Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo: Reach

Vastaus: Halo: Reach

Reeeeeeach Racer! It's Reach Racer!
[video=youtube;ovafv-sxUQ8]http://www.youtube.com/watch?v=ovafv-sxUQ8[/video]

Kentissä on noita tuommoisia Covenantin aselaatikoita, niitä kananmunan näköisiä. Jotkut ovat auki. Saako niitä kiinni olevia avattua jotenkin?
Eipä noita taida saada auki.
 
Vastaus: Halo: Reach

Ehkä mielenkiintoisin ratkaisematon salaisuus Reachissa on tällä hetkellä nuo "Bobit" eli Ranger-luokan kultaiset eliitit, joita voi löytää kampanjasta. Niitä tappamalla saa erityisen mitalin, mutta suurempaa merkitystä niille ei ole vielä keksitty, eikä sellaista välttämättä edes ole. Bungien Luke Smith tosin lupaili, että tulevaisuudessa nähtäisiin haaste, jossa tehtävänä olisi tappaa juuri Bobeja.
 
Vastaus: Halo: Reach

Onkos joku onnistunu saamaan ton carterin avatar awardin? Ite vetäny nyt kaks kertaa kakkos kentän läpi kuolematta ja eipä se näytä aukeavan.
 
Vastaus: Halo: Reach

Onkos joku onnistunu saamaan ton carterin avatar awardin? Ite vetäny nyt kaks kertaa kakkos kentän läpi kuolematta ja eipä se näytä aukeavan.

Näyttäähän se löytyvän. Piti tarkistaa ehdot: eli on vedettävä legendarylla joku leveli kuolematta.

Vinkit: vaikeusaste legendarylle, muutama kaveri mukaan ja sitten eikun pomppimaan kivien taakse. Ja Winter C. eli level 2 on varmaankin ihan ok leveli tehdä tämä. Eipä siinä kai kummempaa.
 
Vastaus: Halo: Reach

Näyttäähän se löytyvän. Piti tarkistaa ehdot: eli on vedettävä legendarylla joku leveli kuolematta.

Vinkit: vaikeusaste legendarylle, muutama kaveri mukaan ja sitten eikun pomppimaan kivien taakse. Ja Winter C. eli level 2 on varmaankin ihan ok leveli tehdä tämä. Eipä siinä kai kummempaa.

Juu legendarylla on nyt aamulla menny kaks kertaa läpi se kakkos kenttä, mut eipä näytä aukeevan.

edittiä: kolmannella tuli. En oikeen ymmärrä tota gruntapocalypseä miten te siitä niitä crediittejä revitte? Mä sain 30cr vain ku pelasin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo: Reach

Tuli nyt tilattua peli. Yksinpeliltä odotan paljon. Halo3/ODST on ainoat Halot mitä tullu pelattua ja itse pidin varsinkin Halo3 yksinpelistä ja taitaa olla ainut Halo jonka yksinpeliä pidetään huonona (jos odst ei lasketa mukaan)? Ja tuntuu et tätä hehkutetaan kaikkialla yksin sekä moninpeliä niin tuli tilattua.

Moninpeliä ei välttämättä jaksa kauan kun ovat jättäneet siihen suurimman ongelman mukaan eli matsien aikana uudet pelaajat ei voi tulla paikkaamaan quittareita. Mielestäni helvetin iso miinus moninpelissä rassas välil aivan käsittämättömän paljon Halo3:ssa. Onneks löytyy firefightit ja co-opit myös. Mitkä on varmasti loistavia hyvässä porukassa.
 
Vastaus: Halo: Reach

edittiä: kolmannella tuli. En oikeen ymmärrä tota gruntapocalypseä miten te siitä niitä crediittejä revitte? Mä sain 30cr vain ku pelasin

Pelaatko matchmakingista tuon Score Attackin kautta? Noista customeista saa mielestäni vähemmän krediittejä.

Tuli nyt tilattua peli. Yksinpeliltä odotan paljon. Halo3/ODST on ainoat Halot mitä tullu pelattua ja itse pidin varsinkin Halo3 yksinpelistä ja taitaa olla ainut Halo jonka yksinpeliä pidetään huonona (jos odst ei lasketa mukaan)? Ja tuntuu et tätä hehkutetaan kaikkialla yksin sekä moninpeliä niin tuli tilattua.
Ei kai Halo 3:n kampanjaa nyt niin huonona pidetä, Halo 2:n enemmänkin. Halo 3:n kampanjassa on monia oikein mainioita tehtäviä.
 
Vastaus: Halo: Reach

Yksinpeliltä odotan paljon.

Halojen kampanjoita en ole aikaisemmin pelaillut, mutta itse kyllä petyin aika tavalla tähän yksinpeliin. Ainakin tämä Halo on ensisijaisesti moninpelirätkyytystä. Co-opin kanssa tuo kampanjakin meni ja kai tuo tulee yksinkin Legendaryllä hierottua joskus loppuun.

Tarjolla on paljon parempia yksinpelejä.
 
Vastaus: Halo: Reach

Halojen kampanjoita en ole aikaisemmin pelaillut, mutta itse kyllä petyin aika tavalla tähän yksinpeliin. Ainakin tämä Halo on ensisijaisesti moninpelirätkyytystä. Co-opin kanssa tuo kampanjakin meni ja kai tuo tulee yksinkin Legendaryllä hierottua joskus loppuun.

Tarjolla on paljon parempia yksinpelejä.

Niinkö? Meikällä kolmas läpipeluu lähti tuossa tänään aiemmin veljen kanssa.
 
Vastaus: Halo: Reach

Niinkö? Meikällä kolmas läpipeluu lähti tuossa tänään aiemmin veljen kanssa.

Joo, itselläkin kolmas menossa kaverin kanssa. :)

Täytyy sanoa että Normaalilla pelattaessa on eniten hauskaa. Mutta tuntuu että gruntit tekevät kamikazea enempi tuolla vaikeudella. Kiva että Firefight tekee paluun tai ei kauheasti kiinostaisi pelailla Reachiä kampanjaa enempää, kun toi moninpeli ei kauheasti nappaa. :)
 
Vastaus: Halo: Reach

Joo, itselläkin kolmas menossa kaverin kanssa. :)

Täytyy sanoa että Normaalilla pelattaessa on eniten hauskaa. Mutta tuntuu että gruntit tekevät kamikazea enempi tuolla vaikeudella.

Todellakin. Ensimmäinen läpipeluu oli veljen kanssa legendarylla ja pari päivää sen jälkeen aloitin yksinään normaalilla.. Huomattavasti hauskempaa. Nyt tietysti on sitten hauskinta, kun pelaa cooppina normaalilla. Voi pelleillä ja pitää hauskaa, eikä tarvi niin otsa rypyssä upottaa niitä luoteja yksittäisiin eliitteihin, joilla on potentiaalia palauttaa sut checkpointille 20 minuutin taakse.
 
Vastaus: Halo: Reach

Niinkö? Meikällä kolmas läpipeluu lähti tuossa tänään aiemmin veljen kanssa.

Mikäs siinä jos tykkää p*skasta ;)

Itse en vaan saa oikein mitään tuosta irti - muuta kuin Legendaryn infernaalisen haastavuuden, joka pahimmillaan/parhaimmillaan onkin tuota, että pelätään kuinka kauaksi checkpointille yksittäinen Elite lähettää.

Kentät toimivat, mutta ovat umpitylsiä ja mielikuvituksettomia kaukaloita joista pari päälle liimattua erottuu pelkästään sen takia ettei valtaosasta jää mitään mieleen. Ei olisi ollut mitään sitä vastaan, että tehtäväkampanja olisi ollut puolet lyhyempi, mutta että tehtävät olisivat olleet erilaisia ja edes jollain tavalla muuta kuin miljoonassa pelissä nähtyä: mene sinne ja paina nappia. Turha se on kai napista. Muista osista en osaa sanoa mutta ei tämmöinen leegoilu meikäläistä lämmitä. Harmi, potentiaalia kun olisi, mitä tuota Halo-mythosta on tässä selvitellyt. Onneksi jokaiselle on jotakin.
 
Vastaus: Halo: Reach

Mikäs siinä jos tykkää p*skasta ;)

Itse en vaan saa oikein mitään tuosta irti - muuta kuin Legendaryn infernaalisen haastavuuden, joka pahimmillaan/parhaimmillaan onkin tuota, että pelätään kuinka kauaksi checkpointille yksittäinen Elite lähettää.

Kentät toimivat, mutta ovat umpitylsiä ja mielikuvituksettomia kaukaloita joista pari päälle liimattua erottuu pelkästään sen takia ettei valtaosasta jää mitään mieleen. Ei olisi ollut mitään sitä vastaan, että tehtäväkampanja olisi ollut puolet lyhyempi, mutta että tehtävät olisivat olleet erilaisia ja edes jollain tavalla muuta kuin miljoonassa pelissä nähtyä: mene sinne ja paina nappia. Turha se on kai napista. Muista osista en osaa sanoa mutta ei tämmöinen leegoilu meikäläistä lämmitä. Harmi, potentiaalia kun olisi, mitä tuota Halo-mythosta on tässä selvitellyt. Onneksi jokaiselle on jotakin.

Kullekin jotain tosiaan. Se mikä mua kiehtoo Halo-sarjan kampanjoissa, on nuo isot alueet ja dynaamisuus liitettynä satunnaisuuteen, josta tosiaan saa kaiken irti normaalilla, tai mahdollisesti heroicilla.

Meinaan siis sitä, että mulla on henkkoht veljen kanssa ollut yksittäiset tehtävät aina erilaisen tuntuisia. Vaikkapa tuossa nyt pelailtiin tuota tip of the spearia (tms), kulki tehtävä aivan erilailla kuin aiemmin sitä pelatessani. Veli pistin bottien kanssa hogilla menemään ja hoiteli tankin minigun-sällin sillä aikaa kun meikä hoiteli pikkuvihuja odotellen mahdollisuutta kyseisen tankin pöllimiseen.

Ja ne kaikki muutkin pikkuseikat on jotenkin mahtavia. Jokainen kranaatti laskeutuu jonnekin tehden jotain. Jokainen luoti päätyy jonnekin. Vihuja on ne jotka paikalle tullessa on, niitä ei typerästi ilmesty tyhjästä. Jokainen vihu on potentiaalinen tappaja, jopa gruntit (vähemmän normaalilla tosin).

Toki on tehtäviä niin suoraviivaisia, ettei niitä jaksa pelata enää kolmatta kertaa, tai maistuu ainakin puulta, mutta esim tip of the spear, oni sword base ja se joku toinen loppupuolen tehtävä jossa mennään emilen kanssa, on hauskoja monta kertaa.
 
Vastaus: Halo: Reach

Olen myös huomannut että siinä new alexandria lentelyssä ei tule kaikki aina samassa järjestyksessä. Nyt vetänyt viisi kertaa kampanjan läpi ja joka kerta siinä kentässä on ollut jotain eri tavalla.
 
Vastaus: Halo: Reach

Olen myös huomannut että siinä new alexandria lentelyssä ei tule kaikki aina samassa järjestyksessä. Nyt vetänyt viisi kertaa kampanjan läpi ja joka kerta siinä kentässä on ollut jotain eri tavalla.

Näin on. Legendarylla siihen sisältyy myös yksi erityinen minitehtävä.
 
Vastaus: Halo: Reach

On tämä tosi hyvä peli, näin Halo-ensikertalaisen mielestä.

Heroicillä pelasin eka ympäri. Nyt menossa putkeen Legendaryllä jo puolessa välissä.
Lämpeen tälle jo ylipäätään flavorin puolesta. Tällanen sci-fi maailma niin paljon enemmän mulle mieleen kun kaikki toiseen maailmansotaan tai nykyaikaan sijoittuvat "realistiset" räiskinnät yhteensä.

Collectors editionin mukana tullutta päiväkirjaakin tavannu iltalukemisena. Mitään en oikeestaan ymmärrä mutta ihan kivaa luettavaa silti :).
 
Ylös Bottom