Seliseli. Näinhän se aina menee sinun kohdallasi. Fakta on kuitenkin, että käänsit takkisi varsin paavoväyrysmäisesti. Ei tuollaista muilta arvostelijoilta tullut, vaikka suurin osa on pelin arvostellut samana versiona kuin sinä teit. Ja kyllä sinä moitit peliä nimenomaan siitä, että sen visio oli hukassa, tai jotain vastaavaa. Jännästi se päivässä sitten muuttui. Mutta tämä on toki sinulta nähty järjestään asioissa, joissa itse lähdet vääntämään. Joka tapauksessa Elden Ring on huomattavasti yleisesti arvostetumpi peli, kuin sinä sen arvostelit takinkääntösi jälkeenkään, mutta kai se paikkailusi silti on joillekin uskottava.
Kaikenlaiset asiat toki menevät monille läpi, jos vaan pokkaa ja selityksiä löytyy. Mutta antaa olla, minulle on ainakin parempi, etten enää lue sanaakaan arvosteluistasi tai muistakaan teksteistäsi. Niistä en tosiaan ainakaan itse saa muuta kuin ärsyyntymistä ja huonoa tuulta. Jännästi keneltäkään muulta arvostelijalta en ole mitään tuollaista kokenut. En edes hitustakaan siihen suuntaan.