Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oletko yhden konsolin mies?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

En kyllä ole ''yhden konsolin mies''
Kaikkia ''tuen'', mutta Nintendo on mun suosikki.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

GC:llä olen tämän sukupolven pelannut ja PSTwon ajattelin vuoden-kahden päästä hankkia, kun hinta on tarpeeksi matalalla.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Aijjaijai,Cube ja Xbox löytyy kumpikin tuolta telkkarin vierestä, eli taidan olla vieraissa kävijä... Tosin Pleikkaria en aio harkita
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Melkein aina on tullut ne koneet hankittua, joille on itseä kiinnostavaa pelitarjontaa ollut, joskus jopa vain yhden pelin takia. Aivan vanhimmat koneet tosin hankki vanhemmat, kun osasi ruinata - "pappa betalar". Ainoastaan kerran, kun koko pelimailma ei kiinnostanut pätkän vertaa jäi niin ps, cg kun boxi hankkimatta. Olin vissiin vielä niin näreissäni Segan kohtalosta :)

Edit: huomasin tuosta aiemmalta sivulta Tuomaksen viestin, ilmeisesti mies sitten voitti lotossa - onnea!
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Ite oon ihan ps2 pärjänny loistavasti ja sitä ennen pleikkaril. en oo viel varma et hankinko kolmosta ku jotenki vähä ryssitylt vaikuttaa toi homma.. :(
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

1 konsoli/sukupolvi. 2 viimesintä konsolia ollut pleikkareita, joten enää en ois ostanut mitään ellen ois testannut wiitä digiexpossa.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Olen suunnilleen yhden pelilaitteen mies.

Suunnilleen tässä järjestyksessä on tullut pelilaitteet hankittua.

1.C64
2.Megadrive
3.Saturn
4.Jaguar
5.Dreamcast
6.Xbox
7.Xbox360

PC:llä tullut silloin tällöin pelailtua harvoin joitain tiettyj äpelejä kuten Flight Simulator, Age Of EMpire, Warcraft, Doom, Quake, Hexen, Heretic ja eipä paljon muuta.

Kyllä yksi pelilaite minulle yleensä riittää persukupolvi mutta esim. Xbox:n hommasin Dreamcastin lisäksi kun yksinkertaisesti Dreamcast:llä ei riittäneet pelit enään ja etenkään hyvä pelit.

Ja olen hommannut aikoinaan heti julkaisussa myös seuraavat konsolit :

-Colecovision
-Magnavos Odyssey
-Nec Pc Engine
-Neo Geo

Näillä tosin en pelaa kuin kerran parissa vuodessa kun joku haluaa nähdä nämä toiminnassa.

Käytännössä en pelaa tällä hetkellä muuta kuin Xbox360 ja muita vain satunnaisesti noh ehkä Xbox:lla voi sanoa että silloin tällöin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Enpä ole yhden konsolin mies:D.nämä konnet löytyy ja vielä ostajärjestyksessä:D:
-NES
-N64
-GBC
-NGC
-GBA
-PS2
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Enpäs olekaan. Lähes kaikille konsoleille puskee sellaisia pelejä, että niitä tekee mieli pelata.

Seuraavat konsolit löytyy tällä hetkellä, ostojärjestyksessä:

PS1
Xbox
PS2
ja tänään tyttöystävän synttäriyllätys toi Xbox 360:n :D

PS3:n julkaisua odottelen vieläkin, mutta tuon X0:n myötä en ehkä enään niin tuskaisesti. Pelkän Motorstormin takia en PS3:a osta :) Sori Pziuz :D
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

PS2, Nintendo 8 Bit, PS1 omistan tällä hetkellä.

Mutta jo jouluna messiin tulee PSP:n ja ensi vuonna Xbox 360.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Olin yhden konsolin mies... kunnes Pibe julmasti levitti CoD3-videotaan, oli pakko tilata XO... :p

hyllystä löytyy SNES, PS2 ja joitain mistä ei puhuta :D

edit: niin, en laske SNESsiä konsoliksi...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Penskana oli Nintendo kova sana, nykyään PlayStation. Nämä löytyy:

Gamatic **** (mallia en muista, ikivanha ping pong konsoli)
Nintendo
Super Nintendo
Game Boy
Game Boy Color
(tässä kohtaa tapahtuu jotain ratkaisevaa :) )
PS2 (x2)
PSP

Uudesta sukupolvesta näillä näkymin vain PS3, eli sama linja jatkuu. Olenko siis yhden konsolin mies? Voisi kai sanoa että nykyään, kyllä.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Yhden pelilaitteen mies kyllä oikeastaan olen. Vuosikausia painoin PC:llä ja sitten siirryin GameCubeen. Kummallakaan en tosin liiemmin pelaillut ainakaan vuoteen. Nyt on kaiken lisäksi Macci alla. Sillä voisin jotain pelaillakin jos löytyisi jotain kivoja universal-pelejä.

Opiskelijana ei oikein ole varaa elättää laajaa konsoliarsenaalia, eikä oikein aikaakaan. Tuskin sitä aikaa silti myöhemminkään löytyy vaikka tulot lisääntyvätkin sitten joskus kun siirryn kokoaikaisesti työelämään. Aikataustaa vasten Wii ja sen henkiset seuraajat kiinnostavat eniten.

Seuraavasta/uudesta sukupolvesta hankkinen siis Wiin. XO ja PS3 ovat melko varmasti ulkona ostoslistaltani. Sinänsä yllätys, sillä petyin GameCubeen melkoisesti. No, Wii ei ole GC ja siksihän se minua kiinnostaa.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Pleikkariahan minä pelailen, omistan Ps1 ja Ps2.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Jukkauuno sanoi:
ja tänään tyttöystävän synttäriyllätys toi Xbox 360:n :D
Aika hyvä tyttöystävä sulla :)
Jukkauuno sanoi:
PS3:n julkaisua odottelen vieläkin, mutta tuon X0:n myötä en ehkä enään niin tuskaisesti. Pelkän Motorstormin takia en PS3:a osta :) Sori Pziuz :D
Ootappa vaan kun pääset tyyppaamaan valmista peliä.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Jukkauuno sanoi:
PS3:n julkaisua odottelen vieläkin, mutta tuon X0:n myötä en ehkä enään niin tuskaisesti. Pelkän Motorstormin takia en PS3:a osta :) Sori Pziuz :D

Ei sitten hermot kestäneet odottelua? ;)
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Wiggers sanoi:
Gamatic **** (mallia en muista, ikivanha ping pong konsoli)

Heh, sama löytyy iteltä ja lisäks (osa ei konsoleita, mutta ihan tarpeeks samaa sarjaa):

Arcade (Neo Geo MVS / System 11/12 / Jamma)
Commodore 64
Dreamcast
Gameboy (useissa väreissä)
Gameboy Pocket (useissa väreissä)
Gameboy Color (useissa väreissä)
Gamecube
Game Gear
Master System
Mega Drive
Mega Drive II
N-Gage
NES
Neo Geo Pocket
Neo Geo Pocket Color
Nintendo 64
Nintendo DS
Nintendo DS Lite
Playstation
Playstation 2
PSP
Saturn
Super Nintendo
Wii
Xbox
Xbox 360

Yhden konsolin miehet on joko köyhiä tai idiootteja, pick one (itse olen molempia, mutta en silti ole yhden koneen mies).
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Joo, idiootti & köyhä olen minäkin. Koneita löytyy seuraavat-

-Gameboy Ad.
-DS
-Gamecube
-PS2
-XBOX
-XBOX 360

Käytännössä tulee pelattua vain molemmilla microsoftin tuotteilla nykyään. Kai sitä ollaan sitten "yhden valmistajan" mies. Minkäs teet. Kiinnostavat pelit tuntuu noilta kahdelta pääasiassa löytyvän.

Hmm, eukko tilasi WIIn, "itselleen" :D

Kaipa sitä nyt sentään pitää kokeilla... :rolleyes:
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Aina tullut Sonyn laitteet ostettua, noh, PSX ja PS2, mutta kuitenkin :D
Nyt jos huhut todellakin pitäisivät paikkansa ja PS3 siirtyisi syyskuulle, niin pitäisi vakavasti harkita X360:n ostoa, ja myyntiä pois kunhan PS3 rantautuu :P
 
Ylös Bottom