Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Last Jedi kolahti tänään postista 4K UltraHD versiona Gigantista tilattuna ja heti pisti silmään kannessa komeleiva Englanti kielellä vaan tarra.. Menin sitten gigantin sivuille ja tuotetta ei enään edes löytynyt ja olisin 100% varma sielä erikseen luki että Suomin kieli kyllä löytyy ja niinhän se olikin kappas vaan tehnyt! Gigantin kanssa keskustelin chatin kautta niin myönsivät virheen ja sen takia myös tuote oli vedetty myynnistä. Ei tässä mikään muu vittua ku tämä että älkää myykö tuotteita virheellisellä ja harhaan johtavalla tiedolla.

Disneyn 4K UHD -julkaisuissa alettu tosiaan hassuttelemaan, eli suomitekstityksiä ei ole varmuudella. Skandiversioita ja samalla tekstityksiä vain blu-ray muodossa. Importtaavat UHD:t ilmeisesti briteistä.

En keksinyt mihin voi laittaa netti huijareista niin pistän tänne. Tori.fi sivulla huijauksia harrastaa. Ville pekka Kangas. Vippee83@gmail.com tori.fi siis poistanut kyseisen henkilön palvelusta jo. Mutta varoituksena ihmisille jos tulee tuon nimistä kaupan käynnissä vastaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:
En keksinyt mihin voi laittaa netti huijareista niin pistän tänne. Tori.fi sivulla huijauksia harrastaa Fi3080002339444381 Ville pekka Kangas. Vippee83@gmail.com tori.fi siis poistanut kyseisen henkilön palvelusta jo. Mutta varoituksena ihmisille jos tulee tuon nimistä kaupan käynnissä vastaan.

Nämä on aina hyvä tietää! Mitä tavaroita kyseinen herra on kaupannut?

Tätä ei voi pitää ku karmana, tänään irtisanoin itseni koeajalla työpaikasta kun pääsin parempi palkkaiseen Prosessinhoitajan paikkaan tekemään tuttuja hommia ja saman tien kun kotia pääsin niin jalkapöydässä alkoi tuntumaan uskomattoman vittumaiselle ja kävimme vaimon ja pojan kanssa
Oulussa kun ajattelin että uudet kengät varmaan ahdisti niin vähän kipua pukkasi mutta koko vitun reissu muuttui jalan kanssa tuskan teatteriksi ja en pysty enään kävelemään ja kipu toi mieleeni vuoden 2014 kun Ruusu ekaa kertaa iski. Just verikokeet otettu ja odotellaan arvauskeskuksessa lääkäriin pääsyä ja työterveyteen ei enään ole asiaa :D vaimolle sanoinkin että tätä ei olis tapahtunut ellen olisi työpaikkaa vaihtanut.

Vaimo oli vetkutellut laskunmaksujen kanssa monta päivää, tänään sen piti ne sit myöhässä maksella, mutta menikin lekuriin. Minä otin sit ne työn alle ja maksoin pois. Parista laskusta piti kysyä vielä vaimolta ja jätin pinon sängylle odottamaan.
No enhän mä muistanut asiaa sanoa vaimolle, vaan hän meni maksamaan kaiken nyt uusiksi.
Varmaan 20 eri laskua eri firmaan..kaikki tuplana. Huoh..

Vaimo oli vetkutellut laskunmaksujen kanssa monta päivää, tänään sen piti ne sit myöhässä maksella, mutta menikin lekuriin. Minä otin sit ne työn alle ja maksoin pois. Parista laskusta piti kysyä vielä vaimolta ja jätin pinon sängylle odottamaan.
No enhän mä muistanut asiaa sanoa vaimolle, vaan hän meni maksamaan kaiken nyt uusiksi.
Varmaan 20 eri laskua eri firmaan..kaikki tuplana. Huoh..

Ei saatana, voin kuvitella vitutuksen määrän.

Ei saatana, voin kuvitella vitutuksen määrän.
Tuosta määrästä ehkä 4 oli sellaisia et saadaan käytettyä seuraavaan laskuun, mut kaik muut oli ns kertaluontoisia maksuja, joten s-posti ja puhelin laulamaan vaa. :(

Eniten tossa ärsyttää, kun pitää nyt säästöistä repiä rahat lainoihin ja vaimolla/toisella lapsella Espanjan reissu parin viikon päästä. :/

En keksinyt mihin voi laittaa netti huijareista niin pistän tänne. Tori.fi sivulla huijauksia harrastaa. Ville pekka Kangas. Vippee83@gmail.com tori.fi siis poistanut kyseisen henkilön palvelusta jo. Mutta varoituksena ihmisille jos tulee tuon nimistä kaupan käynnissä vastaan.
Poliisilta ilmoittivat että mies harrastanut paljon netti huijauksia. Petokseksi muuttunut jo rikos.

En nyt keksi muutakaan paikkaa mihin tästä kirjoittaa. :(

Tässä vaan viimesen kahden viikon aikana heränny siihen että mä oon ihan totaalisen yksin joka päivä koulun jälkeen. Niin sanottuja kavereita ei juuri ole.

Toki siihen vaikuttaa sekin että satun olemaan ujo ja hiljanen tapaus että todellakaan en halua olla esillä. Tietysti sekin kun on absolutisti niin rajaa mahdollisia "kavereita" aika paljon.

Mua ei se juominen ja muu sekoilu kiinnosta niistä saa lukea Iltalehdestä joka viikonloppu et joku on kuollu.

Mistä niitä kavereita oikein löytäis futista pelaan mut ei joukkueessakaan oo semmosta kaveria joka haluis tutustua muhun paremmin. :(

Viimeksi muokattu:
Tuskin mitään yhtä selvää ohjetta on. Harrastukset ovat olleet aina hyvä väylä löytää porukoihin. Käy tarkistamassa löytyisikö nuorisotalolta sopivaa ohjelmaa?

Ei itelläkään kavereita oo. Aina kaverit olleet koulusta tai työpaikoilta. Sit ku siirty esim yläasteelta amikseen, vanhat kaverit jäi ja uudet tuli.
Muutaman vuoden sisällä koulujen loppumisesta niin katosi nekin.

Työpaikoilta sit saanutkin aina kavereita kenen kanssa ollaan töiden ulkopuolellakin oltu tekemisissä, mutta kun joku muu vaihtaa firmaa, tai itse, niin nekin kuihtuu.

Nyt olen kohta 2v ollu tapaturmaeläkkeellä (sitä ennenkin 3-6kk jaksoja pari), niin ei ole töistä kukaan ollut ekan 2kk jälkeen yhteyksissä, enkä oo sit itsekään jaksanut olla.

Nyt oma terveydentila vieläpä sellainen, että olen käytännössä oman tontin sisällä ”vankina”, enkä pääse ilman ulkopuolisia minnekään, enkä oikeastaan halua lähteäkään kipujen vuoksi.

Itse kanssa olen todella ujo ja Aspergerin takia sosiaalisesti erittäin kömpelö (jonka seurauksena jo netissä tulen jatkuvasti väärinymmärretyksi).
Toisaalta kuormitun äänistä, hälinästä ja liikkeestä, eli en missään kaupungin keskustassa pysty kyl olemaan myöskään ja ihmisten kanssa en kauheasti sinällään halua olla tekemisissä.

Mut 2v ”yksinolon” jälkeen on vähän fiilis et ois kiva jos esim kerran kuussa kävis edes joku vähä pelaa kimpas pleikkaa, tai ajelee rc autoilla tos pihalla tai jotain. Siis muutkin kuin lapset/vaimo

Mut ku asuu keskellä korpea niin tänne kukaan suostu/halua tulla. Toisaalta vanhoista ”kavereista” käytännössä kukaan ei ole kiinnostunut niistä mistä minä, tai ainakaan niistä mitä tässä kunnossa voin tehdä.

Sehän tässä pelottaa että mä jään ihan yksin :(

Eikä tämä kävelyssä näkyvä onneksi lievä CP-vamma ainakaan auta siinä että saisin kavereita.

Joukkuekavereilta usein ainoa mikä kiinnostaa on se että olenko treeneissä paikalla. Minä IHMISENÄ en kiinnosta :(

En mä nyt juomaan rupea vaan sen takia koska on yksinäistä.

Kummallista et Suomessa saa selittää miljoonaan eri tilanteeseen miksi ei juo.

Ķännissä tapat jonkun niin kukaan ei sano mitään koska alkoholi.

Ylös Bottom