Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Avatar: Frontiers of Pandora

Tuli nyt sitten itsekin otettua tuo ubi+ ni pääsee tänään alottamaan Avatarin.
Oletan että tykkään kun en ole niin kriittinen kaiken suhteen mistä peli on saanut miinuksia. Tavoite olis saada se vähintään läpi kuukauden aikana ja AC Mirage sit vielä jos aika riittää. XSX versioilla mennään nämä.
 
Mitens nuo kosmeettiset asusteet saa käyttöön mitä tuli gold editionin mukana? Ne näkyy minulla että omistan ne, mutta en saa niitä käyttöön. Oon tarinassa sen verran pitkällä, että minulla on jo varusteet päällä.
 
Mitkäs täällä on fiilikset pelistä?

Itse käyn kovaa taistelua sen kanssa, että en ostaisi ihan vielä koska on muitakin kesken :D
 
Mitkäs täällä on fiilikset pelistä?

Itse käyn kovaa taistelua sen kanssa, että en ostaisi ihan vielä koska on muitakin kesken :D
Xboxin pelikello näyttää nyt 12 tuntia. Olen tykännyt. Peli tavoittaa elokuvien tunnelman tosi hyvin ja näyttää hyvältä niin tehdessään.

Vaikka Ubisoftin avoimia maailmoja välillä kritisoinkin, niin hienoja ympäristöjä he osaavat tehdä. Osaavat myöskin luoda mainioita "suljettuja" putkia avoimeen maailmaan, jolla saavat ohjattua pelaajaa tärkeiden kohtausten läpi.

FarCry Avatar on pyörinyt puheissa niin täällä kuin muuallakin ja onhan sieltä FarCryn DNA:ta kaivettavissa jos lähtee kaivuupuuhiin, mutta Avatar -lisenssi siinä päällä auttaa paljon. Lisäksi ympäristössä on niin paljon enemmän vertikaalisuutta kuin FarCryssa. Niin paljon enemmän Avatarille ominaista, että en minä ole ainakaan jäänyt murehtimaan sitä että kopioiko tämä nyt elementtejä FarCry -peleistä, vaan pikemminkin pelannut innoissani jo toista saman vuoden aikana julkaistua isoon elokuvasarjaan perustavaa peliä, jossa lisenssiä hyödynnetään onnistuneesti.
 
Viimeksi muokattu:
XSX versio pyörii pääsääntösesti nätisti performance moodilla, töksähdyksiä tulee kun alukset tuo joko lisää jengiä taisteluun tai hetken juokset luotisuoraan niin tuntuu että peli vähän lataa maailmaa.
 
En uskalla kehua miten tykkään tästä kun joutusin syytteeseen jos joku minun takia menee ostamaan tämän ja pettyy pahemman kerran.
Tähän 1kk ubisoft+ hintaan tämä maistuu hyvälle, koukussa olen ja eiköhän tämä maaliin mene! 74p keskiarvolla kun lähdin peliä pelaamaan niin olikin positiivinen yllätys.
 
En uskalla kehua miten tykkään tästä kun joutusin syytteeseen jos joku minun takia menee ostamaan tämän ja pettyy pahemman kerran.
Tähän 1kk ubisoft+ hintaan tämä maistuu hyvälle, koukussa olen ja eiköhän tämä maaliin mene! 74p keskiarvolla kun lähdin peliä pelaamaan niin olikin positiivinen yllätys.
Ihan hyvältä tuntunut, kun olen muutaman tunnin pelannut tätä. En kyllä sitten löydä tästä edelleenkään Far Cryta nimeksikään. Juu on 1st person kuvakulma, ja voi ampua jouskareilla ja tuliaseilla, niinkuin ihan helvetin monessa pelissä, mutta eihän tuosta sitten mitään muuta yhtäläisyyttä löydykään. Itse pitäisin tästä melkeinpä enemmän nimenomaan Far Cry-tyyppisen grafiikan ja pelattavuuden kanssa, mutta menee tämä näillä näkymin hyvin nykyisen kaltaisenakin.
 
Viimeksi muokattu:
Ei ihan oo hyvät kokemukset nyt pelistä. Varmaan noin tunnin puolitoista yhteensä pelannut tätä, kaksi kertaa freezannut. En vaan keksi syytä sille, kerran freezasi kun käynnistin ja kaveri laittoi steamissä viestiä mutta toka kerta oli ehtinyt peli olla käynnissä ehkä viisi minuuttia niin freezasi.

Ehkä pitää odotella jotain päivityksiä mitkä korjaa ongelman.
 
Ei ihan oo hyvät kokemukset nyt pelistä. Varmaan noin tunnin puolitoista yhteensä pelannut tätä, kaksi kertaa freezannut. En vaan keksi syytä sille, kerran freezasi kun käynnistin ja kaveri laittoi steamissä viestiä mutta toka kerta oli ehtinyt peli olla käynnissä ehkä viisi minuuttia niin freezasi.

Ehkä pitää odotella jotain päivityksiä mitkä korjaa ongelman.
Pelaat PC:llä? Täällä nyt 18 tuntia takana Xboxilla ja ainoa tekninen ongelma on ollut se, että muutama achievement ei avautunut kuin vasta käynnistäessä pelin uudelleen.
 
Pelaat PC:llä? Täällä nyt 18 tuntia takana Xboxilla ja ainoa tekninen ongelma on ollut se, että muutama achievement ei avautunut kuin vasta käynnistäessä pelin uudelleen.
XSX yskähtelee mutta ne on sellasia piikkejä että tipahtaa framet johki viiteen mutta vain hetkeks :D Pelaatko jo ekan läpipeluun noi achievementit mielessä? Itellä ollu tapana että pelin jälkeen jos innostusta riittää niin sitten loput. En hyökkää sutena kurkkuun kunhan kysyn :D
 
XSX yskähtelee mutta ne on sellasia piikkejä että tipahtaa framet johki viiteen mutta vain hetkeks :D Pelaatko jo ekan läpipeluun noi achievementit mielessä? Itellä ollu tapana että pelin jälkeen jos innostusta riittää niin sitten loput. En hyökkää sutena kurkkuun kunhan kysyn :D
En varsinaisesti pelaa achievementit mielessä, mutta kyllä sen huomaa että jotain oli pielessä, kun pelin käynnistää ja yhtäkkiä kolme achievementia popsahtaa ruutuun. :D

Mutta siis noin muuten en ole varsinaisesti keskittynyt metsästämään achievementteja tässä - vielä. Teen lähes aina varsinkin tarinavetoisten pelien kanssa niin, etten ihan hirveästi katsele alkuun achievementteja. En halua spoilaantua, jos siellä onkin jotain tarinaan liittyvää.
 
Tuli sitten eilen ostettua pelin Gold Edition PS5:lle Järvenpään Powerista 72,19€ hintaan. Ostin tuon itselleni joululahjaksi. Korkkaan tuon vasta joulun välipäivinä tai ensi vuonna.
 
Ylös Bottom