Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Horizon Zero Dawn

Vastaus: Horizon Zero Dawn

Storen tarjouksesta tuli napattua tämä ja 30 tuntia läpäisyyn meni kuin siivillä, vaikka alkuun epäilyttikin jaksaako tuo Zeldan jälkeen paljoa kiinnostaa. Normalilla vetelin ja pysyi vaikeustaso itselle sopivana, kun ei juurikaan tehnyt mitään sivutehtäviä. Ei nyt kauheesti tullut perehdyttyä mihinkään sniikkailuun, kunhan vaan veteli jouskarilla täysiä ja tarpeen mukaan sitten keihästeli loppuun. Dinotaistelu oli tällä tyylillä aika kasuaalia, mutta yllättävänkin hauskaa, kun kontrollit toimivat. Jossain kohtaa erehdyin liian vaikeaan cauldroniin ja jätin nekin sen jälkeen suosiolla väliin. Vasta läpipeluun jälkeen kävin paremmin tutustumassa. Juonikin jaksoi kiinnostaa. Lopun klassinen cliffhanger ei yllättänyt, päin vastoin epäilyttää, saavatko enää mitään kovin kiinostavaa tehtyä, jos tulee 2. osa. Far Cry-vibat olivat läsnä, mutta keskityin pääjuoneen jättäen kaiken muun haahuilun väliin ja sain näin omaan makuuni sopivan pelikokemuksen.
 
Vastaus: Horizon Zero Dawn

Tuossa Pellen arviossa kiteytyi kyllä aika yks yhteen omatkin mietteet pelistä ensimmäisen 30h jälkeen. Vielä on aika paljon peli jäljellä, kun havittelen platina trophyä niin tehtävää riittää. Peli on kyllä todella nätti ja pelattavuus toimii niinku pitääkin eikä isompia bugeja ole tullut vielä vastaan. Kuitenkin Zeldan jälkeen tuo maailman staattisuus on yksi isoimpia häiritseviä asioita itselle. Samoin se, että ainakaan itse en ilman karttaa osaa sanoa missäpäin maailmaa suunnilleen olen toisin, kuin vaikka Zeldassa missä kiintopisteitä löytyi aina sen verran, että itsensä sai paikallistettua. Myös tuo Ubisoft kaava pisti silmään tässä mutta kuten Pellellä niin en ole vielä Ubisoftin peleissäkään siihen kyllästynyt niin ei häiritse tässäkään. Mutta summarum tosi hyvä peli kyllä kyseessä ja kevyesti Guerilla gamesin paras peli IMO. :)
 
Tuli tää hommattua kun storesta sai "halvalla" jo 2h pelaamisen jälkeen oon ihan varma että tämä on mahtava peli. Kaikki vaan tunruu loksahtavan kohdalleen.

Edit: Missä kohtaa ja moten nuo Digital editionin mukana tulleet tavarat saa käyttöön.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Horizon Zero Dawn

Siellähän ne odotti noutajaa.

Hitto kyl tähänkin saa aikaa meneen, 12h ja 20% takana vasta [emoji1]

Joo kyllä siihen aikaa saa kuluun, kun tekee kaiken mahollisen ja yrittää löytää kaikki tiedostot. Itellä tuli Noin 65 tuntia yhteensä ja läpäsy prosentti taisi olla 98,5%. Muutama ase jäi hankkimatta, kun en enään jaksanut ruveta metsästään jotain ketunnahkoja, jotta saisin hankittua.
 
Vastaus: Horizon Zero Dawn

On toi Suojapunoja asu kyl ihan liian op [emoji1]Voi mennä ihan mitä vastustajaa vastaan vaan pelkällä meleellä.
 
Vastaus: Horizon Zero Dawn

Jenkkien storesta löytyi jo hinta dlc:lle 14,99usd jos +asiakas, muuten 19,99usd. Melkoisen halvalta kuullostaa! Ihan sama vaikka olisi 30e niin ostaisin kyllä! :D
 
Vastaus: Horizon Zero Dawn

Jenkkien storesta löytyi jo hinta dlc:lle 14,99usd jos +asiakas, muuten 19,99usd. Melkoisen halvalta kuullostaa! Ihan sama vaikka olisi 30e niin ostaisin kyllä! :D
Löytyy jo storesta ennakkotilauksena hintaan 19,95. Plussalaisille 17,95.
 
Vastaus: Horizon Zero Dawn

Tää on kyllä yks kaikkien aikojen parhaista peleistä. Tähän jää niin koukkuun kun tätä alkaa pelaamaan:D Pienen tauon jälkeen jatkoin tätä, tunnit menee hujauksessa tämän parissa. Nyt 58% ja aikaa menny 33 tuntia. Olen jatkanu sivutehtävillä sun muilla töillä, kaikki pitkäkaulat löydetty. Vielä on paljon tekemistä. Se talvinen tarinan jatko menee kyllä heti ostoon kun julkaistaan. Kuinkahan monta tuntia siihen oikein saa menemään...:cool:
 
Vastaus: Horizon Zero Dawn

Tuli tää hommattua kun storesta sai "halvalla" jo 2h pelaamisen jälkeen oon ihan varma että tämä on mahtava peli. Kaikki vaan tunruu loksahtavan kohdalleen.

Edit: Missä kohtaa ja moten nuo Digital editionin mukana tulleet tavarat saa käyttöön.
Paljon maksoi? Olen odottanut alennusta!
 
Vastaus: Horizon Zero Dawn

Pakkoha tämä nyt oli itekin tilata suuren suosion ja hypen ansiosta, olen melko varma että pelistä tulen tykkäämään koska tämä vaikuttaa sen tyyppiseltä mitä esim lara croft, rdr vivahteita ym. Piti hommata jo julkkarissa mutta taisi silloin tulla just ghost recon samaa aikaa ja oli muutaki pelattavaa niin turhaa se olisi kaapissa lojunnut, sitäpaitsi hieman halvemmalla sai. Ensin hitman läpi ja sit kun tämä saapuu niin meinaan kyllä fiilistellä ja rauhassa tutustua tähään, toivottavasti loistava seikkailu edessä.
 
Vastaus: Horizon Zero Dawn

Jännä juttu kävi. Nimittäin saapui mailia sonyltä, että onneksi olkoon olet saanut platinumin pelistä ja tässä palkintosi. Eli se platinum teema ja avatar. Noh ei mulla ole sitä platinumia pelistä vaikka läpi sen kyllä olenkin mennyt...
 
Vastaus: Horizon Zero Dawn

k0g3: Et ole ainut, jolle noin on käynyt. Siellä on nyt jokin automaattinen meilijärjestelmä vähän innostunut onnittelemaan ennen aikojaan.
 
Vastaus: Horizon Zero Dawn

Nyt kun peliä on hieman pelannut, ymmärrän kyllä kaiken tämän hehkutuksen. Kyseessä on nimmittäin loppuun hiottu lähes täydellinen peli enkä muista milloin olisin nauttinut jostain pelistä näin paljon eikä vaan voi lopettaa. Kaikki vaan tuntuu toimivan, taistelu ja kontrollit toimii kun rasvattu, peli näyttää todella kauniilta, hahmot ovat mielenkiintoisia, heistä välittää, tarina jaksaa kiinnostaa ja sitä todella halua pelata ja tietää enemmän maailmasta.

Idea on jotain mitä en ole peleissä ennen nähnyt, eletään tulevaisuudessa mutta samalla kuitenkin on heimot ja elämä on palannut takaisin sinne johonki kivikauteen, kaikki super moderni tekniikka ja metallimaailmma on ilmeisesti jotain jo niin vanhaa että se on heimolaisten maailmassa "antiikkia". Aivan loistava idea joka mahdollistaa kuitenkin pelaajalle modernia tekniikkaa mutta ollaan kuitenkin ns kivikaudella. Sekoitetaan molemmat maailmat säilyttäen kuitenkin sen kaiken uskottavana, aivan loistava idea!

Taistelu toimii kun rasvattu, voit vaihtaa leluja kesken taistelun nopeasti ja vaivattomasti joka tekee taistelusta erittäin hauskaa. Siihen päälle vielä lootit ja hahmonkehitys, levelit, RPG elementit on paketti valmis, tämä iskee meikäläiseen kovaa ja on varmasti mulle yksi parhaimpia PS4 pelejä!

Niin ja se photomode se erittäin monipuolinen sellainen, näin kauniissa pelissä se on ollut todella ahkerassa käytössä!
 
Vastaus: Horizon Zero Dawn

Allekirjoitan kaiken ylläolevan. Horizon zero dawn on liki täydellinen peli. Photomodea en tosin ole käyttänyt. Olen kerännyt jonkun 20% trophyistä ja silti ei ole tylsistyminen iskenyt kertaakaan. Tämä on open world peleissä todella harvinaista minulle.

Toistaiseksi vuoden paras peli.
 
Vastaus: Horizon Zero Dawn

Eilen tuli iskettyä koneeseen ensimmäisen kerran ja puolitoista tuntia hakattua peliä. Tuittupäisenä pikkumuksuna olisi voinut viettää enemmänkin aikaa (tuli tuo oma nuorimmainen mieleen :D )...

Ihan ensimmäinen ajatus kun pelin näki oli "No nyt. Miksi muissa PS4 peleissä (pl. ehkä Witcher 3) ei hahmot ja maailma voi näyttää näin hyvältä".

Upean näköinen peli missä tietää että pelkkään maisemien ihasteluun ja uusien paikkojen etsimiseen tulee käytettyä tunteja.
 
Vastaus: Horizon Zero Dawn

Tuli käytettynä tämä peli ostettua. Vielä ei peli ole saapunut mutta tälläin ongelma jäi vaivaamaan. Peli kotelokuvat ovat enkuksi eikä suomea niissä näy niin onko pelissä kuiteskin suomeksi tekstitys? Kun ainakin gamestopin koteloissa on myös selostukset suomeksi mutta tuossa tilaamassani ei.
 
Ylös Bottom