Vastaus: Julkaistut multiplatformit, Xbox 360 vs PS3
Lens Of Truth jakaa totuutta eli vuorossa Head2Head: Alice: Madness Returns Analysis. Liisan Ihmemaa ei ole Pleikkarilla ihan niin ihmeellinen, sillä tekstuurit ovat suttuisempia, maastossa vähemmän yksityiskohtia, ja repeilyäkin on ihan pikkaisen (1,46 % vs. boksiversion 0 %). PS3-version eduksi jääkin vain parempi reunanpehmennys ja pari sekkaa nopeammat latausajat. Teknisesti hienomman ulkoasunsa vuoksi kokonaisvoitto kuitenkin X360-versiolle.
Update! Myös Digital Foundry on suorittanut oman vertailunsa. Siitä käy ilmi, että PS3-versiossa on n. 4,4 gigan pakkoasennus, eli taas miltei koko pelin verran. DF kehuu Pleikkarin MLAA-reunanpehmennystekniikka ja sanoo sen vetävän vertoja PC-versiolle - joka oli tämän vertailun voittaja. PS3-versio jäi kolmikon hännille.
Lähteet: Lens Of Truth & Eurogamer
Lens Of Truth jakaa totuutta eli vuorossa Head2Head: Alice: Madness Returns Analysis. Liisan Ihmemaa ei ole Pleikkarilla ihan niin ihmeellinen, sillä tekstuurit ovat suttuisempia, maastossa vähemmän yksityiskohtia, ja repeilyäkin on ihan pikkaisen (1,46 % vs. boksiversion 0 %). PS3-version eduksi jääkin vain parempi reunanpehmennys ja pari sekkaa nopeammat latausajat. Teknisesti hienomman ulkoasunsa vuoksi kokonaisvoitto kuitenkin X360-versiolle.
Conclusion: In the end we will be ruling this H2H a 360 victory. With superior visuals by way of sharper textures, additional detail, and softer shadows along side flawless performance, it is the obvious choice. While the PS3 version did have performance good enough to rule that category a tie, the graphical side of that version looks just plain dull even with the advantage of anti aliasing. PS3 only players who must play the game can at least rest easy knowing that it will run smoothly without super long load times, even if their version isn’t the version of choice this time around.
Update! Myös Digital Foundry on suorittanut oman vertailunsa. Siitä käy ilmi, että PS3-versiossa on n. 4,4 gigan pakkoasennus, eli taas miltei koko pelin verran. DF kehuu Pleikkarin MLAA-reunanpehmennystekniikka ja sanoo sen vetävän vertoja PC-versiolle - joka oli tämän vertailun voittaja. PS3-versio jäi kolmikon hännille.
Across all formats, there's no doubt that the PC version is the most polished of the three, regardless of whether or not you have access to the exclusive NVIDIA PhysX features. In terms of the consoles, while both versions do come recommended, the final nod goes to the 360. MLAA may well give an image quality boost to the PS3 version, but owing to the nature of the art itself, the lack of edge-smoothing on the 360 game isn't that much of an issue. Similarly, while welcome, the Xbox's plus points - texture and effects improvements - aren't significant enough to weigh into any purchasing decision. However, performance is the key difference here, and that's where the Xbox 360 provides an advantage that translates into a tangibly more consistent gameplay experience.
Lähteet: Lens Of Truth & Eurogamer
Viimeksi muokannut moderaattori: