Heh, kehuessasi laitetta kuvailit minun kauhuskenaarion. Vaikka laajalla skaalalla harrastavalle pelaajalle kertyy kaiken maailman ohjaimia nurkkiin, niin sellaiselle pelaajalle joka haluaa sitä "todellista" elämystä, nämä ovat se oikea suunta. Ei sitä voi sivuuttaa. Jos haluat immersion rumpujen soittamisesta, niin kyllä siinä vaan pitää olla jonkin sortin kapulat kädessä ja jotain mitä hakata, eikä vain husia ilmaa ilman minkäänlaista fyysistä palautetta. Suurena autopelien ystävänä ymmärrät varmaan kuinka pahasti minulla nousi karvat pystyyn tuosta "wii fittejä, ratteja yms." kohdasta. Jos MS on oikeasti menossa tähän suuntaan, että panostetaan enemmän ilmassa käsien kääntelyyn kuin todelliseen tukeen ja feedbackiin ratista, niin saavat kyllä minun puolesta ihan keskenään pyöritellä sormia ilmassa. Minulla ei ole mitään näitä liikkeentunnistuksia vastaan, mutta pelottaa, että tässä innostuksessa käy niin, että casuaalien varjolla syrjitään niitä, jotka haluavat siltä pelaamiselta sitä aidon tekemisen elämystä.