Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oletko yhden konsolin mies?

Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Enpä itsekkään ole yhden konsolin mies.. kaikenlaista on ollut.. kaikki pleikkarit, molemmat boksit, Nintendon pelikoneita ja monenlaisia tietokoneita (commodore 64, ZX Spectrum etc.) Tällä hetkellä nykykonsoleista puuttuu ps3 mutta on tuokin omistuksessa käynyt, uudestaan menee hankintaan sitten joskus. Eniten olen silti yleensä pelannut pc:llä vaikka lähes aina konsoleita omistanut olenkin. Segan konsoleilla tuli kavereiden luona tahkottua noita ekoja änäreitä tuhottomasti mutta itselle ei koskaan moista tullut.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Olen sillä toiset konsolit peleineen eivät sytytä minussa intoa laisinkaan. Sitä paitsi jos se julkaistaan PC:lle niin ei sitä voi sanoa yksinoikeudeksi.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

En ole, kotoa löytyy niin PS3, Xbox360, Wii ja PSP. Sama juttu oli edellisen sukupolven kanssa eli omistin PS2:n, Xbox:n ja Gamecuben. 2 konsolisukupolvea sitten omistin kylläkin vain PS1:n. Multikonsoliomistuksen suurin syy on se, että pääsee varmasti käsiksi kaikkiin kiinnostaviin yksinoikeuspeleihin ja kyllä se tuo monipuolisuutta pelaamiseen, kun ei tarvitse vain yhden konsolin kanssa räpeltää. Kaiken lisäksi en ole fanipoika, joten kaikki käy yhtä hyvin:)
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Vielä vähän aikaa sitten olin. Nyt tuli hommattua Xloota 360 Elite.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Nyt konsolina 360, ja sitä ennen PS2. Kyllähän se PS3 ja sen yksinoikeudet kelpaisivat, muttta kun rahaa tai aikaa ei ole liikaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Yhden konsolin mies olen. Tällä hetkellä on PS3, ja sitä aiemmin PS2. Mutta jos vain rahaa saisin tai joku tarjoaisi halvalla Xbox 360:n, ostaisin todennäköisesti.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Tällä hetkellä kyllä. Sonyn kyydissä mennään, mutta Elite mallin XO olisi tarkoitus hommata rinnalle, heti kun budjetti antaa myöden.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Olen. Aika ei riitä edes kaikille tämän koneen huippupeleille, niin en näe tarpeelliseksi hankkia muita konsoleita, vaikka niilläkin kiinnostavia pelejä riittää. Muita syitä tälle päätökselle ovat raha ja tila.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Pleikkari 3 ja XO löytyvät näistä pöytämalleista, wii ollut pari kertaa mutta aina on saanut lähteä koska pelitarjonta ei ole minulle iskenyt, katsoo sanooko kolmas kerta toden jos sellainen tulee joskus.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

No oikeastaan olen.
Ps3 sauhuaa joka päivä, kun taas psp vaan hyvin harvoin.

Aijoo wiikin löytyy tuolta kaapin pohjalta ja se kaivetaan esille vain silloin kun mutsi keksii et nyt vois tehdä muutaman wii fit harjoituksen. Ja sit vaan kytkemään konsolia tv:seen.

Mutta siis voisin kyllä sanoa että olen yhden konsolin mies eli Pleikkari 3:n.

On muuten sukupuoli syrjivä otsikko. On täällä foorumilla nais-puolisia henkilöitäkin.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

En ollut yhden konsolin mies viime sukupolvessa enkä ole sitä ollut tässä nykyisessäkään. Eli tällä hetkellä omistusessa on kaikkien kolmen suuren valmistajan kotikoneet. Aika ei tosin millään meinaa riittää kaikkien tasapuoliseen pelaamiseen, mutta näinhän se tuppaa valitettavasti menemään. XO on saanut olla kaikista aktiivisimman pelikoneen roolissa tällä suunnalla. Mielellään pidän kuitenkin kaikki laitteet taloudessa, jotta tärkeitä yksinoikeuksia ei tule missattua. Pelaan mieluummin hyviä ja kiinnostavia pelejä enkä niinkään sitä konsolia. Tuon lisäksi käsipelikonsoleiden puolelta löytyy tuoreimpana hankintana PSPGo, joka vaikuttaa sekin erittäin pätevältä kapistukselta. Näiden nykysukupolven koneiden lisäksi kaappien sisuksista löytyy myös iso liuta vanhempia laitteita. Täytyyhän sitä vanhalta pelimieheltä retroakin löytyä:).
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

sonya ja microsoftia kannatan tasapuolisesti. nintendo ei vaan jaksa kiinnostaa. tällä hetkellä tosin on vain xbox 360, enkä muita aio hommatakkaan ennen seuraavaa polvea
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Tällä hetkellä vain Xbox 360. Ensi vuoden alussa kun saan PS3:n niin siirryn varmaankin pelkästään PS3-pelaajaksi. :)
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

En. Käytössä on aktiivisesti niin Xbox 360, Wii, PSP kuin PC:kin.

360 on toki eniten sydäntä lähellä, ja aika uppoutuu 70-prosenttisesti sen käyttämiseen.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

PS3 ja X360 viihtyvät sulassa sovussa samassa taloudessa, Nintendoa ei kannateta. PS3 on selvästi ahkerammassa käytössä ja multiplattarit tulee useimmiten sille hommattua, mikäli erot ovat luokkaa "pilven reunat horisontissa aavistuksen terävämmät XO:lla". XO:n tärkeimmät tehtävät liittyvät nykyään Halojen pyörittämiseen sekä Forza kaahailuun.

Vanhat koneet on myyty pois (mitä kadun suuresti), ainoastaan ensirakkaudet C64 ja Megadrive löytyvät vielä kaapista.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

En. Tällä hetkellä löytyy Xbox 360, PSP ja Nintendo 8 bit. Eiköhän se mister Joulupukki PS3 tänä jouluna tuo.:) Rahaa kuluu, mutta minkäs teet kun pelattavaa löytyy monelta eri koneelta. Aktiivisimmassa käytössä Xbox360 ja näin tulee olemaan jatkossakin, sillä multiplattarit on "pakko" kyseisellä konsolille ostaa jo pelkkien achievementtien takia. PS3 yksinoikeuspuolella on kuitenkin sen verran kiinnostavaa pelattavaa että koneen osto on oikeutettu... ei kylläkään tyttöystävän mielestä...
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Kaikennäköisiä konsoleita on nurkissa pyörinyt, mutta tällä hetkellä voisi sanoa, että olen yhden konsolin mies. Koneina Xbox 360, PS3 ja DSL ja kyllä se ns. pääkone on ollut jo julkaisusta lähtien PS3 ja en näe, että se tulisi mihinkään muuttumaan.

Wiille olisi muutama peli, mikä kiinnostaisi, mutta nyt en ainakaan jaksa uhrata rahaa, saatika aikaa tuolle. Xboxilla pelataan Forzaa ja siinäpän se oikeastaan on. Joskus koneeseen saattaa eksyä Viva Piñata ja PGR-sarja, mutta eipä ole ainakaan tällä hetkellä mielenkiintoa kasvattaa pelivalikoimaa suuremmaksi. PS3:lle hankitaan kaikki multiplattarit ja muutkin peli ja se toimiikin pääalustana täällä.

PC löytyy myöskin, mutta sitä nyt ei konsoliksi lasketa.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Tällä hetkellä olen yhden konsolin mies, eli PS3 löytyy. Wii ja 360 siinä kävi kavereina, mutta vähäisen käytön takia lähtivät aika nopeasti. Pleikkarilla varmaan mennään tämä sukupolvi loppuun, tulevasta en sitten tiedä.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Vaikea olla "yhden konsolin mies", jos parhaita pelejä haluaa pelata. Eli mennään pelien mukaan. Itselle PS3 on ollut kuitenkin eniten käytössä, mutta 360 on koko ajan vähintäänkin kintereillä.

Nyt olen vanhempien pelien suhteen muuttamassa omaa "käytäntöä", eli jos ei löydy trophyja, niin ostan 360-version. En todellakaan ole mikään trophy/achievement-fanaatikko, mutta kiva saada joku "jälki" konsolin pelihistoriaan kun jokusen pokaalin tai pisteen kerää...

Wii valitettavasti saa vähiten (isoista konsoleista) käyttöä juuri tällä hetkellä, koska aika ei riitä kaikkeen. Mutta sielläkin on jonossa kamaa...
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Tällä hetkellä omistan Xbox360:sen, joten ilmeisesti olen se yhden konsolin mies, mutta en ole siis mikään fanboy. Broideilla on kiva käydä ja ottaa vähän matsia PS3:sen NHL 10:ssä :D
Edellisessä sukupolvessa omistin PS2. Hyvin riittää tuo yksi konsoli, sillä onhan sitä muutakin elämää kuin konsolit ja peit :rolleyes:
 
Ylös Bottom