Vastaus: Julkaistut multiplatformit, Xbox 360 vs PS3
Laiskotus. Face-Off: Red Faction: Armageddon puhukoon puolestani. Paitsi että ei se kyllä itsestään juuri mitään tee, oh well. Kenen planeetta on punaisin? Kuka keksii huonoimmat jutut? Miksi Pleikkarin pakkoasennuksista (n. 1,9 gigaa tällä kertaa) ei päästä eroon? Ja miten ihmeessä näin myöhään konsolisukupolvessa tulee vielä pelejä, joiden natiivitarkkuus on 960x540 (2xMSAA boksilla, MLAA Pleikkarilla)?
Oli miten oli, PS3-versiossa reunat on siloiteltu paremmin, mutta tekstuurit ovat vähän tuhnuisempia ja läpinäkyvyyttä vaativat efektit rosoisempia. Toisaalta X360:lla joitain valonlähteitä on karsittu. Ruudunpäivitysnopeutta ei ole lukittu kummallakaan konsolialustalla, mistä seuraa aika kasa repeilyä. PS3-versiossa ruudunpäivitys ailahtelee enemmän; parhaimmillaan se käy boksiversiota korkeammalla, mutta pahimmillaan dippaa myös syvimmälle.
Lähde: Eurogamer
Laiskotus. Face-Off: Red Faction: Armageddon puhukoon puolestani. Paitsi että ei se kyllä itsestään juuri mitään tee, oh well. Kenen planeetta on punaisin? Kuka keksii huonoimmat jutut? Miksi Pleikkarin pakkoasennuksista (n. 1,9 gigaa tällä kertaa) ei päästä eroon? Ja miten ihmeessä näin myöhään konsolisukupolvessa tulee vielä pelejä, joiden natiivitarkkuus on 960x540 (2xMSAA boksilla, MLAA Pleikkarilla)?
Oli miten oli, PS3-versiossa reunat on siloiteltu paremmin, mutta tekstuurit ovat vähän tuhnuisempia ja läpinäkyvyyttä vaativat efektit rosoisempia. Toisaalta X360:lla joitain valonlähteitä on karsittu. Ruudunpäivitysnopeutta ei ole lukittu kummallakaan konsolialustalla, mistä seuraa aika kasa repeilyä. PS3-versiossa ruudunpäivitys ailahtelee enemmän; parhaimmillaan se käy boksiversiota korkeammalla, mutta pahimmillaan dippaa myös syvimmälle.
Loppujen lopuksi PC-versio on melkeinpä joka suhteessa paras, mutta täällä kun konsoleilla pelataan, niin tasapelihän tästä tuli.Looking at the video, and it's pretty hard to conclude that one version performs better than the other across a general run of play, as both 360 and PS3 code seem to be similarly affected. We do see the PS3 game hitting both the highs and the lows slightly more often than the 360 in very closely matched scenarios, maybe having the mildest of advantages. Mostly though, they are pretty much like for like.
Both are pretty evenly matched, with the differences between the two having very little impact on which version you should go for. The 360 game is slightly sharper, with a little more texture detail in places, while the PS3 offers up mildly better anti-aliasing (though at the expense of image clarity) along with a different lighting set up in places. In the final analysis, both come equally recommended, but really you should be looking to pick up the PC version - if you have a machine capable of running it on high quality settings - for the best possible gameplay experience.
Lähde: Eurogamer