Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Yleinen keskustelu

Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Onkohan nuo synergiat edes oikeasti päällä betassa. Mitään eroa ei ainakaan huomaa. Toivottavasti täysversioon muuttavat että pelaajien arvot myös oikeasti päivittyvät, nythän noissa ei tapahdu mitään.
Kikkailut on vähentynyt ainakin kun kiekko irtoaa helposti, mikä on osittain hyvä asia. Mutta viiva vedot uppoaa naurettavan helposti, ja viivan kautta helpompi peliä pyörittää. Nykyään puolustajat joukkueen parhaita maalin tekijöitä .
Isot vahvat pelaajat entistä ylivoimaisempia, ei hyvä. Pienet pelaajat käyttökelvottomia.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

EASHL:ää kuuluisi tietysti pelata 5vs.5-pelinä, mutta kyllä oli mukavaa taas huomata, kuinka botit yhä kaikkien näiden vuosien jälkeen heti purkavat alivoimalla vaikka oltaisiin maalin tappiolla pelin viimeisellä minuutilla.

Mieluummin kyllä 6v6. ;)

NHL 17 on kyllä taas askel parempaan suuntaan pelattavuudeltaan, mitä nyt vanhalla pelimoottorilla voikaan enää paljoa uutta ja parempaa saada aikaan. Sitä ei välttämättä näe juutuupivideoista (Fabrelle), mutta pelissä sen huomaa. Itse olen pelannut betassa vain EASHL ja tuntuu ottaneen kivoja askelia eteenpäin. CPU-veskat ovat selvästi viime vuotta huonompia, joka kannustaa taas ihmisveskan käyttämiseen enemmän. Toivottavasti eivät korjaa tätä tunerilla.

Betan perusteella rohkenen jo sanoa, että omaan makuun paras NHL mitä tähän asti on tullut eteen, jos mittarina on vain EASHL.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Näyttääkö tuo yhteyspalkki oman vai vastustajan yhteyden laadun? Verkko toimii kyllä tässä versiossa paremmin, ei ole lagi pelejä tullut vielä ja otteluja 30 pelannut
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Kyllä mielestäni voin arvostella ainakin niiltä ärsyttävyyksiltä osin, jotka ovat olleet mukana pelissä vuosia ja vuosia! Pelissä on edelleen mukana sellaisia ominaisuuksia ja "vikoja", jotka ovat ärsyttäneet skill stickin mukaan tulosta NHL 08:ssa asti! Samaten osa tekoälyn älyttömyyksistä on ollut mukana tuosta asti ja on mukana edelleen. Jos lukisit ilman ennakkoasenteita alkuperäiset viestini, niin huomaisit, että arvostelen pääosin juurikin magneettilapoja ja niistä aiheutuvia epärealistisia tapahtumia ja lisäksi tiettyjä tekoälyn typeryyksiä ja sen vikoja todeten, että niitä muuttamalla tiettyyn suuntaan tulisi pelistä minun mielestäni viihdyttävämpi pelata.

Kun pelisarjasta on kokemusta pari vuosikymmentä, niin tiettyihin vikoihin ja ärsyttävyyksiin vaan osaa kiinnittää huomiota ihan pelivideon pohjaltakin, eikä itse välttämättä tarvitse kuluttaa aikaa pelin lataamiseen ja pelaamiseen.

Kummallako tässä on ennakkoasenteita? :rolleyes: :D

Kuten kloever sanoi, NHL 17 on kyllä taas askel parempaan suuntaan pelattavuudeltaan ja pelissä sen huomaa.

Ja asiaan, 30 EASHL matsia takana ja kymmenisen HUT peliä. Hyvältä vaikuttaa, EASHL:n puolella vihdoinkin pelaajaluokkien välillä on suuriakin eroja. Enää powerforward ei ole kaikkivoipa kentänvaltias, vaan vähän kömpelö, erän loppua kohden väsyvä ja rannelaukaukset harakoille ampuva iso jätkä. Lämärit lähtevät kuitenkin kovaa, taklaukset ovat painavia ja kiekkoa on vaikea saada pois, sillä kaverilla on kokoa. Omaa kokoa voi helposti myös käyttää tekemällä tilaa muille, blokkaamalla vastustajia ja kiekkoa. Nyt on vihdoinkin selkeästi väliä sillä miten itse pelaa ja miten se valittu pelaajatyyppi sopii omaan pelitapaan. Jos haluaa jaella maagisia syöttöjä jotka menevät todennäköisesti perille asti, niin powerforwardilla loppuvat kädet ja parempi ratkaisu on ottaa playmaker tai jumbo.

Ei ole lagia ollut yhdessäkään online-matsissa ja toivottavasti sitä ei tule sitten kun itse peli julkaistaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Kyllä mielestäni voin arvostella ainakin niiltä ärsyttävyyksiltä osin, jotka ovat olleet mukana pelissä vuosia ja vuosia! Pelissä on edelleen mukana sellaisia ominaisuuksia ja "vikoja", jotka ovat ärsyttäneet skill stickin mukaan tulosta NHL 08:ssa asti! Samaten osa tekoälyn älyttömyyksistä on ollut mukana tuosta asti ja on mukana edelleen. Jos lukisit ilman ennakkoasenteita alkuperäiset viestini, niin huomaisit, että arvostelen pääosin juurikin magneettilapoja ja niistä aiheutuvia epärealistisia tapahtumia ja lisäksi tiettyjä tekoälyn typeryyksiä ja sen vikoja todeten, että niitä muuttamalla tiettyyn suuntaan tulisi pelistä minun mielestäni viihdyttävämpi pelata.

Kun pelisarjasta on kokemusta pari vuosikymmentä, niin tiettyihin vikoihin ja ärsyttävyyksiin vaan osaa kiinnittää huomiota ihan pelivideon pohjaltakin, eikä itse välttämättä tarvitse kuluttaa aikaa pelin lataamiseen ja pelaamiseen.



Urheilupelejä, autoilua, avoimen maailman pelejä, roolipelejä, agenttihiippailuja jne. Esim. Dirt Rallyn ketjussa kehun vuolaasti peliä toistuvasti. Pro Evolution Soccerin ketju on ollut kovasti seurannassa ja olen kirjoitellutkin paljon kaikenlaista positiivista sinne. Siihen lisäksi tietysti Witcher, Dragon Age, Metal Gear Solid, Fallout, NBA 2K ja niin edelleen. Kehun silloin, kun on kehujen aika ja kritisoin silloin, kun on sen aika. Änäriä kritisoin siksi, että toivoisin kritiikin avaavan muidenkin silmiä, jotta saataisiin joskus realistisempi ja parempi peli tämän nykyisen tilalle. Pelkkä jokavuotinen mumina itsekseen ja siitä huolimatta julkkarina pelin ostaminen kuin ei mitä todennäköisimmin tuo mitään isompaa muutosta.

Mitä taas tulee urheilupelien realistisuuteen, niin olet jokseenkin väärässä. Esim. PES, FIFA ja NBA 2K ovat jo varsin realistisella tasolla. Varsinkin PES ja NBA ovat jo nyt tekoälyä vastaan hyvinkin paljon oikeaa lajia muistuttavia, paljon enemmän kuin esim. NHL. Niissäkin on toki vielä varsinkin netissä vielä omat murheensa, mutta nekin ovat NHL:n vastaavia pienempiä. PES, FIFA ja NBA muistuttavat netissäkin enemmän jalkapalloa/koripalloa kuin NHL muistuttaa jääkiekkoa.

Huomaa kuitenki että et ole betaa edes testannut, tässä ei ole mitään niin selviä liimalapoja, vaan kiekko lähtee jopa liian helposti hallusta. Tarvitsee vain pikkasen taklata niin kiekko irtoaa. Eashl 6v6 kyllä loistavaa jälleen kerran ja siellähän sitä realistista ja parasta kiekkoa pelataan.
Mv:nä pelaaminen mennyt myös eteenpäin ja sitä on nykyää paljo mukavampaa pelata (y). Loistava peli tulee olemaan, kun vielä franchise modet tms tulee!
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Itsekin pelannut VAIN eashl ta8 droppia ja peli on mennyt mielestäni parempaan suuntaan. Tähän analyysiin tarvitsin kuitenkin testata betaa useita pelejä, videoiden katselulla en ehkä olisi eroa huomannut.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Itselle ainakin tullut jokunen "liimalapa" pelaaja vastaan. Turhauttavaa tosiaan jos sitä kiekkua ei saa millään poies. Toisakseen molarit on aika hanurista, ainakin tässä beetassa :D Katsellaan ja ihmetellään mimmonen on koko versio.. [emoji14]

Ps: Huttia sekä normi onlinea kokeillu.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Kummallako tässä on ennakkoasenteita? :rolleyes: :D

Kuten kloever sanoi, NHL 17 on kyllä taas askel parempaan suuntaan pelattavuudeltaan ja pelissä sen huomaa.

Ainakin sinulla tuntuu olevan, kun joka viestissä pitää repiä leukoja ainakin puoliksi henkilökohtaisuuksiin menemällä, kun nyt kehtasin mennä änäriä, joka vaikuttaisi olevan sinulle se vuosittainen jumalpeli, kritisoimaan. Saattoi toki niitä olla hieman itsellänikin, koska en oikein uskonut alunperinkään, että NHL 17 olisi se tuote, joka uudistaisi peliä yhtä paljon kuin skill stickin tuleminen NHL 07/08 aikana teki. Siitä huolimatta olin erittäin varovaisen toiveikas, koska kuten jo sanoin, hieman tekisi mieli palata takaisin pelisarjan pariin pitkähkön tauon jälkeen. Vielä ei kuitenkaan selvästi ole sen aika, vaan ehkä sitten NHL 18:n aikaan, kun pelimoottorikin vaihtuu.

Sitä en toki epäile, etteikö peli voisi ja olisikin parempi kuin esimerkiksi viime vuoden versio. Se ei kuitenkaan selvästikään tarkoita, etteikö siellä voisi olla edelleen niitä vikoja, jotka joitain tiettyjä pelaajia ärsyttävät ja joiden ostopäätöksiin niillä on vaikutusta! Se on ihan kiva, jos niitä magneettilapoja on säädetty pienemmälle teholle, mutta edelleen ne ovat siellä ja vaikuttavat pelikokemukseen. Tekoälyttömyydet ovat edelleen siellä ja niin edelleen. Ne vaikuttavat edelleenkin joidenkin ihmisten asenteisiin ja ostopäätöksiin. Ne ovat sellaisia asioita, jotka pystyy näkemään ihan videostakin pelaamatta ja niiden pohjalta voi tehdä päätöksiä suuntaan ja toiseen. Osa ihmisistä nyt vaan pystyy videon perusteella toteamaan, että "mä en tykkää tästä pelistä, koska syyt X ja Y".

Meinasin jo sanoa, että olen yllättynyt, kuinka joillakin tämän pelisarjan faneilla nousivat niskakarvat pystyyn, kun tänne tulee heittämään kritiikkiä ja "haukkumaan peliä", mutta sitten muistinkin, että sama juttuhan se oli vuosi takaperin. Silloinkin totesin NHL 16 esikeskusteluissa, että ei ole omien rahojen ja ajan arvoinen tekele, silloinkin videoiden perusteella. Päätös tuli kaverin luona pelatessa todettua oikeaksi. Sinällään toki hieman yllättää ja ihmetyttää tämä "vihamielinen ilmapiiri", tulee ihan mieleen jotkut liki esihistorialliset konsolisotaketjut näistä nokitteluista ja muista kuittailuista :D Lätkähän on toki Suomessa Pyhä Asia, niin videopeleissä kuin Leijonien osalta myös: jos et tykkää tai kannata, jos katselet Leijoniakin "neutraalisti" tai kritisoiden, niin sotahan siitä tulee :D Tästä huolimatta täytyy todeta, että olen yllättynyt, kuinka tunteisiin joillakin kavereilla tämä peliä kohtaan kirjoittamani kritiikki tuntuu menevän! Osa selvästi sen pystyy ymmärtämään ja jopa kunnioittamaan sitä, kuten edellisiltä sivuilta voimme nähdä, mutta osalla tuntuu olevan asenne "mun änäriänihän ei saa kritisoida! ei ainakaan ennen kuin on pelannut XXX-määrän matseja!" :D
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Itselle ainakin tullut jokunen "liimalapa" pelaaja vastaan. Turhauttavaa tosiaan jos sitä kiekkua ei saa millään poies. Toisakseen molarit on aika hanurista, ainakin tässä beetassa :D Katsellaan ja ihmetellään mimmonen on koko versio.. [emoji14]

Ps: Huttia sekä normi onlinea kokeillu.

Juu itsellä mielipiteet perustuu EASHL:n 6v6 peleihin
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Meinasin jo sanoa, että olen yllättynyt, kuinka joillakin tämän pelisarjan faneilla nousivat niskakarvat pystyyn, kun tänne tulee heittämään kritiikkiä ja "haukkumaan peliä", mutta sitten muistinkin, että sama juttuhan se oli vuosi takaperin.

Saattaa osalla fanittajista vähemmästäkin nousta niskakarvat pystyyn, kun tulet Youtube-videoiden perusteella pätemään ja antamaan omaa arviotasi pelistä. Mutta sana on vapaa ja mielipiteitä on jokaisella, ehkä jatkon kannalta kannattaa tuotteeseen ensin tutustua itse ennen kuin lähtee siitä kylillä huutelemaan. Yleispätevät negajargonit voi aina toistaa EA:n NHL-pelien osalta jotka varmasti osuvat ja uppoavat jossain määrin, mutta rajansa kaikella.

Onhan tässä pelissä vaikka kuinka vielä parannettavaa ja korjattavaa, mutta kyllä itse aion sen 60-70€ "intiaanille" maksaa, jotta saa taas hakata sen muutaman sataa ottelua EASHL:n puolella, joka on kuitenkin se ainoa konsolilätkä mitä pelata. Ja onhan se joka versiossa ollut pirun nastaa pelata EASHL 6vs6, ei siitä pääse yli eikä ympäri.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Saattaa osalla fanittajista vähemmästäkin nousta niskakarvat pystyyn, kun tulet Youtube-videoiden perusteella pätemään ja antamaan omaa arviotasi pelistä. Mutta sana on vapaa ja mielipiteitä on jokaisella, ehkä jatkon kannalta kannattaa tuotteeseen ensin tutustua itse ennen kuin lähtee siitä kylillä huutelemaan. Yleispätevät negajargonit voi aina toistaa EA:n NHL-pelien osalta jotka varmasti osuvat ja uppoavat jossain määrin, mutta rajansa kaikella.

Hyvin sanottu.

Ja lopuksi Fabrelle; Totta hitossa änäriä ja kaikkia pelejä saa kritisoida, itsekin kritisoin, mutta kritiikin pitää perustua siihen että on itse pelannut kyseistä peliä. Pelaamatta paskaa -asenne ei saa hedelmällistä ja rakentavaa keskustelua aikaiseksi. Mutta tämähän sinä tiesit, halusit vain tulla pätemään. Kritiikin ei pidä perustua siihen millaisia mielikuvia on pelisarjan aiemmista osista joskus aikaisemmin saanut ja nyt mantran lailla toistaa niitä foorumilla yhtenä ja ainoana totuutena vaikka EI OLE EDES PELANNUT TÄTÄ BETAA. On kyllä niin paradoksaalista että naurattaa.

Tämä "keskustelu" oli tässä omalta osalta.

Terveisin PC-mies, yli 400 peliä Steamissa, Gogissa ja Originissa, jolle änäri pleikkarilla on se vuoden jumalpeli.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Nyt kun itse on tullut pelailtua EASHL 30 peliä kentällä ja 10 maalissa voisi itsekkin jakaa risut ja ruusut:

+ Pelaaminen on parantunut huomattavasti viime pelistä, varsinkin EASHL 6vs6 peleissä
+ Kaikki pelaajat tuntuu olevan aika hyvin tasapainossa, nyt ei näe pelkästään voimahyökkääjiä kentällä
+ Maalivahti toimii todella hyvin nyt, uudet torjunnat ja tolpan pitämiset on tuonut lisää mahdollisuuksia torjua kiekko eikä imaista sisään
+ Joukkueen muokkaaminen! Tämä on todella hieno lisä aikaisempiin versioihin, nyt voi luoda sellaisen imagon jenggilleen kuin haluaa

- Jotkut pelaajatyypit turhan liian heikkoja joissakin asioissa. Pelaajatyypit joilla on huono fyysisyys tuntuvat olevan liian heikkoja puolustus pelaamisessa, vaikka puolustus olisi pelin parhaimpaa sliderin mukaan. Kahdensuunnan hyökkääjät, pelinrakentaja, kikkailija ja hyökkäävä pakki tarvitsee jonkinlaisen buffin, jotta voisivat auttaa joukkuettaan enemmän puolustuksessa. Nämä kaverit voisivat saada tehokkaammat poke check tai mailan nostamiset esim.
- Peli jäätyy aika usein kun lähtee pelailemaan 5vs5 tai 6vs6 pelejä
- Botti mokella ei ole edes järkeä lähteä pelailemaan, edelleen samanlaiset maalit uppoaa 80% lukemilla
- HUT valikon hitaus on todella rasittavaa välillä, varsinkin kun teet settejä ja saat sitä kautta 20-30 pakettia
- HUT kentällisten vaihtaminen liian hidasta
- Puolustus pelaaminen ehkä liian tehokas tyyli, trappi taktiikka aika monella käytössä, heti sumppua kun kiekko menetetään

Vaikka plussaa annoin noin vähän niin kyllä tässä enemmän hyvää silti on. En vain jaksanut kirjoittaa hirveetä romaania tänne.
Kouluarvosanaksi voisi Beetalle iskeä vaikka sen 8/10
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

[FONT=&quot]Onko kukaan pelannut noita keltaisen yhteysarvon omaavia vastaan? Onko lagi millaista? Itse pelaan vain vihreän palkin vastustajia vastaan, mutta ihan mielenkiinnosta kyselen.

Ps. Sitä peliä tosiaan kannattaa kokeilla ennen haukkumista, niin sitten saa varmimmat/vahvimmat pohjat mielipiteilleen. Tämä ihan ystävällismielisenä huomautuksena vain toki.[/FONT]
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

- Jotkut pelaajatyypit turhan liian heikkoja joissakin asioissa. Pelaajatyypit joilla on huono fyysisyys tuntuvat olevan liian heikkoja puolustus pelaamisessa, vaikka puolustus olisi pelin parhaimpaa sliderin mukaan. Kahdensuunnan hyökkääjät, pelinrakentaja, kikkailija ja hyökkäävä pakki tarvitsee jonkinlaisen buffin, jotta voisivat auttaa joukkuettaan enemmän puolustuksessa. Nämä kaverit voisivat saada tehokkaammat poke check tai mailan nostamiset esim.

Eikö sen pidä juurikin olla noin? Nuo ovat hyökkääviä pelaajia (poislukien kahdensuunnan hyökkääjä), joiden ominaisuuksissa lukee että heikot kyvyt puolustuspäässä. Tekevät tuhoja vastustajan päädyssä, mutta omassa päädyssä ei juurikaan käyttöä, hyvällä tuurilla ovat kiekon edessä oikealla hetkellä. Noilla pelaajatyypeillä tuntuu että pokechekit eivät mene juurikaan perille ja tulee helposti jäähyjä, mutta toisaalta kiekko pysyy paremmin mukana ja ovat nopeita.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Eikö sen pidä juurikin olla noin? Nuo ovat hyökkääviä pelaajia (poislukien kahdensuunnan hyökkääjä), joiden ominaisuuksissa lukee että heikot kyvyt puolustuspäässä. Tekevät tuhoja vastustajan päädyssä, mutta omassa päädyssä ei juurikaan käyttöä, hyvällä tuurilla ovat kiekon edessä oikealla hetkellä. Noilla pelaajatyypeillä tuntuu että pokechekit eivät mene juurikaan perille ja tulee helposti jäähyjä, mutta toisaalta kiekko pysyy paremmin mukana ja ovat nopeita.
Juuh no itse vaan kun sanon kahdensuunnan hyökkääjä/Työmyyrä niin ensimmäisenä tulee mieleen pelaaja joka loistaa hyökkäyspään karvauksissa, puolustuksessa sekä alivoimalla hyvällä puolustus osaamisella. Itse olen tottunut pelaamaan työmyyrän roolilla since 2012.
Ihastuin siihen, että vaikka fyysisyys puuttui niin puolustaminen onnistui hyvin kun kiekon onnistui riistämään hyvällä mailapuolustuksella taikka syötöt katkoa oikealla sijoittautumisella. Vastustajan hermoja pystyi myös raastamaan hyvin, koska tyyppi oli myös nopea ja ketterä niin karvaaminen oli erittäin tehokas työkalu työmyyrälle.

Noh, kai sitä pitää opetella uudella tyypillä pelaamaan, harmi vaan kun tykkäsin pelata tuota työmyyrän roolia pelissä sekä myös IRL :(
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Juuh no itse vaan kun sanon kahdensuunnan hyökkääjä/Työmyyrä niin ensimmäisenä tulee mieleen pelaaja joka loistaa hyökkäyspään karvauksissa, puolustuksessa sekä alivoimalla hyvällä puolustus osaamisella. Itse olen tottunut pelaamaan työmyyrän roolilla since 2012.
Ihastuin siihen, että vaikka fyysisyys puuttui niin puolustaminen onnistui hyvin kun kiekon onnistui riistämään hyvällä mailapuolustuksella taikka syötöt katkoa oikealla sijoittautumisella. Vastustajan hermoja pystyi myös raastamaan hyvin, koska tyyppi oli myös nopea ja ketterä niin karvaaminen oli erittäin tehokas työkalu työmyyrälle.

Noh, kai sitä pitää opetella uudella tyypillä pelaamaan, harmi vaan kun tykkäsin pelata tuota työmyyrän roolia pelissä sekä myös IRL :(

Okei, en ole tuota kahdensuunnan hyökkääjää vielä betassa kokeillut. Pitääkin laittaa tänään testiin. Onko grinderilla sama että puolustuspään osaamista heikennetty? Omien kokeilujen perusteella grinder ei ole enää suosikkipelaajaluokka.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Ja lopuksi Fabrelle; Totta hitossa änäriä ja kaikkia pelejä saa kritisoida, itsekin kritisoin, mutta kritiikin pitää perustua siihen että on itse pelannut kyseistä peliä. Pelaamatta paskaa -asenne ei saa hedelmällistä ja rakentavaa keskustelua aikaiseksi. Mutta tämähän sinä tiesit, halusit vain tulla pätemään. Kritiikin ei pidä perustua siihen millaisia mielikuvia on pelisarjan aiemmista osista joskus aikaisemmin saanut ja nyt mantran lailla toistaa niitä foorumilla yhtenä ja ainoana totuutena vaikka EI OLE EDES PELANNUT TÄTÄ BETAA. On kyllä niin paradoksaalista että naurattaa.

Miksi kritiikin pitäisi perustua juuri siihen, jos ne kritisoitavat kohteet ovat sellaisia, jotka ovat olleet mukana pelisarjassa jo kohta vuosikymmenen ja ovat sellaisia, jotka pystyy näkemään 10 minuutin videon katsomalla? Miksi minun pitäisi pelata peliä Y X-määrä tunteja ollakseni jotenkin "uskottavampi" foorumilla, kun pystyn videostakin toteamaan, että pelissä on edelleen mukana ne asiat, jotka aikanaan kyllästyttivät MINUT ja saivat lopettamaan kyseisen pelin pelaamisen? Miksi minun pitäisi kyllästyttää itseni uudestaan voidakseni sanoa, että taas kyllästyin saman asian takia?

Toisekseen en mielestäni ole kyllä missään kohtaa sanonut, että oma mielipiteeni pelistä olisi mikään ainoa totuus. Olen vain nostanut esille muutaman pointin, jotka omalla kohdallani vaikuttavat kiinnostukseen ja ostopäätökseen negatiivisesti. Olen vain perustellut, miksi MINÄ en aio peliä ostaa. Tästä jotkut jostain kummallisesta syystä vetivät herneet kitusiinsa asenteella "väärin perusteltu, kun et oo pelannut!". Se tosiaan on hyvin paradoksaalista...
 
Ylös Bottom