Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Jep, OTP on aika kamalaa jos sinne menee odottaen jotain tiimityöskentelyä.

Mutta jo kahdestaan jos menee samalle puolelle tutun kanssa niin voi peli muuttua iloksikin, muut kun huomaavat että oikein hokkia pelataan arcaden sijaan.

Ja itsellä on ainakin päätynyt ne harvat järkevästi pelaavat pelaajat frendilistalle, tällöin todennäköisyys kasvaa eksponentiaalisesti järkevän pelin löytämiseen.

Tästä huolimatta silti noin 85% otp-matseista on kyllä kuraa, niissä matseissa voi tosiaan keräillä niitä taklauksia pisteiden sijaan.

Itse pidän pakkina pelaamisesta OTP:ssä, nämä ballerina tyypit jotka pitävät järkevänä pelityylinä viedä itse kiekko päädystä toiseen (joka kerta) ottavat kauheita pultteja kun vastassa onkin pakki joka itse asiassa puolustaa :)

On monet misconductit kalasteltu hyvällä shut down puolustuksella.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

kuulin nyt vasta ensimmäistä kertaa tuosta buustibugista ja päätin kokeilla että onko siitä nyt sit hirveesti hyötyä .ja nyt on sanottava että ei siitä mun mielestä oo paljoakaan hyötyy koska muut osa alueet kärsii aika paljon jos laitat esim +15 nopeuteen ja+15 kiihtyvyyteen. Esim. kokonaisuus ei parane kuin maximissaan 1 pisteen. .se bugi on nyt osa tätä peliä ja ei oikeesti voi tietää ketkä sitä kayttää ja ketkä ei. EA ei pysty tota bugia poistamaan ja on ihan selvää että ainakin 80% jotka tästä bugista tietää niin käyttää sitä jos kokee että siitä on hyötyä. osa sanoo että ei sitä itse käytä vaikka käyttävät kuiteskin. Tässä on linkki jos joku ei tiedä miten tuo buustibugi toimii= YouTube - Nhl 11 boost pack attribute glitch. Read description please. . Oon tälläsii bugeja vastaan, mutta koska on selvää että tätä bugia ea ei saa poistettua niin on reilua että kaikki tietävät miten se toimii ja että ollaan sit samalla viivalla ruottalaisten apinoiden kanssa:mad: . Nii ja joku täällä puhu että ei osallistuis ehl turneeseen ton bugin takia. mielestäni se on ihan naurettavaa koska ei tosta nyt niin paljo oo hyötyy (mun mielipide) ja voittehan te itekkin sitä kayttää niin huomaatte että ei se peli siitä yhtään parane... ite tiedän monia pelaajia suomen parhaimmista tiimeistä jotka kayttää tota bugia kun vähän kyselin tästä bugista...

Sehän ei mielestäni koskaan ole olennaista onko jostain bugista hyötyä vai ei.

Kertoo jotain ihmisen luonteesta jos niitä käyttää, keskustelu ja perustelut eivät ainakaan omaa mielipidettä muuta kyseisestä tyypistä.

Scum.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Itse kun tuon bugin testasin niin siitä hyötyy nimenomaan hyökkäävät pelaajat, kuten sniper ja playmaker. Niistä saa niin liukkaita, että puolustaminen muuttuu lähes mahdottomaksi. Esimerkiksi sniperille +15 speed ja acceleration, puck control ja wrist shot power. Siitä sitten vauhdilla yli sinisen ja bugiranne yläpesään. Puolustava pelaaja ei tästä glitchistä hyödy niin paljon, koska siinä on niin paljon attributeseja, jotka vaikuttaa siihen. Jos puolustava pelaaja laittaa samalla tavalla speediin ja accelerationiin pisteet, niin puolustusarvot jäävät puolestaan heikommiksi.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Itse kun tuon bugin testasin niin siitä hyötyy nimenomaan hyökkäävät pelaajat, kuten sniper ja playmaker. Niistä saa niin liukkaita, että puolustaminen muuttuu lähes mahdottomaksi. Esimerkiksi sniperille +15 speed ja acceleration, puck control ja wrist shot power. Siitä sitten vauhdilla yli sinisen ja bugiranne yläpesään. Puolustava pelaaja ei tästä glitchistä hyödy niin paljon, koska siinä on niin paljon attributeseja, jotka vaikuttaa siihen. Jos puolustava pelaaja laittaa samalla tavalla speediin ja accelerationiin pisteet, niin puolustusarvot jäävät puolestaan heikommiksi.

EASHL Forum - NHL11 Player Creator
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Te kyl jaksatte itkeä. Siit boost pack glitchist ei oo juuri hyötyy jos on legenda auki.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ymmärrän hyvin kaikkia jotka sanoo että ei tuu tota käyttään . mutta niinkuin sanoin jo mutta lähestulkoon kaikki tota kayttää ja se on nyt osa tätä peliä. laitoin sen linkin jotta tosiaan ihan kaikki voi sitä sit käyttää ja ollaan kaikki samalla viivalla muitten kanssa. itse en näe mitään hyötyy tosta ja pelaan 40% peleistä pakkina ja 60% hyökkinä. myönnän itse kayttäväni sitä. ennen mulla oli +8 taklauksissa ja +8 kiihtyvyydessä. nyt mulla on +10 kummassakin elikkä 4 pistettä olen voittanu tästä bugista. jos joku ei pelaa nyt tämän takia meitä vastaan niin sit ei voi mitään ja voitte leimata minut bugittajaksi :( . mutta sen tiedän että melkein kaikki tuota kayttää. ei sitä oo pakko kayttää ei siinä mitään respect. mut niinkun ea on sanonut niin se on sama kaikille... ja se ei tästä pelistä häviä vaikka kuinka porukka on sitä vastaan. siks toivonkin että kaikki ottaa sit ton kayttöön niin ei oo kellään enään mitään valittamista... hyvin yksinkertaista...
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ymmärrän hyvin kaikkia jotka sanoo että ei tuu tota käyttään . mutta niinkuin sanoin jo mutta lähestulkoon kaikki tota kayttää ja se on nyt osa tätä peliä. laitoin sen linkin jotta tosiaan ihan kaikki voi sitä sit käyttää ja ollaan kaikki samalla viivalla muitten kanssa. itse en näe mitään hyötyy tosta ja pelaan 40% peleistä pakkina ja 60% hyökkinä. myönnän itse kayttäväni sitä. ennen mulla oli +8 taklauksissa ja +8 kiihtyvyydessä. nyt mulla on +10 kummassakin elikkä 4 pistettä olen voittanu tästä bugista. jos joku ei pelaa nyt tämän takia meitä vastaan niin sit ei voi mitään ja voitte leimata minut bugittajaksi :( . mutta sen tiedän että melkein kaikki tuota kayttää. ei sitä oo pakko kayttää ei siinä mitään respect. mut niinkun ea on sanonut niin se on sama kaikille... ja se ei tästä pelistä häviä vaikka kuinka porukka on sitä vastaan. siks toivonkin että kaikki ottaa sit ton kayttöön niin ei oo kellään enään mitään valittamista... hyvin yksinkertaista...

mä oon ihan samaa mieltä..kun kerta se on nyt osa tätä peliä ja suurin osa sitä käyttää ni ei muuta ku kaikille se käyttöö ni loppuu se itkeminen :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Onko linkkiä tai luotettavaa lähdettä tälle?

Itsehän suhtaudun asiaan vähän epäilevästi. Mutta kerta näin varma asiasta ollaan, niin varmasti jossain on asia tutkittu ja tilastoitu?

no eipä ole missään tilastoitu tuollaisia. mut omassa ystävälistassa on kyl porukkaa aika paljo ketkä tätä käyttää enkä ala nimiä tänne kirjottelemaan. voivat itse sitten halutessaan tänne ilmottaa käyttääkö vai ei. ihan sama mulle uskotko vaiko et. se on tosiasia...
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

no eipä ole missään tilastoitu tuollaisia. mut omassa ystävälistassa on kyl porukkaa aika paljo ketkä tätä käyttää enkä ala nimiä tänne kirjottelemaan. voivat itse sitten halutessaan tänne ilmottaa käyttääkö vai ei. ihan sama mulle uskotko vaiko et. se on tosiasia...

Siteeramassani vistissä sanoit, että "lähestulkoon kaikki tota kayttää" ja "mutta sen tiedän että melkein kaikki tuota kayttää". Et puhunut mitään kaverilistastasi. Jos olisit puhunut, niin olisin jättänyt viestisi huomiotta.

Kerta jo kahden tunnetun suomitiimin edustajat julistavat em. asiaa faktana (ja tällä perusteella kehoittavat muitakin glitchaamaan), niin jokin lähde olisi kiva saada. Ihan vain osoituksena siitä, että kaltaiseni pelaajat todellakin ovat vähemmistössä asian suhteen.
 
Kerta jo kahden tunnetun suomitiimin edustajat julistavat em. asiaa faktana (ja tällä perusteella kehoittavat muitakin glitchaamaan), niin jokin lähde olisi kiva saada. Ihan vain osoituksena siitä, että kaltaiseni pelaajat todellakin ovat vähemmistössä asian suhteen.

puhut ihan asiaa mutta en valitettavasti pysty mitenkään todistamaan muulla tavoin ku kertomalla nimiä enkä siihen leikkiin ryhdy. ja ennen kuin otin asian puheeksi mietinkin että kannattaako tätä asiaa edes ottaa puheeksi koska ei tollasta bugia kukaan lähekkään myöntämään kovin helpolla. mutta ollaan sit kaikki vaan hiljaa jotka näitä kayttää... kun eihän tästä keskustelusta mitään tule... turha tässä on yksin mitään selittää... kyseessähän on kuitenkin bugi mitä ei ea tule korjaamaan :(

ja sen verta viellä että itsekkin vasta kuulin tästä bugista ja päätimpä sitten laittaa sen kaikkien tiedoksi tänne niin tietääpähän nyt sitten ihan joka ikinen prkl
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

puhut ihan asiaa mutta en valitettavasti pysty mitenkään todistamaan muulla tavoin ku kertomalla nimiä enkä siihen leikkiin ryhdy.

Eli alkuperäisen viestisi tarkoituksena oli sanoa, että melkein kaikki ystävälistallasi käyttävät boostglitchia? Teksistäsi saa kieltämättä lukemalla sellaisen käsityksen, että melkein kaikki EASHL:aa pelaavat pelaajat syyllistyvät mielestäsi samaan. Ymmärrät varmaan, että näillä kahdella asialla on aikamoinen ero.

Jos tarkoitit ensimmäistä, niin asia on OK. Toisen vaihtoehdon kohdalla olisikin ihan mukavaa saada jonkinlaista näyttöä pöytään, sillä väittämä on aika raju. Ja se, että kaverilistalta löytyy parikymmentä alan miestä, ei ihan riitä. Muutenkin tämä myönteisyys palstalla boostglitchausta kohtaan vaikuttaa jälleen kerran äänekkään vähemmistön huutelulta.

Omien havantojeni mukaan glitchailua harrastaa vain murto-osa EASHL:n pelaajista, jotka valitettavasti ryhmittyvät pääasiassa sarjan kärkipään joukkueisiin. Asia todennäköisesti menee vielä huonompaan suuntaan Youtube-videoiden takia, joten jonkinlaiset peliliikkeet EA:n suunnalta olisivat ihan tervetulleita.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Eli alkuperäisen viestisi tarkoituksena oli sanoa, että melkein kaikki ystävälistallasi käyttävät boostglitchia? Teksistäsi saa kieltämättä lukemalla sellaisen käsityksen, että melkein kaikki EASHL:aa pelaavat pelaajat syyllistyvät mielestäsi samaan. Ymmärrät varmaan, että näillä kahdella asialla on aikamoinen ero.

Jos tarkoitit ensimmäistä, niin asia on OK. Toisen vaihtoehdon kohdalla olisikin ihan mukavaa saada jonkinlaista näyttöä pöytään, sillä väittämä on aika raju. Ja se, että kaverilistalta löytyy parikymmentä alan miestä, ei ihan riitä. Muutenkin tämä myönteisyys palstalla boostglitchausta kohtaan vaikuttaa jälleen kerran äänekkään vähemmistön huutelulta.

Omien havantojeni mukaan glitchailua harrastaa vain murto-osa EASHL:n pelaajista, jotka valitettavasti ryhmittyvät pääasiassa sarjan kärkipään joukkueisiin. Asia todennäköisesti menee vielä huonompaan suuntaan Youtube-videoiden takia, joten jonkinlaiset peliliikkeet EA:n suunnalta olisivat ihan tervetulleita.


Onko tuolla nyt oikeesti mitään väliä kuka sitä käyttää ja kuka ei. Jos joku haluaa käyttää niin siinäpähän.. Ja tuohan on kaikkien tiedossa niin omapahan on murheensa jos päättää olla käyttämättä.. TÄÄ ON VAAN PELI! ei mulla muuta..
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Älkää ajatelko sitä bugina vaan että EA antanut mahdollisuuden laittaa pari lisä pointsia ukkoihin. Ei niistä mitään kokonaisuus 99 superpelaajia tolla tule. Ja tuon käyttökin niin yksinkertaista että siihen kuka vaan pystyy. Käytännön hyöty on aika marginaalinen, mutta lähinnä tuntuu siltä että ne ketä ei sitä käytä/eivät myönnä selittävät jatkossa häviönsä sillä että joo kaveri käyttää boostglitchiä. Vähän tuli ton myötä lisää ukon muokkaus mahdollisuutta ei sen kummempaa.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Käytännön hyöty on aika marginaalinen, mutta lähinnä tuntuu siltä että ne ketä ei sitä käytä/eivät myönnä selittävät jatkossa häviönsä sillä että joo kaveri käyttää boostglitchiä. Vähän tuli ton myötä lisää ukon muokkaus mahdollisuutta ei sen kummempaa.

Diivaillaan nyt: Minä en käytä enkä tiedä, että meidän tiimiläisetkään käyttäisi (kai se näkyvään ovr:liin vaikuttaisi, ne ei oo kovin korkeita). Voitetaan ne ottelut mitkä on voitettavissa eikä selitellä häviöitä kyllä sillä. Itse olen KERRAN havainnut jäällä kanadalaisia superihmisiä - ehkä ne oli buustattu näin? Mutta mielestäni voi kyllä ihan hyvällä mielin pelata ilman tätä kikkailua - hyöty on tosiaan aika marginaalinen.

P.S. Eilen kun aloitin pelit, niin nuo meidän kaverit johti HCK:ta 6-0. Ottelun jälkeen kun katoin statseja niin tiimi olikin HC Kirahvit (tms.). :D Ootteko tavannut?

Lisäys: Laitetaas nyt tänne. En itseasiassa ole täysin perehtynyt näihin mitä EA on virallisesti kertonut, mut Redshirtti kertoi henk. koht. tällaista taas kun kysyin juttuja (eli pätsiä odotellaan):

The equipment exploit will be fixed when the patch comes out, or at least that's what I've been told (have not had a chance to try the fix myself).

Off/def awareness come into play on pass interceptions and pickups, and off aware also affects things like batted pucks.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Eipäs ne ovr näy sen kummemmin, jos muutamaan kohtaan iskee sen 95-99. Itse harkitsisin tuon käyttöönottoa vasta siinä tilanteessa, jos porukalla suomitiimien kanssa sovittaisiin että se otetaan käyttöön.
Toisaalta taas ehkä turha opetella pelaan ton kanssa, kun patchin mukana kuitenkin lähtee pois. Sitten pitää taas totutella hitaampaan/kankeampaan ukkoon, jolla ei uppoakkaan laakit niin helposti..
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Omien havantojeni mukaan glitchailua harrastaa vain murto-osa EASHL:n pelaajista, jotka valitettavasti ryhmittyvät pääasiassa sarjan kärkipään joukkueisiin. Asia todennäköisesti menee vielä huonompaan suuntaan Youtube-videoiden takia, joten jonkinlaiset peliliikkeet EA:n suunnalta olisivat ihan tervetulleita.

Kuulisin mielelläni minkälaisia nämä havainnot ovat? Pelaajien käyttäytymiseen kentällä kuitenkin vaikuttaa monta eri tekijää. Rehellisesti sanottuna oma NHL11 -silmä on ilmeisesti vielä lapsenkengissä etten pysty noita boostglitchaajia tunnistamaan. Voiko olla, että havaintosi perustuu sinun omiin ominaisuuksiin. Hän on minua parempi, hänen täytyy huijata? Tuosta ylläolevasta lauseestasi voisi myös tulkita vihjeen kärkipään joukkueiden sijoituksella ja boostglitchillä olevan yhteys. Kärkipää näyttää kuitenkin aika pitkälti samalta mitä se oli 10:ssä, jossa tätä glitchiä ei ollut. Korjaa toki jos olen väärässä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Voi luoja, itse en käytä mitään mikä on toisten mielestä NIIN väärin. Pelatkaa vaan sitä peliä niinku kuuluukin ja lopettakaa vinkuminen, aikuset ihmiset (luulisin)...
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Voiko olla, että havaintosi perustuu sinun omiin ominaisuuksiin. Hän on minua parempi, hänen täytyy huijata? Tuosta lauseestasi voisi tulkita vihjeen kärkipään joukkueiden sijoituksella ja boostglitchillä olevan yhteys.

En näe mitään yhteyttä, että juuri kärkijoukkueet tätä tekevät. Kyllä sitä tekee lähes kaikki, jotka vaan huomaavat. Poikkeuksia on. Itse olen tälläinen vähän vanhempi kaveri, joka vaan pelaa tätä peliä, enkä yleensä paljon näitä palstoja lueskele yms., joten en asiasta tiennyt aluksi. Omat pelit rupesivat vaikeutumaan yhtäkkiä huomattavasti ja vähän ihmettelin, että mistä se johtuu. Ei sitä välttämättä yksittäisistä pelaajista huomaa, mutta yleensä yhdessä jengissä sitten kaikilla on. Pelattiin yhtä tuttua porukkaa vastaan ja vetelin siellä 86 speedin kaverilla, enkä ehtinyt mihinkään. Koko aika myöhässä. Yleensä meidän pelit heitä vastaan päättyvät yhden maalin marginaalilla jompaan kumpaan suuntaan. Nyt meitä tai ainakin minua vietiin, kun litran mittaa lähes koko peli. Kun ei ehi, niin ei ehi.

Eihän tuosta loppupeleissä ole mitään muuta hyötyä, kun se että nopeus/ketteryys-arvoihin saa pisteitä lähes rajattomasti. Puhutaan kuitenkin pelin tärkeimmistä arvoista. Ennen on joutunut tinkimään jostain muusta, kuten agilitystä tai endurancesta, jos on halunnut laittaa speedin paljon yli 90. Nyt voi huoletta heittää speedin 95-99 ja silti agilityn ja accelerationin samoihin lukemiin. Jos joku väittää, että siitä ei ole hyötyä, niin puhuu ihan höpöjä. Huvikseenko jengi sitä sitten käyttää? Ettei jeesusteluksi mene, niin sanon vielä sen että eihän tämä siinä mielessä ole ongelma, että kaikki voi käyttää tätä. Olen lähinnä pelännyt sitä, että joku keksii miten pelaajan overallin saa 99:iin. Itse vain odotan sitä, että EA poistaa tämän, koska tämä vie peliä omasta mielestäni huonompaan suuntaan kahdesta syystä: 1. Yksin kikkaileminen helpottuu liikaa ja joukkuepeli kärsii. 2. Tietyntyyppiset roolipelaajat katoavat täysin kuvasta, koska ei niillä kannata pelata. Lisäksi vielä pitää ottaa huomioon se, että boostittomat uudet EASHL-pelaajat, jotka haluisivat tulla tätä peliä pelaamaan, kärsivät kaikista eniten, eivätkä varmasti halua pelaamisyta jatkaa, koska nopeusero on liian suuri. No jos tykkää katsella, kun vastustaja pyörii ympyrää, sun ympärillä niin on varmaan ihan jees, jos tykkää.

Tämä on vain oma mielipiteeni ei ikään absoluuttinen totuus, joten siitä on kenenkään turha ruikuttaa.
 
Ylös Bottom