Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oletko yhden konsolin mies?

Xbox on ainoa mikä löytyy tällä hetkellä. PS2 on mielestäni liian kallis laatuunsa ja pelitarjontaansa nähden ja GameCube on halpa, mutta sillä ei ole minua kiinnostavia pelejä eikä varteenotettavaa verkkopelisysteemiä.

Olen siis yhden konsolin mies ja tyytyväinen ratkaisuuni.
 
PS2 löytyy. Joskus saatan vahingossa harkita XBOX:ia liven takia, valtaosa peleistä mielestäni suolitavaraa, mutta mikäli kehitystä tapahtuu riittävästi niin, ehkä sellainen online -koneeksi. Ja GameCubessakaan mitään vikaa ole varsinkin, kun hinta on mitä on.

Tällä hetkellä minäkin olen siis yhden konsolin mies ja sitä mieltä, että tällä hetkellä PS2 on järkevin vaihtoehto laatuunsa ja pelitarjontaansa nähden ;) .
 
Siitä lähtien ku pienenä sain SNES:n joululahjaksi niin olen kyllä ollut Nintendon miehiä :)
 
Xbox ja GameCube löytyy, enkä etes unelmoi PS2:sta, kun noille kahdellekin tulee jo niin paljon mielenkiintoisia pelejä, ettei aika ja raha riitä millään kaikkiin mielenkiintoiseen.
 
Omistin pitkään isommista konsoleista vain PS2 ja katselin vierestä jo aikoinaan kun kavereilla oli GB ja myöhemmin GBC.

Viime jouluna sai veljen lapset lahjaksi GBA:t ja linkkikaapelin, sain pelata myös välillä ja koukkuun jäin. Myöhemmin kun GBA SP tuli niin tulin siihen tulokseen, että pakko saada valot siihen ja GBA vaihtui SP:hen.

Nyt kun GameCube halpeni niin sekin tarttui kaupasta mukaan. Ja sen ostoa auttoi tuleva MGS:Twin Snakes. Oli mulla alkuperäsellä PS1:llä MGS mutta myin PS2:n myötä PS1:n pois ja PS2:lla se MGS on iha kökkö.

Onhan noita tosin aikanaan ollut (jos IHAN alusta lähetään niin...) broidilta lainassa C64 ja itellä NES. Molemmat oli kivoja mut palautin C64:n broidille ja pahuksen NES meni ja hajos.

Että sitä rataa...
 
Xbox on ainokaiseni... ETTE SAA VIEDÄ SITÄ! TE ETTE TIEDÄ KUINKA TÄRKEÄ SE MINULLE ON! ARGH!
 
En ole yhen konsolin mies enään. Myin PS2 poies jotta saisin xboxin, nyt faija on ostamassa sellasen hopeisen PS2 jouluna, jotta se pääsee pelaan wrc pelejä (omistaa ne kaikki! :eek: )
Pääsen sitten itsekin pelaileen taas PS2:ella, ainakin MGS3 kun ei sitä jaksa boxille odottaa :) Onhan toi NES ollut jo useita vuosia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Niin, kuten kysymys kuuluu, vannotko vain yhden konsolin nimeen, vai käytkö vieraissa? Olkoon herrasi sitten rikspoks, painstation2, gaycube, tai mikä tahansa.

Mullon kaks Sonyn konsoliiiii, joten en oo yhen konsolin miehiä!

Ei vaan, kaapissa on tällä hetkellä tosiaan PSX ja PS2, mutta XBox on ostoslistalla jahka hinta tippuu tonne 150e korville. GC on tällä hetkellä aika out of question, kun sille ei ole yhtään sellaista super.himo.peliäkään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker
Onhan noita tosin aikanaan ollut (jos IHAN alusta lähetään niin...) broidilta lainassa C64 ja itellä NES. Molemmat oli kivoja mut palautin C64:n broidille ja pahuksen NES meni ja hajos.

No.. jos lähdetään viilaamaan sitä ,,,,,, -merkkiä, elikkä pilkkua, niin eihän C64 tosiaan mikään konsoli koskaan ollut. Vaan ihan kotitietokone, huippumallia lähestulkoon aikanaan.
 
No tuo aikaisempi viestini on jo vanhempaa mallia, ostin aikoinaan Cuben ja nyt sitä ei enää ole kun tilalla on Xbox. Ei ole rahaa kaikkiin, mutta kavereiden kanssa on ollut jo pitkään tapana pitää neljän hengen pelisessioita jonkun luona läpi yön ja se on todella hauskaa. Niin SSBM:n, taikka Halon tai jonkun muun pelin merkeissä.

Eli tällä hetkellä omistan Xboxilla ja se on ainoa koneeni, mutta tulee kavereidenkin konsoleilla pelattua.
 
Xbox on ainoa konsoli kämpässäni tällä hetkellä.
Gamecubea olen harkinnut ja ehkäpä sen ostankin kun nyt halvalla saa.
PS2:ta en nykyhinnoilla osta, puolet hinnasta pois niin voisin harkita...
Mutta kyllä Xbox on sydämeni vienyt monipuolisten "virittely"mahdollisuuksien takia...
 
Tähän asti olen vannonut pleikkarin nimeen, ps1 tuli taloon joskus vuonna 1998 ja ps2 2001. Nyt olohuoneessa on myös upouusi musta kuutio... :) Hankintaan vaikutti halpa hinta, Resident Evilit (1. ja zero) ja tuleva Twin Snakes.

X-boxia en ole ikinä edes harkinnut hankkivani, ilmeisestikin pleikkari on muokannut pelimakuani niin ettei boxin pelitarjonnasta löydy oikein mitään kiinnostavaa. Kaapista kun löytyy lähinnä Konamin, Capcomin ja Squaren rooli- ja seikkailupelejä.
 
Ylös Bottom