Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket
Niinkun oon tuonne operationsportsin foorumillekin tarinoinut, niin oon aikalailla satavarma, ettei noilla veskareiden pelityyleillä ole mitään merkitystä mihinkään reaktioihin, ylösnousemisnopeuksiin jne, vaan ero tulee puhtaasti vain buustien hintaeroista ja lähtöpisteistä/attribuutti. Standupilla vetelen ite, sillä saa selkeesti parhaimman ukon tehtyä, ainakin omaan kouraan sopivan. Kympissä pidin speediä yleensä 90:ssä, mutta tässä on tarvinut speed tiputtaa 75:een ja nostaa agility 95+, koska nopeempi ukko karkaa itselläni lapasesta usein, jos hyökkääjä kovasti pääsee edessä veivaamaan ennen vetoa. Kympissä pelasin 193/91,3- ukolla, nyt pelailen 188/88,1:sellä ja hyvin toimii, isompi ukko nostaa yläkulmavetoihin kädet selkeesti hitaampaa.
	
		
			
		
		
	
				
			Niinkun oon tuonne operationsportsin foorumillekin tarinoinut, niin oon aikalailla satavarma, ettei noilla veskareiden pelityyleillä ole mitään merkitystä mihinkään reaktioihin, ylösnousemisnopeuksiin jne, vaan ero tulee puhtaasti vain buustien hintaeroista ja lähtöpisteistä/attribuutti. Standupilla vetelen ite, sillä saa selkeesti parhaimman ukon tehtyä, ainakin omaan kouraan sopivan. Kympissä pidin speediä yleensä 90:ssä, mutta tässä on tarvinut speed tiputtaa 75:een ja nostaa agility 95+, koska nopeempi ukko karkaa itselläni lapasesta usein, jos hyökkääjä kovasti pääsee edessä veivaamaan ennen vetoa. Kympissä pelasin 193/91,3- ukolla, nyt pelailen 188/88,1:sellä ja hyvin toimii, isompi ukko nostaa yläkulmavetoihin kädet selkeesti hitaampaa.
 
				
 Palasin hybridi veskariin millä jo kympissä pelasin. Ei varmaan ihan yhtä hyvä kokonaisuus mitä standilla saa mut nousee jäistä nopeammin (animaatio parempi) Eli kenzylle kans on niissä tyyleissä muitakin eroja kuin se alku asettelu atribuuteille
 Palasin hybridi veskariin millä jo kympissä pelasin. Ei varmaan ihan yhtä hyvä kokonaisuus mitä standilla saa mut nousee jäistä nopeammin (animaatio parempi) Eli kenzylle kans on niissä tyyleissä muitakin eroja kuin se alku asettelu atribuuteille 
 Ja onkos ketään viel saanu heittäytymis animaatiota omalla mokellaan? Tilanteita ois missä sitä tarvis mutta ei se tee ainakaan oma-alotteisesti.. Ohjekirjassa on kylkitorjunta R1 + oikee tatti vasen/oikee, mut sit sielä on "heittäytyminen R1 + oikee tatti <- ei mitään suuntaa sille annettu? Mikähän torjunta kyseessä ja miten ton tekee ku ei auttanu tatin pohjaan painaminenkaan mitään? Ja sielä oli erikseen se vastaan heittäytyminen eli ei ole sekään.
 Ja onkos ketään viel saanu heittäytymis animaatiota omalla mokellaan? Tilanteita ois missä sitä tarvis mutta ei se tee ainakaan oma-alotteisesti.. Ohjekirjassa on kylkitorjunta R1 + oikee tatti vasen/oikee, mut sit sielä on "heittäytyminen R1 + oikee tatti <- ei mitään suuntaa sille annettu? Mikähän torjunta kyseessä ja miten ton tekee ku ei auttanu tatin pohjaan painaminenkaan mitään? Ja sielä oli erikseen se vastaan heittäytyminen eli ei ole sekään.