Vastaus: Halo: Reach
Ite oon tässä enemmän Berserkerin linjoilla. Jo betassa tuskistelin nimittäin lelumaisten aseiden ja myös kulkuvälineiden kanssa - vehkeet ei vaan tuntuneet enää yhtä konkreettisilta ja "realistisen" raskailta kuin kolmosen vastaavat, kun niitä sielä sotatantereella käytteli... Tämä teki huonoa ainakin minun pelifiiliksilleni. Mielikuvituksen käytössä ei tosiaankaan ole mitään vikaa, mutta jos sen seurauksena pelin tunnelma kärsii, ei hyvä
Onneks pelin muut elementit pelastavat paljon. Ja kyllä näihin lelupyssyihinkin varmaan tottuu
Hyvä, että uskaltavat olla värikkäitä ja mielikuvituksellisia. Harmaita vakioaseita on ihan riittävän monessa pelissä. Ja sama vihollisista ja ajoneuvoista.Hyvä, että uskaltavat olla värikkäitä ja mielikuvituksellisia. Harmaita vakioaseita on ihan riittävän monessa pelissä. Ja sama vihollisista ja ajoneuvoista.Berserker sanoi:Harmi että ne pyssyt johon joutuu turvautumaan on sellaisia lelun näköisiä ja oloisia. Joten hauskuus siltä kantilta on kaukana.
Ite oon tässä enemmän Berserkerin linjoilla. Jo betassa tuskistelin nimittäin lelumaisten aseiden ja myös kulkuvälineiden kanssa - vehkeet ei vaan tuntuneet enää yhtä konkreettisilta ja "realistisen" raskailta kuin kolmosen vastaavat, kun niitä sielä sotatantereella käytteli... Tämä teki huonoa ainakin minun pelifiiliksilleni. Mielikuvituksen käytössä ei tosiaankaan ole mitään vikaa, mutta jos sen seurauksena pelin tunnelma kärsii, ei hyvä
Onneks pelin muut elementit pelastavat paljon. Ja kyllä näihin lelupyssyihinkin varmaan tottuu