TUHOMURSU
KonsoliFIN Alumni
Vastaus: Halo: Reach
Sivistyssanojen liikakäyttö on aina niin suloista.
Ei tuo mikään helvetin kuriositeetti ole jos ovat munanneet äänisuunnittelussakin sillä tavalla, että monasti sitä vaan juoksenteli eteenpäin ihmetellen että mitähän nytten kun ei kuullut mitä yrittivät ohjeistaa tai tarjoilla siirtymisen syyksi.
Eikai toisaalta pitäisi valittaa, sillä täyttä tuubaahan tuo kampanja oli ja vihollisia löytyi aina kun etsi.
Pari ensimmäistä tehtävää ehtinyt sooloilla Legendaryllä ja kyllähän nuo haastavat enemmän kuin tarpeeksi. Co-oppina kokeiltiin myös, mutta jo se ensimmäisen tehtävän vaihe jossa heinäpaalien väliin tulee kukkulalla elitejä niin maan hemmetisti osoittautui aika... rajuksi, eritoten kun alkuun lähdettiin henkselit paukkuen sillä grenade happy skullssilla liikenteeseen
Tuplaantuuko noiden vihujen määrä aina suhteessa pelaajamäärään?
Sivistyssanojen liikakäyttö on aina niin suloista.
Ei tuo mikään helvetin kuriositeetti ole jos ovat munanneet äänisuunnittelussakin sillä tavalla, että monasti sitä vaan juoksenteli eteenpäin ihmetellen että mitähän nytten kun ei kuullut mitä yrittivät ohjeistaa tai tarjoilla siirtymisen syyksi.
Eikai toisaalta pitäisi valittaa, sillä täyttä tuubaahan tuo kampanja oli ja vihollisia löytyi aina kun etsi.
Menihän se legendary läpi soolona ja aikaa se monesti sanottu kymmenisen tuntia. Ei tämä kyllä minusta vaikein halo ole. Kaikki kolme ekaa on vaikeampia floodin takia. Nyt ei tarttis enää kuin alle 5000 crediittiä että sais sen sinisen visiirin. Kyllä mä sen saan sittenkin.
Pari ensimmäistä tehtävää ehtinyt sooloilla Legendaryllä ja kyllähän nuo haastavat enemmän kuin tarpeeksi. Co-oppina kokeiltiin myös, mutta jo se ensimmäisen tehtävän vaihe jossa heinäpaalien väliin tulee kukkulalla elitejä niin maan hemmetisti osoittautui aika... rajuksi, eritoten kun alkuun lähdettiin henkselit paukkuen sillä grenade happy skullssilla liikenteeseen
Tuplaantuuko noiden vihujen määrä aina suhteessa pelaajamäärään?