Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin’s Creed Valhalla - viikinkiparta kasvamaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nimenomaan graffojen yksityiskohdissa häviää paljon RDR2:lle, mutta Valhalla tarjoaa toki ihan hyvän valaistuksen ja luonnon. Ihan näyttävä peli parhaimmillaan. Varsinkin se efekti missä valo vaihtelee niityllä pilvien mukaan on näyttävä. Eikä se haittaa vaikka on feikki ja ei perustu taivaan pilvien sijaintiin.

Sitten taas esim. päähahmot eivät ole yhtään näyttäviä. Voisivat olla vaikka yli 10 vuotta vanhasta pelistä. Lisäksi karuja kohtia tulee aina välillä vastaan.

Graffat pelin parasta antia.

No se on totta joo, muutenkin nämä ubisoft NPC.t ovat aina möllöttäviä vahanukkeja pelissä kun pelissä. Toki jos alkaa oikee kaivelee yksityiskohtia nii tietenkin varmasti häviää. Näyttävä peli kaikesta huolimatta :eek:

Tän pelin minipeli on kyllä yllättävän koukuttavaa, ei ehkä ihan witcher gwent tasoa mut tän parissa viihtyy muutenkin kun vain pakosta. Alkuun ei tajunnu sitten yhtää mitä täs pitää tehää vaikka tutoriaalis selitetäänki, mut sit ku vaan kun alkoi heittää noppaa ja pelaa nii parin pelin jälkeen säännöt oli jo selvät ja ei muuta kun pelaa.

Peliä nyt takana 50h enkä tiedä olenko edes tyyliin puolesvälis tarinaa basessa vielä vaikka mitä rakennettavaa ja mappia avaamatta ties kuinka paljon ja kaikkia miljoona markkeria mappi täynnä ja vielä Irlanti täysin koskematta + kaikki dlct vielä päälle :eek: o_O Nii joo kyllä nyt jo tässä vaiheessa ymmärrän sen ähkyn mikä tästä voi pelaajalle tulla, mutta kuten sanoin ei missään nimeessä kannata tätä ottaa ns suorituksena vaan nauttia pelaamisesta kuten olen vielä toistaseks tehnyt, teen mitä teen niin kauan kun se tekeminen on mielekästä. Aivan massiivinen peli kyseessä, mutta onko ne markkerit vaan täytettä ja silmälumetta että "ompa kaikkea" on sitten asia erikseen. Mutta pelkästään jo niiden näkeminen aiheuttaa jos jonkinlaista ähkyä.

Olikos tähän siis julkaistu kaikki sisältö? Itseltä löytyy peli ja olen odottanut että kaikki on julkaistu. Jospa sitä laittaisi sitten tämänkin backlogiin.

Olikos tähän siis julkaistu kaikki sisältö? Itseltä löytyy peli ja olen odottanut että kaikki on julkaistu. Jospa sitä laittaisi sitten tämänkin backlogiin.
Käsittääkseni kaikki DLC-matsku on jo tehty, mitä oli tarkoituskin. Season Passilla saa ne kaikki muut pelata, mutta Ragnarok, tai joku vastaavan niminen on ostettava vielä erikseen.

On julkastu kaikki, ite ostin pelin halvalla ja sit pulitin season passiin 20 ja raknarökk dlceehen toiset 20 (olivat silloin -50% tarjouksessa) kun se ei sisälly season passiin. Sit ostin penneillä vielä jotain pari asetta ja jotain asuja niin joha tuli pelille hintaa, mut ei haittaa yhtään. Ihme hyvin tän parissa on viihtynyt vaik onkin niin "checklist" kun olla ja voi, onneks pelin maailma on niin kaunis ja mielekästä tutkia että ihan ilolla niitä tekee (vielä) Mut saa nähää iskeekö ähky ennen kun pääsen dlceehen käsiks. Toisaalta ajattelin pelata hieman sekaisin kaikkea niin tulepa ainakin vaihtelua.

Hyvä homma. Ja joo ostin alennuksista 50e pintaan joskus Complete Editionin, eli kaikki siis löytyy. Yleensä odotan vain tälläisissä peleissä että kaikki on julkaistu, joten voi pureskella pelin sitten kerralla läpi. Toki tuskin tulee tehtyä aivan kaikkea.

Viimeksi muokattu:
Olikos tähän siis julkaistu kaikki sisältö? Itseltä löytyy peli ja olen odottanut että kaikki on julkaistu.
Kaikki on tosiaan julkaistu päivityksiä myöten, eli tämän päivän v1.7.0-päivityksen on ilmoitettu olevan viimeinen (ellei sitten jotain aivan katastrofaalista bugia löydy).

Mä en tiie millanen raakile tää julkkaris oli mut nyt jo kohta 80h aikana olen törmännyt vain erittäin harvoin grafiikka bugeihin jossa kasvisto leijaa ilmassa ja kerran yhes saattotehtäväs äijä jäi paikallee möllöttää ja siihen auttoi load game. Muuten on ollut tähää mennes smooth experience!

Voin kertoa, että julkaisussa oli käytännössä pelikelvoton jo ihan idiootin tekoälyn vuoksi. Pelasin sitä pari tuntia silloin ja luovutin. Nyt taistelut tuntuvat edes jossain määrin uskottavilta. Alkuunsa kaikki muut heiluivat vaan avuttomina muka taistellen keskenään ja Eivor sitten tappoi yksi kerrallaan pahikset.

Se mikä tässä on erityisen hyvää mitä harvois roolipeleis nykyäpäivänä nähää on se että voit muokata hahmostasi just sen näköisen kun haluat ja laittaa päälle ja muokata jokaista armoria sen näköiseksi mikä silmää mielyttää, samoin kaikki aseet tai jos haluat juosta alasti pelkästään kalsarit päällä nii jokaisen armorin saa halutessaa näkymättömäks nii semmonenki onnistuu, eikä mikään muokkaus tietenkään vaikuta statseihin. En äkkiseltää keksi missä pelissä olisi näin laajasti, divison 2 teki joskus vuosi tai pari sitten sen että saat laittaa mitä tahansa päälle ilman et vaikuttaa statseihin mut ei näin laajasti kun tässä, samoin cyberpunk teki pätsissä sen. Tämmöset pitäs olla ihan vakiona pelissä jossa on paljon gearia ja ulkonäkö hommeleita.

Googlasin mitä mestoja täs pelis on ja silmään pisti paikka "Vinland" niin viittaako tämä nyt sitten Finlandiin? Viikingint suomessa? o_O Eli Suomi mainittu? Torilla tavataan? Vai innistuinko nyt ihan turhaan?

Tällähetkellä vieläkin Englannissa, Norja ja Island of Skye putsattu 100%, tarkoitus ois Englanti putsata 100% ennen uuteen mestaan siirtymistä ellei tarina sit pakota.

Viimeksi muokattu:
Tuu pois sieltä torilta. Vinland on ihan eri mantereellakin kuin Suomi.

No perhana, olin jo torvet soiden menossa :mad: luulin että "vinland" oli vain vanhanaikainen nimi Finlandista, sama kun englannissa "lunden" ym vanhan ajan nimet? Vai onko mulla nyt jäänyt peruskoulus historiantunnit vähiin?

Mut ei se mitään, se mitä koulus ei oppinut/muistanut nii videopelit opettaa. :eek: :p

Viimeksi muokattu:
Kerta Vinland ei ollut Finland :D Nii pelissä on kuitenkin ase nimeltään Ukonvasara (maksumuurin takana) tai jos randomisti sattuu tulee myyntiin basen vendorille, joten taidan sittenkin torvet soiden lähtee torille!

Nyt on Englanti 100% putsattu ja kaikki alueet valloitettu ja se olikin ilmeisesti tarinan päätös, joka tuli kyl hieman "pusksista" no eihän siihen mennyt kun päälle 180h, oletin vaan että siitä lähetään vielä Irlantiin jatkaa tarinan kanssa mut koko Irlanti on ilmeisesti vain täynnä kerättäviä sitten vai? Tiedän että Wrath of the druids lisäri on Irlannissa mut eiks koko mesta oo ihan myös pääpelissä et mitä siel sit enää on jäljellä? Eilen päästiin Vinlandiin, se on semmonen pieni mesta jossa oli yks tehtävä + sit näitä kerättäviä.

Ohan täs vielä tolkuttomasti pelattavaa ja lisäosat viel korkkaamatta, sitä rogue like ilmaista lisäriä kokeilin ja ihan hauskaa menoa sekin on ollut, river raids hauskaa ajanvietettä myös. Nyt sit ois tarkoitus putsata pääpelistä kaikki ja platina jonka jälkeen sit aloittaa nämä lisärit, en tiedä onko asenteessa sit vika mut mä kyl nautin joka hetkestä niin tarinasta ja kyllä, jopa nämä biljoona kerättävää ovat olleet hauskoja eikä ole tuntunut pakkopullalta.

Tiedän että Wrath of the druids lisäri on Irlannissa mut eiks koko mesta oo ihan myös pääpelissä et mitä siel sit enää on jäljellä?
Peruspeli ei sisällä käsittääkseni Irlantia lainkaan, vaan se on tosiaan sen lisärin miljöö. Hyvä lisäri ja hieno kartta, ja nyt pitäisi erään pomovastuksen läpäisyn estänyt bugikin olla korjattu.

en tiedä onko asenteessa sit vika mut mä kyl nautin joka hetkestä
Mitä vikaa asenteessa sitten olisi, jos pelistä nauttii ja sitä pelaa mielellään? :) Jos ja kun pääpelistä pidit, niin ehdottomasti sitten vaan lisärien kimppuun, ovat oikein laadukkaita nekin.

Ylös Bottom