Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XO:n huollosta

Vastaus: XO:n huollosta

Mitäs jos valitan huoltoon, että ohjain ei toimi kunnolla, niin joudunko lähettämään ohjaimen johonkin vai suostuuko ne lähettämään uuden suoraan?
 
Vastaus: XO:n huollosta

minähän en niille viron naikkosille soittele.
muutenkin aikamoinen kammo soittaa yhtään mihinkään, virastoissakin käyn paljon mieluummin kuin soitan.
jollei tuo ala toimimaan niin sitten saa loota olla ilman korjausta ja modaan siitä nätin hyllyn koristeen.

Mitäs jos valitan huoltoon, että ohjain ei toimi kunnolla, niin joudunko lähettämään ohjaimen johonkin vai suostuuko ne lähettämään uuden suoraan?

uusi sieltä tulee.
tuolla tavallahan porukka on kusettanut itselleen ilmaisia ohjaimia ja langattomia head settejä.
 
Vastaus: XO:n huollosta

Vielä yksi kysymys kun on saanut sen rahtipalautus kirjeen niin siellä on semmonen kohta kun hae kuitti. Pitääkö tuo kohta olla mukana siinä kun UPS tulee hakemaan xboksia?

Eikös se kuitti ole vaan itelles että näät ne tiedot siitä. ainakin mulla oli vaan se rahtikirja teipattuna siihen pakettiin ja muita lappuja ne ei kysellykkään
 
Vastaus: XO:n huollosta

ajattelin pistää lootan numero kolme saksaan kun takuuta on vielä ensi viikon perjantaihin, onhan se viime joulukuusta asti paskana ollutkin.(nyt siis käytössä neljäs loota)
ajattelin että helposti teen netin kautta korjauspyynnön.
nyt se kuitenkin herjaa että annetut tiedot ei vastaa mitään olemassa olevia tietoja.
johtuuko tuo nyt sitten siitä että liven account on linkitetty hotmailin osoitteeseen jossa on täysin keksityt nimet ja osoitteet?
vai mihin tuo viittaa, mun electronin tietoihin vai?

tarkalleen tuo herjaa seuraavaa:
"Antamasi asiakastiedot eivät vastaa mitään käytössä olevaa osoitetta. Voit jatkaa pyynnön käsittelyä tekemällä jonkin seuraavista toimista:"

kävin yhteystiedoista katsomassa ja siellä oli osoite kokonaan yhdessä paikassa joten muutin sen identtiseksi niden rekisteröinti tietojen kanssa ja edelleen valittaa samaa.

muutin kortinkin tiedoista kaiken identtiseksi eikä kelpaa vieläkään.
ainoa ero on tuo toine alue valinta joka on koneen rekisteröinti tiedoissa.
pitäisi valita eastern, southern tai western finland ja pori ei ole missään noista.
olen noitakin kaikkia koittanut eikä vaikutusta.

onko ideoita.

Mulla valitti samaa juttua ku meijän talon numero on aB ni ei ymmärtänyt sitä. soitin sinne tukeen ja sieltä teki vikailmotuksen ja seuraavana päivänä oli rahtikirjat sähköpostissa
 
Vastaus: XO:n huollosta

Kun xbox on tullut sieltä saksasta suomeen niin ilmottaako ups minulle ja sopii milloin ne tuovat boksin minulle kotiin? vai pitääkö ups:lle soittaa ja sopia milloin ne tulee tuomaan boksin?:confused:
 
Vastaus: XO:n huollosta

Ite en saa tulostettua sitä rahtikirjaa? Kun klikkaan sitä mailissa olevaa linkkiä, niin heittää vaan jonnekkin error-sivulle. Jea! Onko ongelma, eikö se UPS-mies voi sen sitten siihen lätkästä kun tulee laatikon hakemaan poish?
 
Vastaus: XO:n huollosta

Mitenköhän se ups mies sen siihen voi lätkäistä jos sä et sitä ole tulostanu. Ei sillä sitä ole mukana.

Mullakaan ei toiminu aluksi se linkki mistä sen rahtikirjan saa. Kokeile toista selainta millä avaat, mulla ei ainakaan firefox avaa suoraan siitä linkistä. Pitää avata omaan ikkunaan niin sit toimii.
 
Vastaus: XO:n huollosta

Ite en saa tulostettua sitä rahtikirjaa? Kun klikkaan sitä mailissa olevaa linkkiä, niin heittää vaan jonnekkin error-sivulle. Jea! Onko ongelma, eikö se UPS-mies voi sen sitten siihen lätkästä kun tulee laatikon hakemaan poish?

Tuolla ylempänähän lukee:

Lainaus:
Viestin lähetti alunperin Jonttuu
Tein xbox 360 ilmoituksen kun siihen tuli 3 punaista valoa. Soitin xbox tukeen ja he kertoivat kaikki tarvittavat ohjeet. Sain sähköpostiini viestin "UPS-palautusrahtikirja toimitettu" ja kun painan siitä linkistä mistä voi tulostaa sen niin siihen tulee lukee error. Mitä minun pitää tehdä?!?!

Itsellä oli sama juttu kunnes tajusin että linkin lopussa oleva yhtäsuurikuin merkki korvaantuu jostain syystä '%3D' -merkkijonolla. Tuon kun muuttaa niin pitäisi toimia.
TAI
Koita eri selaimella (IE on näissä yleensä hyvä). Vaihtoehtoisesti soita Suomen UPSille ja kerro ongelmasta. Kyllä sieltä sulle rahtikirja tuodaan/postitetaan, jos ei tulostus itse millään onnistu.
 
Vastaus: XO:n huollosta

Mitenköhän tässä pitäs nyt menetellä kun oma boksi rupes vilkuttelemaan punasia valoja parin vuoden enemmän tai vähemmän uskollisen palveluksen jälkeen..? Sähelsin jollain nettikaavakkeella huoltopyynnon ja nyt tuli sähköposti siitä kuinka heillä on kolme eri vaihtoehtoa; a) Elektroninen rahtikirja b) Paperinen rahtikirja tai c) Valmiiksi maksettu kuljetuslaatikko. Ihmetystä tässä nyt herättää se, ettei sähköposti kerro tai anna minkäänlaisia mahdollisuuksia valita yhtä ylläolevista vaihtoehdoista. Mitäpä nyt..?
 
Vastaus: XO:n huollosta

Mitenköhän tässä pitäs nyt menetellä kun oma boksi rupes vilkuttelemaan punasia valoja parin vuoden enemmän tai vähemmän uskollisen palveluksen jälkeen..? Sähelsin jollain nettikaavakkeella huoltopyynnon ja nyt tuli sähköposti siitä kuinka heillä on kolme eri vaihtoehtoa; a) Elektroninen rahtikirja b) Paperinen rahtikirja tai c) Valmiiksi maksettu kuljetuslaatikko. Ihmetystä tässä nyt herättää se, ettei sähköposti kerro tai anna minkäänlaisia mahdollisuuksia valita yhtä ylläolevista vaihtoehdoista. Mitäpä nyt..?

Pitös tulla 24h sisällä meili missä on rahtikirja. Viestissö on linkki missä lukee "Hae ups palautusrahtikrja". Sieltä vaan tulostat sen rahtikrjan ja pakkaat boxin ja soitat upsin noutaan.
 
Vastaus: XO:n huollosta

Tuntuu tyhmältä vinkua vielä selvempiä ohjeita, mut vielä tyhmemmältä tuntuis et homma menee täysin ketuiks siks ettei viittiny kysyä. Elikkä...

Millä tavalla toi boksi tulis pakata? Millaseen laatikkoon ja mitä pehmusteeks? Millä tavalla ja missä muodossa toi rahtikirja tms. pitäs siihen laatikkoon kiinnittää? Tuolla puhutaan jostain muovitaskuista ja pakkausteipeistä, ei mulla oo hitto vie intressejä ruveta metsästämään tollasia omaan laskuun! Sit tuolla lukee kaikennäkösistä verotiedoista ja oikein täytetyistä kauppalaskuista jotka tulis hoitaa kuntoon, mittayksiköt ynnä muut... Mitähän ihmettä? Pikasia vastauksia kiitos!
 
Vastaus: XO:n huollosta

Tuntuu tyhmältä vinkua vielä selvempiä ohjeita, mut vielä tyhmemmältä tuntuis et homma menee täysin ketuiks siks ettei viittiny kysyä. Elikkä...

Millä tavalla toi boksi tulis pakata? Millaseen laatikkoon ja mitä pehmusteeks? Millä tavalla ja missä muodossa toi rahtikirja tms. pitäs siihen laatikkoon kiinnittää? Tuolla puhutaan jostain muovitaskuista ja pakkausteipeistä, ei mulla oo hitto vie intressejä ruveta metsästämään tollasia omaan laskuun! Sit tuolla lukee kaikennäkösistä verotiedoista ja oikein täytetyistä kauppalaskuista jotka tulis hoitaa kuntoon, mittayksiköt ynnä muut... Mitähän ihmettä? Pikasia vastauksia kiitos!

Pakkaamisessa osaan neuvoa sen verran, että pääasia on, ettei boksi pääse hirveämmin heilumaan. Mikä tahansa pahvilaatikko boksin omaa pakkausta lukuunottamatta käy. Eli boksi laatikkoon ja vaikkapa sanomalehteä reilusti niin, ettei laite liiku mihinkään suuntaan. Ja pahvilaatikko vaikka teipillä sinetöidyksi. (UPS-miehellä on kyllä teippiä, jos pakkaus ei ole sinetöity)

Rahtikirjasta en tiedä, koska olen aina pyytänyt tukeen soitettaessa UPS:n miestä tuomaan rahtikirjan mukanaan. Hän lätkäisee siinä tapauksessa sen laatikkoon kiinni.
 
Vastaus: XO:n huollosta

Joo, okei. Pakettihomma selvä, kiitos paljon!

Eli mä soitan tohon numeroon joka on mun sähköpostiinki laitettu, sovin että sieltä tulee joku sen ihan kotioveltako hakemaan? Asun kerrostalossa hämeenlinnassa? Ja on mahdollista siis sopia että se UPS-kaveri tuo sieltä rahtikirjan ja liittää sen pakettiin? Mitäköhän tietoja mulla pitäs sit olla valmiina sitä kirjaa varten, vai riittääkö pelkät osoitetiedot?
 
Vastaus: XO:n huollosta

On näköjään tossakin eri käytäntöjä ku ite soittelin ja kyselin et voiko se kuski tuoda rahtikirjan.
Ku oma tulostin on resu, niin en saanu tota kotona tulostettua vaan piti käydä kaverilla tulostaa. Upsilla vaan sanottiin ku soitin et kuskit ei toimita mitään rahtikirjoja vaan se pitää olla itsellä valmiina ku noudon tilaa
 
Vastaus: XO:n huollosta

On näköjään tossakin eri käytäntöjä ku ite soittelin ja kyselin et voiko se kuski tuoda rahtikirjan.
Ku oma tulostin on resu, niin en saanu tota kotona tulostettua vaan piti käydä kaverilla tulostaa. Upsilla vaan sanottiin ku soitin et kuskit ei toimita mitään rahtikirjoja vaan se pitää olla itsellä valmiina ku noudon tilaa

Silloin UPS-mies tuo ja liimaa rahtikirjan pakettiin, kun jo M$:n tuesta huoltoa tilatessa pyytää sitä.
 
Vastaus: XO:n huollosta

On näköjään tossakin eri käytäntöjä ku ite soittelin ja kyselin et voiko se kuski tuoda rahtikirjan.
Ku oma tulostin on resu, niin en saanu tota kotona tulostettua vaan piti käydä kaverilla tulostaa. Upsilla vaan sanottiin ku soitin et kuskit ei toimita mitään rahtikirjoja vaan se pitää olla itsellä valmiina ku noudon tilaa

Jep, saman sanoivat minulle. Mullakaan ei ole toimivaa printteriä, niin töissä sen tulostin. Pakettiinhan ei kai tarvi muuta kirjoitella kun lätkäistä se rahtikirja siihen, siinähän on kaikki tarvittava tieto, osoitteet, tapausnro jne. Tänään soitin ja torstaina tulee Itella hakemaan, kun ups ei ole vielä tänne porojen keskelle rantautunut.:)
 
Vastaus: XO:n huollosta

Onkos kukaan kokeillut huollattaa jo takuun umpeutunutta konsolia? Itse kun moiselle tein huoltotilauksen kun en varma ollut takuun umpeutumisesta niin näytti korjauksen olevan maksuton sitä tehtäessä vaikka takuu ei enää voimassa. Konsoli ostettu julkaisussa 2005. Missähän vaiheessa selviää, että onko tuo huolto oikeasti maksuton. Missään vaiheessa kun ei ole mistään maksusta kerrottu.
 
Ylös Bottom