Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Se ihanan raikas tunne kun on päässyt kello 6 töistä ja olisi kiva jo saada unta. Onneksi voi sentäs syödä vitutukseen. Nukkuminenhan on muutenkin amatöörien hommaa.
 
Takaluukku ja puskuri vaihdettiin kolmessa päivässä. Hienosti silloin meni.
Ei mennyt oman auton korjauskaan tappeluitta kuten Ompulla.

Olin viikon reissussa ja vein siksi aikaa auton korjattavaksi, jotta nämä kolarivahingot saadaan korjattua. Tänään menin sitten auton hakemaan ja vastassa oli oikein mukava asiakaspalvelija, joka antoi avaimet ja neuvoi mistä auton löytää. Löysin auton ja puhdistin sen 30cm lumikerroksen alta. Ihastelin uutta takapuskuria kunnes huomasin, että toinen puskurin reuna irvistää, puskurin reuna ei istunut auton sivulinjaan vaan puskurin päätyreuna oli 1-2cm irti linjasta ja törrötti ulospäin. Kyseessä on neljä vuotta vanha kaara, joten ei voi odottaa että auto olisikaan uudenveroinen, mutta kys. irvistävä takapuskuri oli JUURI uusittu.

Menin sitten asiakaspalvelijan luokse ja sanoin kohteliaasti, että viitsitkö tulla katsomaan ja kysyin, että onko tämä mielestäsi normaalia? Sanoin, että teillä on tässä aika rivi käytettyjä autoja myynnissä ja yhdessäkään ei puskuri irvistä tällälailla. Asiakaspalvelija katsoi irvistävää puskurin kulmaa ja vertasi toiseen puoleen ja sanoi, että joku vika tässä on ja alkoi tutkimaan tarkemmin kuittia, jossa oli eritelty mitä autoon oli uusittu kys. korjauksessa. Yhtäkkiä asiakaspalvelija sanoo "joo tässä näkyy selvästi, että tähän on joku joskus osunut ja tämä pelti on taipunut ja sen takia tämä uusi puskuri ei istu paikalleen enää". Minä olin sitten, että mitä v*ttua kun tälläistä ongelmaa ei ollut entisellä rikkonaisella puskurilla vaikka sama pelti kyseessä ja samanlainen uusi muovinen puskuri. Ja yritin sitten kysyä, että jos tätä ongelmaa ei ole ennen ollut niin eikö tämä pellinsuoristus olisi kuulunut teidän hoitaaksenne kerran tämän ongelman täytyy olla minun auton omistuksen aikaisen perään ajon peruja. Asiakaspalvelija pysyi tiukasti omassa tarinassaan, eikä antanut vaihtoehtoa, että puskuri olisi vain väärinasennettu tai että tuo pellinsuoristamisen tarve olisi kuulunut osana tätä kolarikorjausta ja sanoi vaan, että "ei meidä voida toisen vakuutuksen piikkiin korjata aikaisempia lommoja, jotka on jätetty suoristamatta".

Toki on mahdollista, että auton puskuri on aiemmin uusittu ja pelti jätetty suoristamatta, varsinkin kun nykyään kaikki tieto koskien huoltoja/korjauksia tuntuu olevan sähköisessä rekisterissä, jonne ei taida olla kuin liikkeillä pääsy, mutta on se nyt perkele, että vanha puskuri istui auton linjaa mukaillen täydellisesti ennen ja jälkeen kolarin ja uusi ei. Asiakaspalvelija sitten sanoi, että voi vielä koneelta tarkistaa löytyykö tietoa aiemmasta kolarista ja minä sanoin, että tehdään silleen, että tässä on sulle avaimet, tarkista sinä auton historia kerran siihen pystyt, MUTTA ihan ensimmäisenä soitat korjaamon puolelle ja pyydät jonkun asentajan tarkistamaan tuon puskurin asennuksen, koska minun silmään siinä ei ollut mistään pellin taipumisesta kyse vaan päin helvettiä asennetusta puskurista. Asiakaspalvelija teki työtä käskettyä ERITTÄIN nyrpistyneenä ja sanoi, että nyt ei juuri kukaan kerkeä (yllättäen), mutta jos jätän auton niin tämän päivän aikana joku kerkeää katsomaan.

Meni tunti niin tuli nöyrä soitto "auto olisi nyt korjattuna valmiina". Menin hakemaan auton niin yllättäen puskuri oli saatu samaan linjaan auton linjojen kanssa. Kysyin vielä asiakaspalvelijalta, että taisi sittenkin olla pellit suorassa ja puskuri vaan asennettu PÄIN HELVETTIÄ! niin aspa totesi vaan nöyränä "no joku siinä oli".

Virheitä sattuu, ei siinä mitään. Sain viikko sitten silmälaseihin uudet linssit ja toinen linssi oli +1 - astetta väärän vahvuinen, virhe huomattiin, ilmoitettiin tekijälle, tapahtunut virhe myönnettiin ja korjattin - no problemo. Miksi se virheen myöntäminen on toisille niin helvetin vaikeaa?
 
Viimeksi muokattu:
Miksi se virheen myöntäminen on toisille niin helvetin vaikeaa?

Ammattimiehet eivät juuri tykkää myöntää mokanneensa, ei ainakaan asiakkaan edessä. Itsekin autoalan ihmisenä olen nähnyt aika paljon kaikenlaista. Valitettavasti työnjohtajissa ja asentajissa näkee sellaista väkeä, joka pitää asiakasta vain välttämättömänä pahana ja "tyhmänä", jonka edessä ei myönnetä mitään, ettei oma "katu-uskottavuus" ja ammattilaisen leima kärsi. Monella työnjohtajalla ei vaan nöyryys riitä siihen, että myönnettäisiin tiskillä suoraan asiakkaalle, että nyt on tullut mokattua. Se vaan tuntuu monen päässä menevän ajatusmaailmaltaan niin, että "minä olen työnjohtaja ja ammattilainen, omistaja vaan ajaa ja juuri ja juuri osaa tankata ja pissapojan täyttää, joten kyllä minä tiedän asiakasta paremmin". Äkkiä vaan asiakkaalta rahat pois...

Hyvä, että sait auton kuntoon! Ihan selvä keissihän tuo oli, jos kerran vanha puskuri istui paikalleen oikein ja uusi ei. Korjaamon moka, joko asennettu väärin tai asentaessa rikottu jotain niin, ettei uusi puskuri istu oikein.
 
Aika outoa, töitä tullut tehtyä 8 vuotta, niin päässä pyörii, että pitäisi vain "kadota". Ongelma vain on se, että ei ole mitään minne mennä.
 
Last Jedi kolahti tänään postista 4K UltraHD versiona Gigantista tilattuna ja heti pisti silmään kannessa komeleiva Englanti kielellä vaan tarra.. Menin sitten gigantin sivuille ja tuotetta ei enään edes löytynyt ja olisin 100% varma sielä erikseen luki että Suomin kieli kyllä löytyy ja niinhän se olikin kappas vaan tehnyt! Gigantin kanssa keskustelin chatin kautta niin myönsivät virheen ja sen takia myös tuote oli vedetty myynnistä. Ei tässä mikään muu vittua ku tämä että älkää myykö tuotteita virheellisellä ja harhaan johtavalla tiedolla.
 
Disneyn 4K UHD -julkaisuissa alettu tosiaan hassuttelemaan, eli suomitekstityksiä ei ole varmuudella. Skandiversioita ja samalla tekstityksiä vain blu-ray muodossa. Importtaavat UHD:t ilmeisesti briteistä.
 
En keksinyt mihin voi laittaa netti huijareista niin pistän tänne. Tori.fi sivulla huijauksia harrastaa. Ville pekka Kangas. Vippee83@gmail.com tori.fi siis poistanut kyseisen henkilön palvelusta jo. Mutta varoituksena ihmisille jos tulee tuon nimistä kaupan käynnissä vastaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
En keksinyt mihin voi laittaa netti huijareista niin pistän tänne. Tori.fi sivulla huijauksia harrastaa Fi3080002339444381 Ville pekka Kangas. Vippee83@gmail.com tori.fi siis poistanut kyseisen henkilön palvelusta jo. Mutta varoituksena ihmisille jos tulee tuon nimistä kaupan käynnissä vastaan.

Nämä on aina hyvä tietää! Mitä tavaroita kyseinen herra on kaupannut?
 
Tätä ei voi pitää ku karmana, tänään irtisanoin itseni koeajalla työpaikasta kun pääsin parempi palkkaiseen Prosessinhoitajan paikkaan tekemään tuttuja hommia ja saman tien kun kotia pääsin niin jalkapöydässä alkoi tuntumaan uskomattoman vittumaiselle ja kävimme vaimon ja pojan kanssa
Oulussa kun ajattelin että uudet kengät varmaan ahdisti niin vähän kipua pukkasi mutta koko vitun reissu muuttui jalan kanssa tuskan teatteriksi ja en pysty enään kävelemään ja kipu toi mieleeni vuoden 2014 kun Ruusu ekaa kertaa iski. Just verikokeet otettu ja odotellaan arvauskeskuksessa lääkäriin pääsyä ja työterveyteen ei enään ole asiaa :D vaimolle sanoinkin että tätä ei olis tapahtunut ellen olisi työpaikkaa vaihtanut.
 
Vaimo oli vetkutellut laskunmaksujen kanssa monta päivää, tänään sen piti ne sit myöhässä maksella, mutta menikin lekuriin. Minä otin sit ne työn alle ja maksoin pois. Parista laskusta piti kysyä vielä vaimolta ja jätin pinon sängylle odottamaan.
No enhän mä muistanut asiaa sanoa vaimolle, vaan hän meni maksamaan kaiken nyt uusiksi.
Varmaan 20 eri laskua eri firmaan..kaikki tuplana. Huoh..
 
Vaimo oli vetkutellut laskunmaksujen kanssa monta päivää, tänään sen piti ne sit myöhässä maksella, mutta menikin lekuriin. Minä otin sit ne työn alle ja maksoin pois. Parista laskusta piti kysyä vielä vaimolta ja jätin pinon sängylle odottamaan.
No enhän mä muistanut asiaa sanoa vaimolle, vaan hän meni maksamaan kaiken nyt uusiksi.
Varmaan 20 eri laskua eri firmaan..kaikki tuplana. Huoh..

Ei saatana, voin kuvitella vitutuksen määrän.
 
Ei saatana, voin kuvitella vitutuksen määrän.
Tuosta määrästä ehkä 4 oli sellaisia et saadaan käytettyä seuraavaan laskuun, mut kaik muut oli ns kertaluontoisia maksuja, joten s-posti ja puhelin laulamaan vaa. :(

Eniten tossa ärsyttää, kun pitää nyt säästöistä repiä rahat lainoihin ja vaimolla/toisella lapsella Espanjan reissu parin viikon päästä. :/
 
En keksinyt mihin voi laittaa netti huijareista niin pistän tänne. Tori.fi sivulla huijauksia harrastaa. Ville pekka Kangas. Vippee83@gmail.com tori.fi siis poistanut kyseisen henkilön palvelusta jo. Mutta varoituksena ihmisille jos tulee tuon nimistä kaupan käynnissä vastaan.
Poliisilta ilmoittivat että mies harrastanut paljon netti huijauksia. Petokseksi muuttunut jo rikos.
 
En nyt keksi muutakaan paikkaa mihin tästä kirjoittaa. :(

Tässä vaan viimesen kahden viikon aikana heränny siihen että mä oon ihan totaalisen yksin joka päivä koulun jälkeen. Niin sanottuja kavereita ei juuri ole.

Toki siihen vaikuttaa sekin että satun olemaan ujo ja hiljanen tapaus että todellakaan en halua olla esillä. Tietysti sekin kun on absolutisti niin rajaa mahdollisia "kavereita" aika paljon.

Mua ei se juominen ja muu sekoilu kiinnosta niistä saa lukea Iltalehdestä joka viikonloppu et joku on kuollu.

Mistä niitä kavereita oikein löytäis futista pelaan mut ei joukkueessakaan oo semmosta kaveria joka haluis tutustua muhun paremmin. :(
 
Viimeksi muokattu:
Tuskin mitään yhtä selvää ohjetta on. Harrastukset ovat olleet aina hyvä väylä löytää porukoihin. Käy tarkistamassa löytyisikö nuorisotalolta sopivaa ohjelmaa?
 
Ylös Bottom