Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo: Reach

Vastaus: Halo: Reach

Sivistyssanojen liikakäyttö on aina niin suloista.

Ei tuo mikään helvetin kuriositeetti ole jos ovat munanneet äänisuunnittelussakin sillä tavalla, että monasti sitä vaan juoksenteli eteenpäin ihmetellen että mitähän nytten kun ei kuullut mitä yrittivät ohjeistaa tai tarjoilla siirtymisen syyksi.

Eikai toisaalta pitäisi valittaa, sillä täyttä tuubaahan tuo kampanja oli ja vihollisia löytyi aina kun etsi.

Menihän se legendary läpi soolona ja aikaa se monesti sanottu kymmenisen tuntia. Ei tämä kyllä minusta vaikein halo ole. Kaikki kolme ekaa on vaikeampia floodin takia. Nyt ei tarttis enää kuin alle 5000 crediittiä että sais sen sinisen visiirin. Kyllä mä sen saan sittenkin.

Pari ensimmäistä tehtävää ehtinyt sooloilla Legendaryllä ja kyllähän nuo haastavat enemmän kuin tarpeeksi. Co-oppina kokeiltiin myös, mutta jo se ensimmäisen tehtävän vaihe jossa heinäpaalien väliin tulee kukkulalla elitejä niin maan hemmetisti osoittautui aika... rajuksi, eritoten kun alkuun lähdettiin henkselit paukkuen sillä grenade happy skullssilla liikenteeseen :D

Tuplaantuuko noiden vihujen määrä aina suhteessa pelaajamäärään?
 
Vastaus: Halo: Reach

En voi mitenkään kieltää mieltymystäni harvinaisemmin arkikielessä kuultuihin sanoihin, mutta mielestäni nämä yksinkertaisesti ovat vain tarkempia ja kuvaavempia kuin muut vaihtoehdot, eikä niille löydy täysin synonyymisia vastineita suomen yleiskielestä. Tosin itse ainakin kuvittelisin, että sanat "konteksti" ja "kuriositeetti" ovat jo kaikille aika selviä.

Lukion psykologian suhteellisen läpikotaisin kolunneena en ole löytänyt mistään teoriasta korrelaatiota "egonpönkityksen" ja vierasperäisten sanojen välillä. Onko kyseessä kuitenkin oma päätelmäsi? :)

Offtopiciksi mennään, mutta viihdyttäväksi!

Ei sillä, itsehän käytän myös noita sanoja välillä kavereiden kesken, mutta se taitaa puhtaasti olla sitä pönkittämistä ja hauskanpitoa kun ihan tarkoituksella yritän hämmentää. Lievää läpyskää siis, siksi hymiö.

Päätelmä btw meidän psykologian opettajan, sovelsi sitä kerran muhun ja vaikka kovin pistin hanttiin, niin tuli vahvasti sarkastista ja täysin pointin ohittavaa tekstiä vastaukseksi. Kertoo siis jotain opettajan tasosta, tai soveltamistaidoista.

Boxraz sanoi:
Eli, what the hell just happened?
Olit sittenki kfinin miehiä D:
No juu, ja sitten vttusaatanat lensi ja mietittiin mitä tapahtui ja Hemorragesin lopullisesti sen kentän viimeiseen helvettiin. En jaksa enää HemoRRRRHAAAGEEEEE yhtää, pienillä jengeillä aivan liian iso, isoilla ne tankit on ihan liian op.

Tuplaantuuko noiden vihujen määrä aina suhteessa pelaajamäärään?
Ei. Niistä tulee vaan kestävempiä mitä enemmän on pelaajia.

Onnasidenote, pitkä matiiiikka on niin kivaa että mukava päästä kettuuntumaan takas Halon pariin läksyjen loppuessa.
 
Vastaus: Halo: Reach

Pari ensimmäistä tehtävää ehtinyt sooloilla Legendaryllä ja kyllähän nuo haastavat enemmän kuin tarpeeksi. Co-oppina kokeiltiin myös, mutta jo se ensimmäisen tehtävän vaihe jossa heinäpaalien väliin tulee kukkulalla elitejä niin maan hemmetisti osoittautui aika... rajuksi, eritoten kun alkuun lähdettiin henkselit paukkuen sillä grenade happy skullssilla liikenteeseen :D

Helpottaa huomattavasti kun alkaa käyttämään plasma pistoolia. Yksi ladattu kuti vie eliteltä suojat ja sen jälkeen yksi normi luoti päähän tiputtaa sen lopullisesti. Itse en tuota vielä heroicilla käyttänyt ja nyt legendarylla huomasi kuinka paljon helpommin olisi peli mennyt jo sillä läpi jos olisi kuunnellut viisaampiaan. Tuotahan ollaan sanottu jo ykkösestä asti, mutta ikinä en ole sitä käyttänyt. Jääräpää mikä jääräpää.:rolleyes:
 
Vastaus: Halo: Reach

No juu, ja sitten vttusaatanat lensi ja mietittiin mitä tapahtui ja Hemorragesin lopullisesti sen kentän viimeiseen helvettiin. En jaksa enää HemoRRRRHAAAGEEEEE yhtää, pienillä jengeillä aivan liian iso, isoilla ne tankit on ihan liian op.

Hehe, kaikissa muissa tämä synnyttää pyhää raivoa, mutta minussa ilon kyyneleitä; tankkihan oli just noin tehokas myös Combat Evolvedissa! Sitäpaitsi tankki on kyllä mahdollista tuhota pienen tuurin kanssa, kun voi rakettireppuilla tai ampua ohjaajan luukkuun tarkkuuskiväärillä (kuten CE:ssä!!11).

Kyllä se vaan niin on, ettei Blood Gulch ole itsensä ilman kunnon tankkimähinöitä ja epäreiluja tarkka-ampujia.
 
Vastaus: Halo: Reach

Onhan vaikeustaso vähintään normal? Tulihan se assasinointi animaatio näkyviin, eikä heebo pelkästään kuollut (päälle hypätessä alimmaiselta kaverilta lähtee henki, ei kelpaa). Kannattaa kokeilla hypätä vähän kauemmas. Ja varmistaa että tulee suoraan selkään, sivusta ei kelpaa.

Heroicilla kokeilin. Ja tosiaan se animaatio tuli kolmesti, mutta achievementtia ei kuulu. Internetsiä kun selailin asian tiimoilta, kävi ilmi etten ole yksin tässä veneessä. Täytyy kai jatkaa yrittämistä, eiköhän se sieltä joskus tule. :p
 
Vastaus: Halo: Reach

Helpottaa huomattavasti kun alkaa käyttämään plasma pistoolia. Yksi ladattu kuti vie eliteltä suojat ja sen jälkeen yksi normi luoti päähän tiputtaa sen lopullisesti. Itse en tuota vielä heroicilla käyttänyt ja nyt legendarylla huomasi kuinka paljon helpommin olisi peli mennyt jo sillä läpi jos olisi kuunnellut viisaampiaan. Tuotahan ollaan sanottu jo ykkösestä asti, mutta ikinä en ole sitä käyttänyt. Jääräpää mikä jääräpää.:rolleyes:

Noh, itse en sen takia käytä sitä, koska se ei ole hauskaa, sehän on tärkeintä ainakin minusta.

Ainostaan niitä naurettavia miekka-miehiä vastaan tätä käytän, koska edustavat huono designia. Niiden suojat ovat aika naurettavan kestävät, olisivat mielummin laittaneet ne juoksemaan häivepuku päällä kuten ykkösessä.
 
Vastaus: Halo: Reach

Heroicilla kokeilin. Ja tosiaan se animaatio tuli kolmesti, mutta achievementtia ei kuulu. Internetsiä kun selailin asian tiimoilta, kävi ilmi etten ole yksin tässä veneessä. Täytyy kai jatkaa yrittämistä, eiköhän se sieltä joskus tule. :p

No tuli mullakin siinä tokavikassa kentässä jos oikeen muista hypittyä siitä kalliolta muutaman kerran. Joku 30 min. varmaan meni.

Toinen asia mikä panee ärsyttään on se et jos ottaa tankin, niin sit joku oma alkaa räiskiin sitä. Vissiin sen takia ku ei ite sitä saanu, parissa vikassa pelissä tiimikaveri hajottanu tankin. Sit jos ite vähä ampuu takas, niin johan sit tulee betrayal ja eiku monoa vaan.
 
Vastaus: Halo: Reach

Taisin jo aiemmin todeta.. Mutta nyt taas, kamppanjaa normaalilla, muuten vaan ja gruntti-challengen perässä. On muuten pirun hauskaa yksinäänkin, huomattavasti hauskempaa kuin Legendarylla, imo. Tuntee itsensä oikeesti badass spartaniks =P
 
Vastaus: Halo: Reach

Heroicilla kokeilin. Ja tosiaan se animaatio tuli kolmesti, mutta achievementtia ei kuulu. Internetsiä kun selailin asian tiimoilta, kävi ilmi etten ole yksin tässä veneessä. Täytyy kai jatkaa yrittämistä, eiköhän se sieltä joskus tule. :p

Varmaan muutaman tunnin yhteensä tuota saavutusta yrittänyt. Eri vaikeustasoilla, eri aseilla, eri kohdissa jne. Kymmenistä onnistumisista ei siltikään ole G-pisteitä (LOL) herunut - noh, enpä oikeen pitänyt pelistä muutenkaan...
 
Vastaus: Halo: Reach

Äsken tapahtui hämmentävä juttu Rumble Pitin Infectionissa:

Aloitin ihmisenä ja guestini aloitti zombiena. Osuttiin melkein roundin alussa vastatusten ja molemmat juoksevat toisiaan kohti. Itsevarmana lämäytän haulikolla ja hän on lyömässä minua miekalla. Lopputulos tilanteesta oli minulle betray ja -1 piste. Eli siis betrayasin oman guestini joka oli zombie, pelatessani ihmisellä häntä vastaan. Kaverini sai tosiaan tilanteesta vielä pisteenkin.

Ja toinen Infection outous liittyy varsinkin Pinnacleen. Kokeilkaapa huviksenne tehdä zombieilla kuperkeikkaa kartassa. Yleensä näistä pyörähdyksistä on seurauksena piiiiiitkä lento suoraan ulos pelikentältä..

No tänään tulivat sentään ensimmäiset Perfection ja Rampage mitalit Reachin multiplayerissa. Jippii!
 
Vastaus: Halo: Reach

Helpottaa huomattavasti kun alkaa käyttämään plasma pistoolia. Yksi ladattu kuti vie eliteltä suojat ja sen jälkeen yksi normi luoti päähän tiputtaa sen lopullisesti. Itse en tuota vielä heroicilla käyttänyt ja nyt legendarylla huomasi kuinka paljon helpommin olisi peli mennyt jo sillä läpi jos olisi kuunnellut viisaampiaan. Tuotahan ollaan sanottu jo ykkösestä asti, mutta ikinä en ole sitä käyttänyt. Jääräpää mikä jääräpää.:rolleyes:

Itseasiassa huomasin saman tuossa ja totesin että jumaleissön en käytä ikinä muuta. Eikös tuolla samalla saa lamautettua kulkupelit vai oliko se joku toinen rutkutin? Sekin oli hemmetin kätevää kun tajusi.
 
Vastaus: Halo: Reach

Itseasiassa huomasin saman tuossa ja totesin että jumaleissön en käytä ikinä muuta. Eikös tuolla samalla saa lamautettua kulkupelit vai oliko se joku toinen rutkutin? Sekin oli hemmetin kätevää kun tajusi.

Sama pyssy. Pirun kova Elite Slayerissäkin netissä, suurin osa kun ei tajua sitä käyttää.
 
Vastaus: Halo: Reach

No nytpä on kuuppina vedetty tarinoinnit läpi. Aivan pirun loistava mielestäni ja tuota framedroppia itellä ei ainakaan niin paljoa ollut että olisi haitannut, ei tosiaankaan mitään diashow-tyylistä kärsimysnäytelmää missään vaiheessa ja pidin tarinan lopustakin.
Melkeinpä tippa tuli linssiin kun piti tapella ja tiesi kuolon korjaavan kohta, padot olivat aueta siinä vaiheessa kun "muistopuhetta" jupistiin. Onneksi sain miehisyyteni pidettyä kuitenkin kasassa. :p
Aivan mahtavaa! Jos tämä on päätös kaikelle, niin oli se kyllä hyvä sellainen.

Loppukaneettina; ihkua oli/on ja seuraavaksi laneihin suunnittelemaan kenttiä! Ja Tulitaistelua lisää! YEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAH.
 
Vastaus: Halo: Reach

Aloitin ihmisenä ja guestini aloitti zombiena. Osuttiin melkein roundin alussa vastatusten ja molemmat juoksevat toisiaan kohti. Itsevarmana lämäytän haulikolla ja hän on lyömässä minua miekalla. Lopputulos tilanteesta oli minulle betray ja -1 piste. Eli siis betrayasin oman guestini joka oli zombie, pelatessani ihmisellä häntä vastaan. Kaverini sai tosiaan tilanteesta vielä pisteenkin.


Mullekin on käynyt noin. Tuo johtuu varmaan siitä, että miekka osui ensin tehden susta zombien. Haulikon panos oli kuitenkin jo kerennyt lähtemään mutta osui vasta kun olit muuttunut zombieksi, eli olitte periaatteessa samalla puolella guestin kanssa.
 
Vastaus: Halo: Reach

Mullekin on käynyt noin. Tuo johtuu varmaan siitä, että miekka osui ensin tehden susta zombien. Haulikon panos oli kuitenkin jo kerennyt lähtemään mutta osui vasta kun olit muuttunut zombieksi, eli olitte periaatteessa samalla puolella guestin kanssa.

Tämä selittäisi ilimiön, mutta Reachin aseet käyttävät hitscania, eli panos kulkee äärettömällä nopeudella.
 
Vastaus: Halo: Reach

Tämä selittäisi ilimiön, mutta Reachin aseet käyttävät hitscania, eli panos kulkee äärettömällä nopeudella.

Miten mä muistaisin, ettei kaikissa aseissa käytettäis tuota.

Edit:

"Currently the Magnum, DMR, Assault Rifle and Sniper Rifle are all hit scan, but other weapons such as the Shotgun and Rocket Launcher are, for obvious reasons, not."

Muistin oikein.
 
Vastaus: Halo: Reach

Kolme matsia grunttien listimistä ja sain sinisen visiirin ostettua. Nyt alko vaan himottamaan tuo grenadier kypärä ja se ois taas 25 000:rolleyes: Jotku vielä väittää että nuo on ihan turhia, mutta silti tuntuu aika montaa koukuttavan pelaamaan.
 
Vastaus: Halo: Reach

Kentissä on noita tuommoisia Covenantin aselaatikoita, niitä kananmunan näköisiä. Jotkut ovat auki. Saako niitä kiinni olevia avattua jotenkin?
 
Ylös Bottom