttää perinteisellä neljän pelaajaan splitscreenillä?

Pelattiin kavereiden kanssa eilen monta tuntia nelistään splitscreeninä team slayeria 2 vs. 2 ja oikein hauskaa oli ja hyvin näki omasta ruudustaan mitä tapahtuu....... tottakai tähän vaikuttaa myös televison koko jonkun verran.
 
Vastaus: Halo 3

Dragonfly sanoi:
Pelattiin kavereiden kanssa eilen monta tuntia nelistään splitscreeninä team slayeria 2 vs. 2 ja oikein hauskaa oli ja hyvin näki omasta ruudustaan mitä tapahtuu....... tottakai tähän vaikuttaa myös televison koko jonkun verran.

Mutta oliko niitä surureunoja? Eli niitä mustia reunoja, jotka vaivaavat split screen co-opia.
 
Vastaus: Halo 3

Joona_89 sanoi:
Mutta oliko niitä surureunoja? Eli niitä mustia reunoja, jotka vaivaavat split screen co-opia.

Noi surureunat tulee vain 2 tai 3 pelaajan kanssa. Kolmella pelaajalla surureunat tulevat vain ykköspelaajalle, toiset kaksi ovat vierekkäin alhaalla ilman surureunoja. En oo kyllä kokeillut, mutta näin se kaiken järjen mukaan menee. Ja neljällä pelaajalla kaikki ovat tietenkin vierekkäin ilman surureunoja, muutenhan ruudut olisivat aivan järkyttävän pieniä.

Kaikki tämä siitä syystä, että bungie halusi säilyttää 16:9-kuvasuhteen myös jaetuilla ruuduilla. Ärsyttäväähän se on, mutta bungien tuntien tuohon ei varmasti tule muita vaihtoehtoja. Voithan sä tietysti yrittää kysyä niiltä, mutta luultavasti antavat jonkun lapsellisen vastauksen, jos vastaavat ollenkaan.
 
Vastaus: Halo 3

Menin sitte ja ostin tän. Pelasin tossa vähä netissä ja pirun hauskaa puuhaa. Tulisko joku pelaamaan kamppanjaa normalilla?
 
Vastaus: Halo 3

Snydenthur sanoi:
Noi surureunat tulee vain 2 tai 3 pelaajan kanssa. Kolmella pelaajalla surureunat tulevat vain ykköspelaajalle, toiset kaksi ovat vierekkäin alhaalla ilman surureunoja. En oo kyllä kokeillut, mutta näin se kaiken järjen mukaan menee. Ja neljällä pelaajalla kaikki ovat tietenkin vierekkäin ilman surureunoja, muutenhan ruudut olisivat aivan järkyttävän pieniä.

Kaikki tämä siitä syystä, että bungie halusi säilyttää 16:9-kuvasuhteen myös jaetuilla ruuduilla. Ärsyttäväähän se on, mutta bungien tuntien tuohon ei varmasti tule muita vaihtoehtoja. Voithan sä tietysti yrittää kysyä niiltä, mutta luultavasti antavat jonkun lapsellisen vastauksen, jos vastaavat ollenkaan.

Minulla menee kolminpelit seuraavan laisesti. 1 pelaajalla on puolet ruudusta(ylempi puolisko) ja alempi puolikas jaetaan sitten pelaajien 2 ja 3 kanssa. Ei mitään surureunoja.
 
Vastaus: Halo 3

Sillon alus valitin et online puolel olen täs pelis ihan surkee, niin tänään olinki 3 kertaa MVP putkeen, kun pelasin random ulkomaalasten kanssa. :D No mut eiköhän ku pelaa taas jossain vaihees Suomalaisten kanssa, niin tule turpiin oikeen kunnol.

Sitä vaan ihmettelen, kun en saa millään sitä melee isku achievementtiä tai sitä kun pitää ajaa mongoosella toisen pelaajan yli online vaikka kummatki olen tehny niinku ohje sanoo. Ainakin omasta mielestä... siis eikö pidä tappaa 5 vastusta melee iskul ja sit onko toi mongoosi homma niin et pitäs jollain isoimmalla mongoosil ajaa? ite oon kai ajannu sellasil pienil mönkijöil joidenki yli.
 
Vastaus: Halo 3

[FIN]Scorpion sanoi:
Sillon alus valitin et online puolel olen täs pelis ihan surkee, niin tänään olinki 3 kertaa MVP putkeen, kun pelasin random ulkomaalasten kanssa. :D No mut eiköhän ku pelaa taas jossain vaihees Suomalaisten kanssa, niin tule turpiin oikeen kunnol.

Sitä vaan ihmettelen, kun en saa millään sitä melee isku achievementtiä tai sitä kun pitää ajaa mongoosella toisen pelaajan yli online vaikka kummatki olen tehny niinku ohje sanoo. Ainakin omasta mielestä... siis eikö pidä tappaa 5 vastusta melee iskul ja sit onko toi mongoosi homma niin et pitäs jollain isoimmalla mongoosil ajaa? ite oon kai ajannu sellasil pienil mönkijöil joidenki yli.

Ne pitää suorittaa siellä lone wolfissa. Ohjeissa lukee ranked FFA ja itsekin luulin aluksi, että sen voi saada missä vaan rankedissa. Otti hieman pannuun, kun sain mongoosella 4 pelin yrittämisen jälkeen ekan tapon.
 
Vastaus: Halo 3

[FIN]Scorpion sanoi:
Sitä vaan ihmettelen, kun en saa millään sitä melee isku achievementtiä tai sitä kun pitää ajaa mongoosella toisen pelaajan yli online vaikka kummatki olen tehny niinku ohje sanoo. Ainakin omasta mielestä... siis eikö pidä tappaa 5 vastusta melee iskul ja sit onko toi mongoosi homma niin et pitäs jollain isoimmalla mongoosil ajaa? ite oon kai ajannu sellasil pienil mönkijöil joidenki yli.

Ne achviementit saa ranked lone wolf tilassa. Ja sillä pienimmällä mönkijällä.
 
Ylös Bottom