Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

toi on tosi rasittavaa aina välil on saamas chopper gunnerin, saa sen, sit lähtee ettii turvapaikkaa, ja sit tulee laaki takaa ja sit delaan.. Onks kellekkää muulle käyny sillai? itelle o käyny muutaman kerran..
Juu, voisit EVO vähä laittaa asiaa näihi viesteihi. samaku kirjottaisit et "Tosi ärsyttävää muute SD:ssä ku vihut plänii pommin ja sitku koitan mennä defuu nii tulee vihu selästä!!! Onks kellekkä muulle käyny tollee?":D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jes tänään tuli fall-väri interventioniin. Saan iloita siitä vaan sen 7 lvl, että aloitan prestigen. :eek:

Mua ärsyttää kyl ihan sairaasti, että silloin kun ampuu collateralin snipulla, niin ei tuu aina sitä Collateral Damage-tekstiä.:mad: Eikö voi sen verran miettiä, kun on kaikki Paybackit ja Longshotit. Ja joku One Shot Kill. Siis jos ammun snipulla neljä panosta ohi ja tapan vikalla kudilla vastustajan, niin miks siit tulee One Shot Kill? :mad: Ja se One Shot Kill tulee siitä cod4:sen One Shot One Kill- tehtävästä, niin sehän siinä oli tarkoitus, että harkitaan tarkkaan yks kuti ja sit ammuttaan se kohde. Eihän siinä tehtävässäkään ammuta jotain barretin lipasta hazardii ja sit vika kuti osuu ja sit toveri sanoo vieressä "exellent shot"? Ja siis oikeesti tälle pitäis tulla päivitys mun mielestä. Eli kun ammut sen collateral damagen, eli ammut esim. yhel snipun kudilla kaks tyyppiä, niin miks v*tus tulee kaks kertaa peräkkäin One Shot Kill? Eikö vois suoraan tulla One Sho Two Kills? :mad:

Uskoisin, että monia täällä toi ei haittaa, mut mua haittaa Paljon, koska tykkään vetää täs pelis suurimmaks osaks snipulla. Ja miks ei vois tehdä jotain asiaa kunnolla, kun oli jo aloittanutkin. Minäkin vedin eilen semmosen sniputuksen, että hyppäsin ilmaan ja ammuin yhdel panoksella kaks tyyppiä. Ns. "hyppysnipa". Oli sit sen jälkeen vähän outo fiilis, kun tuli nää tekstit: One Shot Kill, Payback, Longshot, Headshot, One Shot Kill, Longshot. Hetken kesti, että tajusin en, että olin
ampunut Collateral Damagen, kun olin jo aikaisemmin tehnyt sen tehtävän, niin tota tekstiä ei sitten lukenut. Vois lisätä päivityksenä ton "Collateral Damagen" tulemaan aina, kun semmosen vaan ampuu. IMO

Sit vois tulla päivitys, että saa valita et käyttääkö aim-assistia vai ei. Välil tuntuu, et olis melkein kuin autoaim. Tuntuu olevan kuitenkin selkeästi pahempi aim-assist kuin cod4:sessa. IMO
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Vähän aikaa sitten pelasin ground waria ja siellä oli joku pelaaja, joka sai joka kerran uskomattomat tapot. Ajattelin jossain vaiheessa oikein ottaa selvää millä aseella saa 9. minuutin kohdalla 73-1 statsit. Koko ajan tietysti oli kopteri sun muut taivaalla. Ei ollut vaikea löytää tätä, koska istui jossain mapin laidalla paikallaan. Kun menin paikalle niin siellä oli kaksi vihollista hänen seurassaan.:D En tiedä mitä taktiikkaa käyttivät, mutta luultavasti ammuskelivat toisiaan ja keräilivät tappoja. Tai jotain vastaavaa. Uskomatonta, että jotkut jaksavat pelleillä tuolla lailla.:mad:

Viestiä tottakai lähti perään.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jes tänään tuli fall-väri interventioniin. Saan iloita siitä vaan sen 7 lvl, että aloitan prestigen. :eek:

Mua ärsyttää kyl ihan sairaasti, että silloin kun ampuu collateralin snipulla, niin ei tuu aina sitä Collateral Damage-tekstiä.:mad: Eikö voi sen verran miettiä, kun on kaikki Paybackit ja Longshotit. Ja joku One Shot Kill. Siis jos ammun snipulla neljä panosta ohi ja tapan vikalla kudilla vastustajan, niin miks siit tulee One Shot Kill? :mad: Ja se One Shot Kill tulee siitä cod4:sen One Shot One Kill- tehtävästä, niin sehän siinä oli tarkoitus, että harkitaan tarkkaan yks kuti ja sit ammuttaan se kohde. Eihän siinä tehtävässäkään ammuta jotain barretin lipasta hazardii ja sit vika kuti osuu ja sit toveri sanoo vieressä "exellent shot"? Ja siis oikeesti tälle pitäis tulla päivitys mun mielestä. Eli kun ammut sen collateral damagen, eli ammut esim. yhel snipun kudilla kaks tyyppiä, niin miks v*tus tulee kaks kertaa peräkkäin One Shot Kill? Eikö vois suoraan tulla One Sho Two Kills? :mad:

Uskoisin, että monia täällä toi ei haittaa, mut mua haittaa Paljon, koska tykkään vetää täs pelis suurimmaks osaks snipulla. Ja miks ei vois tehdä jotain asiaa kunnolla, kun oli jo aloittanutkin. Minäkin vedin eilen semmosen sniputuksen, että hyppäsin ilmaan ja ammuin yhdel panoksella kaks tyyppiä. Ns. "hyppysnipa". Oli sit sen jälkeen vähän outo fiilis, kun tuli nää tekstit: One Shot Kill, Payback, Longshot, Headshot, One Shot Kill, Longshot. Hetken kesti, että tajusin en, että olin
ampunut Collateral Damagen, kun olin jo aikaisemmin tehnyt sen tehtävän, niin tota tekstiä ei sitten lukenut. Vois lisätä päivityksenä ton "Collateral Damagen" tulemaan aina, kun semmosen vaan ampuu. IMO

Sit vois tulla päivitys, että saa valita et käyttääkö aim-assistia vai ei. Välil tuntuu, et olis melkein kuin autoaim. Tuntuu olevan kuitenkin selkeästi pahempi aim-assist kuin cod4:sessa. IMO

Ootkohan nyt käsittäny hieman väärin -.-

One shot kill tulee silloin kun ammut yhdellä luodilla vihollisen kuoliaaksi, oli se sitten lippaan viimeinen tai ensimmäinen luoti tai ihan mikä tahansa luoti siltä väliltä. Yksi luoti, yksi kuolema = one shot kill.

Ja mikä helvetin Collateral Damage? Eihän sellaista bonusta olekaan. Jos tapat kaksi vastustajaa kerralla, pitäisi tulla Double Kill.

Daa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

EVO lopettaa nyt noiden itsestäänselvien kysymysten ja joutavien valitusraporttien tekemisen. Jos ei löydy järkevämpää aprikoitavaa, niin säästä paukkuja kypsempää tarinaa varten ja lataa vasta sitten.

Niin ja jäsen M1klu lähti nimittelystä kahden viikon huilille. Muitakin avautujia oli, mutta onneksi eivät menneet samaan miinaan (viestit vain poistettiin). Tää on siis vielä voimassa, jos sattui unohtumaan: http://www.konsolifin.net/bbs/yleis...0284-modern-warfare-2-ps3-74.html#post1002232.

Rauhan viestimiehenä on ikävä tuoda näitä uutisia jälleen taistelutovereille, mutta vähän tolkkua taas toimintaan. Eips muuta, jatkakee.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

EVO lopettaa nyt noiden itsestäänselvien kysymysten ja joutavien valitusraporttien tekemisen. Jos ei löydy järkevämpää aprikoitavaa, niin säästä paukkuja kypsempää tarinaa varten ja lataa vasta sitten.

Niin ja jäsen M1klu lähti nimittelystä kahden viikon huilille. Muitakin avautujia oli, mutta onneksi eivät menneet samaan miinaan (viestit vain poistettiin). Tää on siis vielä voimassa, jos sattui unohtumaan: http://www.konsolifin.net/bbs/yleis...0284-modern-warfare-2-ps3-74.html#post1002232.

Rauhan viestimiehenä on ikävä tuoda näitä uutisia jälleen taistelutovereille, mutta vähän tolkkua taas toimintaan. Eips muuta, jatkakee.

Sorsaan voi aina luottaa... juuri meinasin pistää jonkinsortin raporttia sinne suunnalla :D
Mutta hyvä, että täällä vielä toi Moteratointi toimii :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo siis omg ku mulki käy ain sillee et joulupukki tuo korvatunturilt mulle care packagen ni just ku oon saamas sielt jonkun kivan ac-130 tai chopper gunnerin niin matsit päättyy :(

Kyl niiku huomaa heti ku ei oo muutamaa päivää kunnol pelannu ni heti sai turpaa tuolla onlinessa. Nyt joku ränkkipänkki lvl 48 ja ACR taitaa olla ainaki rynkyist favo.

On se vaa niin hanurist pistää kaikki ilmahärvelit itte alas ku jengi ei osaa niitä ampua. Sielki oli ilmatila melkein täynnä koko ajan eikä siel varmaa ku pari jannuu niit yritti tiputtaa. "Kaikki pitää aina tehdä itse..." Onneks sentää en törmääny javelinglitchauspelleihin.. Toivottavasti en jatkossakaan.


Minkä takia et törmännyt javelinglitchaukseen, johtuu ihan siitä että 1.06 päivitys korjasi kyseisen glitchin. Mikäli siis et tiennyt asiasta, ajattelin vaan mainita. Joten javelinglitchereihin et tule törmäämään jatkossakaan.

Noin, tulipas nyt viisasta tietoo :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko muut huomanneet, että S&D:ssa on se viime hetken jännitys musiikki poistunut. Ilmeisesti tullut korjaus näissä päivityksissä? Erittäin hyvä uudistus. Silloin kun pitäisi kuunella vihun askelia, niin ennen tuli tätä niin sanottua tunnelma musiikkia, eikä kuullut mitään muuta. Olisivat muutenkin ottaneet Wawista mallia näihin äänimaailman säätö mahdollisuuksiin. Alkaa näin no life pelaajana noi musiikit välillä repimään päätä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Vähän aikaa sitten pelasin ground waria ja siellä oli joku pelaaja, joka sai joka kerran uskomattomat tapot. Ajattelin jossain vaiheessa oikein ottaa selvää millä aseella saa 9. minuutin kohdalla 73-1 statsit. Koko ajan tietysti oli kopteri sun muut taivaalla. Ei ollut vaikea löytää tätä, koska istui jossain mapin laidalla paikallaan. Kun menin paikalle niin siellä oli kaksi vihollista hänen seurassaan.:D En tiedä mitä taktiikkaa käyttivät, mutta luultavasti ammuskelivat toisiaan ja keräilivät tappoja. Tai jotain vastaavaa. Uskomatonta, että jotkut jaksavat pelleillä tuolla lailla.:mad:

Viestiä tottakai lähti perään.

Minullekin kävi yksi kerta näin. Siellä kentän reunalla oli oma tiimiläinen ja vihollinen. Vihollinen tiputti aina tactical insertionin ja niin edespäin. Ei kestänyt kauan niin tuli nukea niskaan...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Aluksi etsii pelejä mutta hetken päästä herjaa "ethernet-piuha ei ole kytkettynä".

Jos internet-purkissa on mahdollisuus säätää ns. hyökkäysestoja (DoS protection), niin niitä voi koestaa pois päältä tai muuten säätää löyhemmälle. Ne saattavat tehdä temppujaan p2p-pohjaisten pelien kanssa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jes tänään tuli fall-väri interventioniin. Saan iloita siitä vaan sen 7 lvl, että aloitan prestigen. :eek:

Mua ärsyttää kyl ihan sairaasti, että silloin kun ampuu collateralin snipulla, niin ei tuu aina sitä Collateral Damage-tekstiä.:mad: Eikö voi sen verran miettiä, kun on kaikki Paybackit ja Longshotit. Ja joku One Shot Kill. Siis jos ammun snipulla neljä panosta ohi ja tapan vikalla kudilla vastustajan, niin miks siit tulee One Shot Kill? :mad: Ja se One Shot Kill tulee siitä cod4:sen One Shot One Kill- tehtävästä, niin sehän siinä oli tarkoitus, että harkitaan tarkkaan yks kuti ja sit ammuttaan se kohde. Eihän siinä tehtävässäkään ammuta jotain barretin lipasta hazardii ja sit vika kuti osuu ja sit toveri sanoo vieressä "exellent shot"? Ja siis oikeesti tälle pitäis tulla päivitys mun mielestä. Eli kun ammut sen collateral damagen, eli ammut esim. yhel snipun kudilla kaks tyyppiä, niin miks v*tus tulee kaks kertaa peräkkäin One Shot Kill? Eikö vois suoraan tulla One Sho Two Kills? :mad:

Uskoisin, että monia täällä toi ei haittaa, mut mua haittaa Paljon, koska tykkään vetää täs pelis suurimmaks osaks snipulla. Ja miks ei vois tehdä jotain asiaa kunnolla, kun oli jo aloittanutkin. Minäkin vedin eilen semmosen sniputuksen, että hyppäsin ilmaan ja ammuin yhdel panoksella kaks tyyppiä. Ns. "hyppysnipa". Oli sit sen jälkeen vähän outo fiilis, kun tuli nää tekstit: One Shot Kill, Payback, Longshot, Headshot, One Shot Kill, Longshot. Hetken kesti, että tajusin en, että olin
ampunut Collateral Damagen, kun olin jo aikaisemmin tehnyt sen tehtävän, niin tota tekstiä ei sitten lukenut. Vois lisätä päivityksenä ton "Collateral Damagen" tulemaan aina, kun semmosen vaan ampuu. IMO

Sit vois tulla päivitys, että saa valita et käyttääkö aim-assistia vai ei. Välil tuntuu, et olis melkein kuin autoaim. Tuntuu olevan kuitenkin selkeästi pahempi aim-assist kuin cod4:sessa. IMO

double kill siit tulee. ja sehä on vaa ***** makeeta ku niit bonuksia hyppii ruudulle vaikka kui vitusti peräkkäi
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

2009 vuoden paras peli imo.

Älkää valittako, keskittykää pelaamiseen.

Aamen.^

Mielestäni tässä on paremmat mapit, kuin edeltäjässään. Yhtäkään kamaluutta ei löydy mappivalikoimasta (vrt. Countdown!). Heikoimmat ovat ehkäpä Estate ja Afghan.
Skidrow ja Wasteland taas ovat aivan loistavia.

Ja ah, javelinglitcherit ovat historiaa ja kaikki on taas hyvin. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joku 1d +10h tullu pelattua ja ekaa kertaa kokelin tuota M4A1:sta... prkl eihän siinä oo rekyyliä yhtään! Lippaan voi tyhjentää helposti ja tähtäin ei liikahda senttiäkään.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]


Olikohan kyseessä über lagi vai käyks tos tollai?
Killcamin mukaan ei muka ees ampunu luotiakaan..
Ny oon sit varmistanu et toi model 1887 on vähän over powered.. tänään ammuin yhtä painkiller tyyppiä YHDELLÄ modelilla ja se kuoli!
aika ahkerasti näköjään pelataan mw2:ta, onlines on suurinpiirtein saman verran pelaajia ku sillon oli ku tää julkastiin
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Voi olla että joku muu on jo vahingoittanut tätä pelaajaa aikaisemmin?

On sillä yksittäiselläkin jokunen kerta tullut laakitappo pitkähköltä etäisyydeltä, tuskin vastustajat aina kuitenkaan ovat olleet vahingoittuneita..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]


Olikohan kyseessä über lagi vai käyks tos tollai?
Killcamin mukaan ei muka ees ampunu luotiakaan..
Eipä oo ihan noin radikaalia lagia(?) ollut mutta monesti kun koittaa nopeesti snipata ja "varmasti osuu" niin killcamissa ei oma äijä edes ammu :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Olen kerran prestigen tehnyt, mutta en muista: menettääkö kaikki titlet ja emblemit jos tekee prestigen?

Tänään sain hienon "headshot" emblemin mikä ansaitaan, kun tappaa kaksi vihollista headshotilla yhdellä luodilla. Tein sen kaiken lisäksi ump45:llä. En haluaisi menettä tuota onnenkantamoisella ansaittua emblemiä.:p
 
Ylös Bottom