Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]
Jos mulle myydään sotapelien Maybach, niin kuvittelen saavani sillä Maybachin. En Toyotaa Maybachin kuorissa ruosteisilla peltivanteilla
Puukko ei ole ongelma minulle henk.koht. Ainoa ongelma on se, että se on näköjään paras ase modernissa sodankäynnissä. Samoin tuo kilvellä tappaminen ihmetyttää
Tuosta servuista, että jos nyt pelaan vaikka Dominationia ja mulla palaa käpy teineihin ja lähden pois. Yritän päästä toiseen Dominationiin, mutta Iw heittääkin mut samaan jossa äsken pelasin-->lähden taas pois->taas samalle servulle jne. Tämä on aika toistuvaa ja saattan kymmenennellä kerralla vasta päästä johonkin muuhun, kuin samaan. Vittutaa kyllä.
Killstreakit ovat vain naurettavia, itse käytän korkeintaan uav:tä joka nyt on edes jotenkin inhimillinen. Highrisessä on ainakin yksi kohta jonne kämppäämällä saat nuket melko helposti ja se löytyy talon katolta. Tähtäintä vain pitää pohjassa ja ammuskelee porukat, niin ei killcamistakaan porukka hoksaa mistä kudit tulevat.
Kyllä ymmärrän alueen puolustamisen, mutta en sitä jos siellä ollaan koko erä. Onhan tältäkin foorumilta nähty se, että kuinka tärkeä tuo k/d-lukema on. Jengi tuijottaa sitä aivan liikaa eikä keskity pelaamiseen.
Cs:ää voisin alkaa pelaamaan, mutta tietojeni mukaan se ei ole konsolille vielä ilmestynyt? Ei tämä missään nimessä huono peli ole, mutta eipä ole muutakaan mitä pelata. Uskon, että kohtapuoliin tulee pelejä, jotka pyyhkivät mw2:n naamaaa paljaalla perseellä.
Joku tossa ylempänä jo sanokin että laita vaikka se peli myyntiin tai elä pelaa sitä.. Suoraan sanottuna ottaa päähän lukea tätäkin topikkia kun jokatoisessa viestissä joku vinkuu tästä pelistä ja sen ongelmista... Pikkuvikoja sanon minä!
PS. vinkujat lopettakaa se pelaaminen niin ei tarvii lukee tota itkuvirttä.
En myy. Levyn katkaisen kyllä siinä vaiheessa, kun tulee tästä parempi.
Tai lopeta foorumin lukeminen, niin tarvitse lukea itkuvirttä? Eikö tämä ole saatana keskustelupalsta, jossa voi esittää mielipiteensä? Pitääkö kaiken olla perseennuolentaa IW:tä kohtaan, mitään kritiikkiä ei saa esittää? Valoja päälle...