Jes tänään tuli fall-väri interventioniin. Saan iloita siitä vaan sen 7 lvl, että aloitan prestigen.
Mua ärsyttää kyl ihan sairaasti, että silloin kun ampuu collateralin snipulla, niin ei tuu aina sitä Collateral Damage-tekstiä.

Eikö voi sen verran miettiä, kun on kaikki Paybackit ja Longshotit. Ja joku One Shot Kill. Siis jos ammun snipulla neljä panosta ohi ja tapan vikalla kudilla vastustajan, niin miks siit tulee One Shot Kill?

Ja se One Shot Kill tulee siitä cod4:sen One Shot One Kill- tehtävästä, niin sehän siinä oli tarkoitus, että harkitaan tarkkaan yks kuti ja sit ammuttaan se kohde. Eihän siinä tehtävässäkään ammuta jotain barretin lipasta hazardii ja sit vika kuti osuu ja sit toveri sanoo vieressä "exellent shot"? Ja siis oikeesti tälle pitäis tulla päivitys mun mielestä. Eli kun ammut sen collateral damagen, eli ammut esim. yhel snipun kudilla kaks tyyppiä, niin miks v*tus tulee kaks kertaa peräkkäin One Shot Kill? Eikö vois suoraan tulla One Sho Two Kills?
Uskoisin, että monia täällä toi ei haittaa, mut mua haittaa Paljon, koska tykkään vetää täs pelis suurimmaks osaks snipulla. Ja miks ei vois tehdä jotain asiaa kunnolla, kun oli jo aloittanutkin. Minäkin vedin eilen semmosen sniputuksen, että hyppäsin ilmaan ja ammuin yhdel panoksella kaks tyyppiä. Ns. "hyppysnipa". Oli sit sen jälkeen vähän outo fiilis, kun tuli nää tekstit: One Shot Kill, Payback, Longshot, Headshot, One Shot Kill, Longshot. Hetken kesti, että tajusin en, että olin
ampunut Collateral Damagen, kun olin jo aikaisemmin tehnyt sen tehtävän, niin tota tekstiä ei sitten lukenut. Vois lisätä päivityksenä ton "Collateral Damagen" tulemaan aina, kun semmosen vaan ampuu. IMO
Sit vois tulla päivitys, että saa valita et käyttääkö aim-assistia vai ei. Välil tuntuu, et olis melkein kuin autoaim. Tuntuu olevan kuitenkin selkeästi pahempi aim-assist kuin cod4:sessa. IMO