Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Onko GameCuben pelit lapsellisia???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juuso_Alm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan shondel

Juupajaapa: Kai sitä nyt saa haukkua jokainen sitä peliä mitä lystää. Vähintään yhtä idioottimaista on sinulta selittää jotain 'Peelo' nimikkeistä täällä konsolisota-alueella. Väitteeni ovat hyvinkin perusteltuja niiltä osin kun siihen on ollut tarvetta. Sinun viestejäsi lukiessani tulee kyllä mieleen, että ehkä kuitenkin itse olet sen ansainnut (Peelo nimikkeen meinaan). Kohdallasi on selvästikkin toteutunut lause: "kasva isoksi elä aikuiseksi".

Juupajaapallahan oli ennen peelo titteli :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Lapiokäsi :P Ei mutta millä sovittimella pidät DSää kiinni tuossa vehkeessä, omalla meinaan lagaa selvästi.

En ole tuollaista huomannut, mutta ei hajuakaan kenen valmistama tämän on. Aikoinaan Konsolinetistä tuon ostin ja hyvin on toiminut.

Adapterissa lukee seuraavaa: may Flase for Gamecube GC001 Cube JouBox PSX/PSX2->GC
 
Ei oo ku onhan metroidiki josta joku 8v ei tajuis varmaa paljoo... Kaik noi sota pelit tietenki... urheilu pelit yms... mut Cubel on eniten suhteessa pienemmille pelaajille tarkotettui pelei
 
En oikein käsitä tätä GCN:än mollaamista lastenkoneeksi.
Eihän SMS ole lastenpeli kirkkaiden grafiikoidensa takia.
Tuskin joku pilipali 3-vuotias "pelaaja" peliä pääsee läpi, nee?
WW:kään on tarkoitettu lapsille, vaikeustaso on korkea pienemmän väen pelitaitoihin nähden.

Eikä grafiikka lastenpeliä tee: esim. Xboxin tuleva Conker näyttää söpöltä kaikkine söpöine eläin-hahmoineen ja grafiikoineen, mutta söpön ulkoasun takaa paljastuu peli jossa päät lentävät ja veri roiskuu kuin GTA:ssa konsanaan.

Ja eihän GC:lle tule eniten "lastenpelejä".
Disney-pelithän ovat yksinoikeudella PS2, joten Donald Duckit, Mickey Mouset, Tarzanit ja Lilo & Stichit tulevat PS2:lle.
Tuskin noiden pelien vaikeustaso on esim. SMS:n tai WW:n tasoinen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Nintendon vanhemmat käyttäjät (ainakin tuntemani) ostavat koneensa vanhan nostalgian ohjaamana tyyliin: Nintendo sen olla pitää, mikään muu ei käy.

Minulla oli 2 syytä ostaa Cube:

1) Tuo, jonka mainitsit ja
2) Halusin uuden Metroidin, Marion ja Zeldan.

Wind Wakerin lapsellisuuskin on vähän niin ja näin, koska itse pelin läpäisy vaatii paljon pitkäjännitteisyyttä ja pohtimista, mitä aivan perheen pienimmillä ei välttämättä ole pelille antaa.
 
Minä itse olin ennen pleikkari miehiä omistin pleikkarin ja ps2:en
sitten ne vaan tuli myytyä. kuukausi sitten ostin cuben, ja siihen minulla on resident evil zero, marioparty4, luigis mansion ja rogue squadron2. kyllä olen tällä hetkellä sitä mieltä ettei cube mikään lasten konsoli ole ainakaan sen enempää kuin muutkaan, kaikilla tuttujen lapsilla on kyllä ne pleikkarit, kenelläkään ei ole cubea, saati sitten x-boksia. täytyy myöntää kyllä että itsekkin luulin cubea ihan pilipali vehkeeksi, lastenkonsoliksi yms.... olin väärässä.
 
Noh kuutio edustaa semmoista söpö_söpö grafiikkaa joka ei ainakaan minuun iske.Ps2 miehiä olen ja tyytyväinen konsoliin kaikin osa aluein.
 
Pidän Nintendon peleistä olivat ne lapsellisia tai ei, toivon Nintendon pelien pysyvän tyylilleen uskollisina.

Eivät GC:n pelit mielestäni lapsellisia ole, mutta ne sopivat lapsillekin, ne käyvät kaikenikäisille. Yleisesti kaikki pelit mielletään lasten harrastukseksi, tottahan se varmasti osittain onkin, mutta mitenkäs se minun toimintaan vaikuttaisi. Olohuoneessani teen mitä haluan, tietysti se on vain plussaa jos olen säilyttänyt jotain lapsenmielistä itsessäni - tuskin tässä on ainakaan lähiaikoina nuorentumassa.
 
Miten jotkut jaksavat jauhaa "juu-ei-juu-ei" -paskaa päivästä toiseen tapellen siitä, mikä on paras peli ja miksi se ja tämä on ihan paska ja tämä taasen über kun se on 1337 ja kwl kun voisivat pelata senkin ajan?

Minulla on Cube. Olen 30-vuotias. On minulla ollut myös kaiken maailman muutkin konsolit Dreamcastista PSX:n kautta Gameboy Coloriin mutta ylivoimaiseksi voittajaksi on jäänyt Cube.

Lastenpelejä? Olkoot, mitä sitten. Haukkukaa te muut vaan, minulla ainakin on hauskaa. "Muijan siskon likat" tykkää Mariosta kuin hullu puurosta ja aina välillä useampi "aikuisväestöä" edustava pyytää saada auttaa kun on niin vaikea kohta. Silmät kiiluu, sormet syhyää.

Itse pelaan Metroid Primeä, purjehdin Linkinä, hakkaan pahaa Bowseria, Kirbyä ja Samusta ollen superpaha ja julman näköinen Jigglypuff Smash Brosissa, vedän kavereiden kanssa perjantaiperseet ja paukutan Segan lätkää, Burnout kakkosen crashia, Monkey Ball kakkosta ja arvatkaapa mitä - kaikilla on hauskaa, eikä ketään tunnu häiritsevän se, että kysessä on Nintendo, kakaroiden konsoli, jonka ohjainkin on ihan paska eikä sillä voi edes katsoa leffoja saati asentaa siihen Linuxia.

Eipä ole Cubeen Dreamcastin marakasseja (ainakaan vielä! ;)), ei tanssimattoja, Vice Cityä eikä Haloa mutta joku tärkeä juttu siinä on jonka takia minä päivästä toiseen jaksan painaa sitä typerää pyöreää harmaata nappia vasemmassa takakulmassa ja pelata.

Kakaroiden konsolilla, jotain vitun cel-shading-paskaa, aikuinen mies.
 
:D ahahhah,ite oon nelikymppinen ja oon täysin samaa mieltä,paitsi tuosta unohtu sega mega collectionin mahtavat kaksinpelit mitä jaksaa vaimon kanssa jauhaa illasta toiseen.:D
Ehkä tässä on jäänyt sitten sinne lapsen asteelle,mutta ei haittaa yhtään. ;)
 
Super Monkeyball 2:ssa on kyllä söpöys viety aivan uusiin ulottuvuuksiin. Apinat ovat melkeinpä yhtä vittumaisia kuin Teletapit.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Super Monkeyball 2:ssa on kyllä söpöy viety aivan uusiin ulottuvuuksiin. Apinat ovat melkeinpä yhtä vittumaisia kuin Teletapit.

LOL!!! My thought exactly! :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan *UsT*
Noh kuutio edustaa semmoista söpö_söpö grafiikkaa joka ei ainakaan minuun iske.Ps2 miehiä olen ja tyytyväinen konsoliin kaikin osa aluein.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Super Monkeyball 2:ssa on kyllä söpöys viety aivan uusiin ulottuvuuksiin. Apinat ovat melkeinpä yhtä vittumaisia kuin Teletapit.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paolo
Super Monkeyball 2:ssa on kyllä söpöy viety aivan uusiin ulottuvuuksiin. Apinat ovat melkeinpä yhtä vittumaisia kuin Teletapit.
--------------------------------------------------------------------------------
LOL!!! My thought exactly!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan shondel
Ennemmin kuurupiiloa ku cuben pelejä...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Raato
Onko Gamecuben pelit lapsellisia?
--------------------------------------------------------------------------------
On.

Miksiköhän jokainen Nintendon ns. "söpöistä" peleistä ovat saaneet todella hyviä arvosanoja, jos ne kerran ovat yksinkertaisia ja vain lapsille suunnattuja? Jollekkin pelille on tosin huonompiakin pisteitä annettu, kuten Luigi's Mansionille ja Wario Worldille, mutta se ollut pääasiassa pelin lyhyyden syytä.
En oikein ymmärrä mihin perustatte väitteenne, että ette pelaa cuben pelejä koska ne näyttävät lasten peleiltä?
Kuten aiemmin olen sanonut. Toimisiko esim. cuben Super Mario Sunshine niin, että päähenkilönä olisi realistisesti mallinnettu Super Mario elokuvan päähenkilö? Miettiikääpäs esimerkiksi Pikminin pelin päähenkilöä aidoksi ihmiseksi joka ohjaa kaukosäätimeltään pikminejä taistelemaan kettuja vastaan?

Kaikki pelit eivät ykisinkertaisesti toimi realistisella Grafiikalla, joten on kannattavampaa jättää se pois. Samoin kuin kauhupeleissä karkkigrafiikalla varustettu peli veisi kokonaan uskottavuuden pois.
Grafiikka on vain yksi osa-alue peleistä ja se ei todellakaan ilmoita onko peli lapsellinen vai ei. Useimmissa tapauksissa epärealistinen grafiikka toimii peleissä paremmin ja sulavammin kuin realistinen. Voin hyvällä omatunnolla sanoa, että cubelta löytyy useita, todella hyvä pelejä ja epärealistinen grafiikka ei ole minun pelikokemuksia häirinnyt.
Ja jos jostain syystä koet itsesi lapselliseksi pelatessasi pelejä joissa on epärealistinen grafiikka, niin kyllähän cubelta löytyy esim. pelejä kuten: Resident Evil 1-3(4), Metroid prime, Eternal Darkness, Star Wars Rogue Leader, Soul Calibur 2 ja F-Zero GX.
 
Jos kerta lapset sanovat että Cuben pelit ovat lapsellisia, niin kai ne sitä sitten ovat, heidänhän se pitäisi parhaiten tietää. Itse en enää oikein tiedä mitä sana "lapsellinen" tarkoittaa, eikä suoraansanottuna kakaroiden mielipiteet aiheesta jaksa paljoa kiinnostaa. GameCubella on parhaat pelit, se riittää minulle.
 
Ylös Bottom