Ac3way
Well-Known Member
Nimenomaan graffojen yksityiskohdissa häviää paljon RDR2:lle, mutta Valhalla tarjoaa toki ihan hyvän valaistuksen ja luonnon. Ihan näyttävä peli parhaimmillaan. Varsinkin se efekti missä valo vaihtelee niityllä pilvien mukaan on näyttävä. Eikä se haittaa vaikka on feikki ja ei perustu taivaan pilvien sijaintiin.
Sitten taas esim. päähahmot eivät ole yhtään näyttäviä. Voisivat olla vaikka yli 10 vuotta vanhasta pelistä. Lisäksi karuja kohtia tulee aina välillä vastaan.
Graffat pelin parasta antia.

Sitten taas esim. päähahmot eivät ole yhtään näyttäviä. Voisivat olla vaikka yli 10 vuotta vanhasta pelistä. Lisäksi karuja kohtia tulee aina välillä vastaan.
Graffat pelin parasta antia.

Nii joo kyllä nyt jo tässä vaiheessa ymmärrän sen ähkyn mikä tästä voi pelaajalle tulla, mutta kuten sanoin ei missään nimeessä kannata tätä ottaa ns suorituksena vaan nauttia pelaamisesta kuten olen vielä toistaseks tehnyt, teen mitä teen niin kauan kun se tekeminen on mielekästä. Aivan massiivinen peli kyseessä, mutta onko ne markkerit vaan täytettä ja silmälumetta että "ompa kaikkea" on sitten asia erikseen. Mutta pelkästään jo niiden näkeminen aiheuttaa jos jonkinlaista ähkyä.
 Nii joo kyllä nyt jo tässä vaiheessa ymmärrän sen ähkyn mikä tästä voi pelaajalle tulla, mutta kuten sanoin ei missään nimeessä kannata tätä ottaa ns suorituksena vaan nauttia pelaamisesta kuten olen vielä toistaseks tehnyt, teen mitä teen niin kauan kun se tekeminen on mielekästä. Aivan massiivinen peli kyseessä, mutta onko ne markkerit vaan täytettä ja silmälumetta että "ompa kaikkea" on sitten asia erikseen. Mutta pelkästään jo niiden näkeminen aiheuttaa jos jonkinlaista ähkyä.

luulin että "vinland" oli vain vanhanaikainen nimi Finlandista, sama kun englannissa "lunden" ym vanhan ajan nimet? Vai onko mulla nyt jäänyt peruskoulus historiantunnit vähiin?
 luulin että "vinland" oli vain vanhanaikainen nimi Finlandista, sama kun englannissa "lunden" ym vanhan ajan nimet? Vai onko mulla nyt jäänyt peruskoulus historiantunnit vähiin? Nii pelissä on kuitenkin ase nimeltään Ukonvasara (maksumuurin takana) tai jos randomisti sattuu tulee myyntiin basen vendorille, joten taidan sittenkin torvet soiden lähtee torille!
 Nii pelissä on kuitenkin ase nimeltään Ukonvasara (maksumuurin takana) tai jos randomisti sattuu tulee myyntiin basen vendorille, joten taidan sittenkin torvet soiden lähtee torille! 

Jos ja kun pääpelistä pidit, niin ehdottomasti sitten vaan lisärien kimppuun, ovat oikein laadukkaita nekin.
 Jos ja kun pääpelistä pidit, niin ehdottomasti sitten vaan lisärien kimppuun, ovat oikein laadukkaita nekin.