Sama tekniikka muuten on todella hyödyllinen myös tulevissa taisteluissa.Tässä toisen henkiolennon alueella aukeava kikka/pelimekaniikkaansaitsee kyllä hatunnoston. Tämä on juuri hyvällä Nintendon pelikirjasta, mutta samalla raikas ja omaperäinen mekaniikka.(pommilla hetkeksi uusille paikoilleen loksahtavat kivipaalit)
Mutta ei tosin yhtä hyödyllinen kuin sen jälkeen tuleva kyky. Voi huh huh mikä tappokone tuo Kena on


En ole pelannut edes Soulseissa näin paljon näin aggressiivisesti mitä nyt. Toisaalta tässä on pakko kun muuten ei pärjää. Nytkin oli useampi pomo, joille ei vain voinut antaa saumaa sitten yhtään vaan piti iskeä, iskeä ja iskeä. Onneksi noita kykyjä on niin saa aina jotain iskua tulemaan. Sinne väliin pari torjuntaa, joilla saa rotti-palluran täyteen ja taas iskua menemään.
Viimeiseltä alueelta saatava viimeinen kyky muuten tuo myös lisää monipuolisuutta tuohon etenemiseen ja puzzleiluun. Peli muuttuu koko ajan vain paremmaksi ja paremmaksi.
En tosin odottanut silloin joskus että Kena menee melkein Souls-pelien genreen


Kyseessä siis maskmaker ja warrior, joissa ensimmäinen tuntui todella vaikealta ennen kuin tajusin että sehän oikein sulaa dashin edessä

