Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traddash
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Ei edes lagia näytä olevan yhtään tuossa Betassa. Vain ensimmäisen persoonan animaatiot kaipaa parantelua. Pakko ostos näyttäisi olevan.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Pari päivää tullut peliä pelattua.
Ensi alkuun hiivatin vaikea päästä sisään. Kun sen jaksaa opetella, niin...
On se melkoinen paketti. Ei muuta voi sanoa.
Paljon on vielä varmasti avattavaa ja oivallettavaa itse pelissä, mutta tuo taktisuus yllätti itseni täysin. Pahin pelkoni oli, että peli olisi ollut aivan täysin päämäärätöntä kohkausta. Näin ei ole.
MAG tiivistää sotapelikokemusta joka alueella. Siitä voidaan tapella tuoko se mitään uutta, mutta toimiva peli se on. Vielä kun pääsisi niihin yber hallintotehtäviin käsiksi...
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Heh !

Mulla taas täysin erilaiset fiilikset. Tuli jotenkin mieleen grafiikkapäivitetty Warhawk :)
Onhan siinäkin sama idea tiimityöskentelystä mutta lopputuloksena kaikki säätää omiaan...
Varmaan myös paljon johtuu siitä että porukka vasta opettelee ja ihmettelee mappeja eikä ole mitään käsitystä siitä mitä pitäisi tehdä.
Onhan tuossa vielä paljon avattavia pelimutoja ja muuta kivaa eli varmaankin aika pitkäikäinen peli tulossa - saisi vain ne helkkarin vastustajien päällä killuvat nimet ja merkit helkkariin...
 
Vastaus: MAG [Hype]

Itseäni hämmästyttää miten loistavasti toi toimii. Melko valmiin oloinen vaikka julkaisu onkin vasta ensi vuonna.

Alku on ollut enemmän tai vähemmän koomailua. :p Senssejä olen nostanu tolkuttomasti kun tuntu ettei jätkä käänny minnee. Nyt alkaa olee hyvä.
 
Vastaus: MAG [Hype]

MAG betakoodit on lähetetty Qore-tilaajille. Beta alkaa 17. päivä tätä kuuta, loppuu marraskuun 8. (Vielä ei ainakaan pystynyt lataamaan clientiä)

Peliajat äkkiseltään laskeskeltuna(Suomen aikaa):

Ma - Pe

00:00 - 03:00 & 07:00 - 10:00

Vähän HC täytyy tietty olla että noihin aikoihin pelaa, mutta pakko sitä on päästä kokeilemaan :D
 
Vastaus: MAG [Hype]

MAG betakoodit on lähetetty Qore-tilaajille. Beta alkaa 17. päivä tätä kuuta, loppuu marraskuun 8. (Vielä ei ainakaan pystynyt lataamaan clientiä)

Eikös tuo tule olemaan open beta kuitenkin?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG [Hype]

MAG beta päättyi vähän aikaa sitten. Jotain säätöä Zipper tekee määrittelemättömän ajan jonka jälkeen se alkaa uudestaan. Näin ainakin tuossa EU betassa mikäli olen oikein ymmärtänyt. Tota Qore betakoodi juttua en sit tiedä. Ajat viittaavat Pohjois-Amerikkalaisille servuille.
Jospa se siellä vielä on auki? Pääseekö sinne eurooppalaiset pelaajat vaikka olis koodi?
 
Vastaus: MAG [Hype]

Jaahas , saapas nähdä mitä saadaan aikaan. Tuli näemmä tuo Qoren kutsu tuohon betan tekeleeseen . Innolla odottelen maistisia kyseisestä pelistä ja sen toimivuudesta . Laittakaahan frendikutsua muutkin koodin omaavat niin päästään maiskuttelemaan jos päästään . MAG betaan PSN= Teslazy . Kertoilenpa sitten lisää mietteistä kun saan tuon härpäkkeen ladattua tuolta verkon atmosfääreistä ja hieman pelailtuakin sitä .

Sinänsä nuo ajat sopii minulle kuin nenä päähän kun tälläinen yökukkuja olen :) .
 
Vastaus: MAG [Hype]

Qoren kautta saatu betakoodi oli tullut meikullekin, mutta noilla ajoilla jää kyllä kokeilematta. Ei oikein ole työssäkäyvän ihmisen aikarakoja nuo. :'(
Miten se muuten on, että pelaako tuota sitten sillä euro- vai jenkkitunnuksella? Jos tuon betan käynnistää jenkkitunnuksella niin heittääkö se yhdysvaltojen servulle, vai meneekö se ip:n vai Aika ja paikka asetusten mukaan. Ei viittis kuitenkaan nollakakkosesta kysästä;)
 
Vastaus: MAG [Hype]

Voi ollakin, mutta ainakin oma ilmoittautumiseni hetki sitten meni läpi ongelmitta.

itseä ainakin rupee vi*uttaan jos muut pääsee ja minä en...:o

toivottavasti sit joku tekee niin et saa ittelleen 2 koodia ja antaa toisen minulle;)

ps:valittaa tätä koko ajan "Pyytämääsi sivua ei voi näyttää. Jos haluat jatkaa playstation.com-sivuston selaamista, voit yrittää palata pääsivulle tai käyttää hakutoimintoa."
 
Vastaus: MAG [Hype]

itseä ainakin rupee vi*uttaan jos muut pääsee ja minä en...:o

toivottavasti sit joku tekee niin et saa ittelleen 2 koodia ja antaa toisen minulle;)

Tuo on kilpailu eikä mikään automaattinen koodigeneraattori. Koodin saa siten joskus, jos saa, ja kilpailuun voi osallistua vain kerran per PSN-tunnus.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom