Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Aivan käsittämätön autoaimhirmu tuo kopteri. Riittää näköjään, että roiskii punaisten neliöiden suuntaan. Huh huh.. :p

Tuo Chopper Gunner Killstreak on kyllä vähän liian tehokas. Saisivat melkein poistaa neliöt vastustajan ympäriltä. Mullakin on päällä 5 kill: Predator missile --> 7 Kill: Attack Chopper --> 11 kill: Chopper Gunner jolla saa kepeesti 10-20 ruumista aikaiseksi... ja vastapuolelta iloisia tervehdyksiä tekstimuodossa.

Tuli pelattua äsken 3rd Person pelimuotoja ja on kyllä mielestäny paljo mukavempi pelailla mitä tavan FPS.

Uusia pelimuotojakin tullu.

Fourzerotwo Twitter:

New Modern Warfare 2 multiplayer playlists added on all platforms. Mosh Pit, 3rd Person Team Tactical, and Team Deathmatch Express! #MW2
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No ei niissä ainakaan minun mielestä. Itse mielumin käytän red dottia.

Onkos muuten kellään faktaa mitä eroja näissä on? Itsekkin hieman miettinyt. Yllättyin, kun Interventionilla vetelin, että normi modissakin tarvii välillä jopa kolme osumaa, että vihu tippuu kaukaata... siis jos ei osu päähän.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä tuo marjapuuro ruudulla kyllä osaa ottaa päähän. Näkyvyys katoaa kokonaan kun ottaa yhden luodin vastaan. Rautatähtäimillä on helpompi tähdätä kuin ensimmäisessä osassa, tästä olen tyytyväinen. Vihollisten Killstrekit osaa kyllä ärsyttää kun nämä harrierit ja kopterit ampuu sellaisella tarkkuudella ja kun sellainen on taivaalla niin ei uskalla liikkua aukinaisella alueella.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Vihollisten Killstrekit osaa kyllä ärsyttää kun nämä harrierit ja kopterit ampuu sellaisella tarkkuudella ja kun sellainen on taivaalla niin ei uskalla liikkua aukinaisella alueella.

Vähän tuntuu chopper gunner liian tehokkaalta. Muutama laaki 5-10 metrin säteelle vihusta ja henki pois.


Tänään aamulla onnistuin kovalla campilla saamaan nuken :D
YouTube - Modern Warfare 2: Harrier + Chopper Gunner + Nuke in Scrapyard
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

IMO ruikutus killstreakkien tehokkuudesta on turhaan... sehän vaatii yhen stingerin/at ja se on siin. Helppoa ja yksinkertaista. Ei vaadi paljoa pistää yhden custom luokan seconderyksi jonkun singoista.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pelailtiin eilen kaverin kanssa Spec opsia Split screenillä. Tuo toimii jos on tarpeeksi iso telkku. Miten muuten noista tehtävistä saa enemmän kun yhden tähden? Täytyykö ne vetästä uudelleen, jolloin taso on vaikeampi?

EDIT: Ja hyötyykö noista "Most stun grenade hits in a match" titteleistä mitenkään, vai ovatko ihan huvin vuoksi vaan siinä?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt oon kahen päivän aikana seitsemän kertaa parantanu killstreakkia nyt 47! Ihan naurettavan alhainen taso respamuodoissa!

Niin ja miten pelaat? Hommaat killstrakea vai pelaat tiimin puolesta hommaten objektiiveja?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jos Harrierit ja kopterit ärsyttävät niin ratkaisu on tämä:
Tee classi jolla on ainakin ninja ja cold blooded perkit, pääaseella ei väliä, mutta 2. aseeksi stinger kun sen on saanut unlockattua. Sitten ei tarvitse muuta kuin vaihtaa classia kuollessa, ampua stingerillä kone alas (joskus vaatii 2 kutia koska heittävät flareja) ja jatkaa mättöä valitulla ykkösaseella, kunnes taas kuollessa voi ottaa "paremman" classin.

Lentohärveleiden tuhoamisesta saa vielä mukavan pistebonuksen, joskaan fragiksi niitä ei lasketa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pelailtiin eilen kaverin kanssa Spec opsia Split screenillä. Tuo toimii jos on tarpeeksi iso telkku. Miten muuten noista tehtävistä saa enemmän kun yhden tähden? Täytyykö ne vetästä uudelleen, jolloin taso on vaikeampi?

EDIT: Ja hyötyykö noista "Most stun grenade hits in a match" titteleistä mitenkään, vai ovatko ihan huvin vuoksi vaan siinä?

Laita vaikeustasoksi Veteran.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

onko olemassa mitään pientä guide sivua tohon MW2:Seen? meinaan ku oon vanha cod4 peluri nii tässä on valtvasti uutta! esim toi ku kuolee jonku kerran ni itulee joku "second chance juttu" ? mikä se on? ja onkos kellään tietoa mikä on MW2 natiivireso / AA?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt se on sitten läpi. 9h meni aikaa Hardened tasolla. Mielestäni alkuun vaikutti hieman laimealta juoni yms., mutta parani huomattavasti puolen välin jälkeen. Aivan huikea peli kyllä, ainakin itse löysin tunnelmaa hetkistä pelin parissa. 9.3/10.0 arvosana yksinpelille. Moninpeliä tullut myös jokunen tunti pelailtua, eikä sekään huonolta toki vaikuta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

onko olemassa mitään pientä guide sivua tohon MW2:Seen? meinaan ku oon vanha cod4 peluri nii tässä on valtvasti uutta! esim toi ku kuolee jonku kerran ni itulee joku "second chance juttu" ? mikä se on? ja onkos kellään tietoa mikä on MW2 natiivireso / AA?

second chance on WaW:ssa, MW2:ssa on Final Stand joka vastaa CoD4:sen last standia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mitäs pahaa tuossa nyt on ku porukka alkaa saman tien vetelemään valtimoita auki? Kysessähän on samanlainen juttu kuin nykyiset map packit eli maksullisesta lisäsisällöstä, jota ei ole pakko ostaa, mutta jolla voi laajentaa moninpelikokemusta. Mikä tuossa nyt on niin vastenmielistä?

Kuukausimaksu
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eikös codissa juuri killstreakkejä hankkimalla pelata tiimin puolesta? :p Domissa siis..

Olen suhteellisen varma, että Domintaion pelimuodossa voittaa se joka pitää hallussa alueita enemmän. Eikös Team Deathmatch pelimuodossa ratkaise kuolemien määrä?

Onhan se parempi kun raskaita striikkejä tekevä on omalla puolella, mutta tuollaisen pelaajan on turha kuvitella ottavan riskejä voiton puolesta. Tämä pelaaja ei reagoi mitenkään siihen, että kajareista kuuluu "Loosing A!", hän vain jatkaa metsästystä. Tämä pelaaja ei halua pelata Deathmatch pelimuotoa, koska muutkin keskittyvät ainoastaan vastapuolen ampumiseen.
 
Ylös Bottom