Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
Knight, hauskaa tässä onkin se, että kaikki tieteen "faktat" perustavat itse tieteeseen.
Eli teorian kaikki faktat perustuvat itse teoriaan. Kaikki faktat kasattu päällekkäin. Jos sieltä alempaa jokin sortuu, niin sitten hajoaa koko roskaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Azathoth
...edes kaikki sen papit
usko julistamansa uskonnon kaikkiin oppeihin...
Knight on ainakin vahva uskossaan tieteeseenLainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Yksi plus yksi on kaksi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Sama homma uskontojen kanssa. Kun joku päivä itsekin huomaat, ettei Jumalaa ole, niin se on kaikki muutkin periaatteet pantava uusiksi, ei siinä muu auta.
Yksi plus yksi on kaksi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Onkos tuo sitten vähän niinkuin ohjelmoinnissa, kun joutuu oppimaan esim. x=x+1 ?!![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
Vasta oli uutisissa siitä että Suomen oliko nyt luterilaisen kirkon papeista suuri ei uskonut helvettiin ja näin olivat vastaan kirkon oppia.
Lainauksia lainauksia, entäpä oikeasti? Aika vaikea uskoa että mitään tuollaista pahuutta joka kohdistuu omaan perheeseen voi antaa anteeksi.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
Jumala antaa anteeksi ja myös niin minun täytyy antaa anteeksi niille, jotka ovat minua vastaan rikkoneet.
Miksei sitten maailmankaikkeus ole voinut olla olemassa, AINA?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
Hän on aina ollut mitä ilmeisimmin.
Toisinsanoen, maailman synnylle tuskin löytyy vastausta. Jumalan olemassa olo/synty tyhjästä on ihan yhtä epätodennäköistä kuin se, että maailma olisi räjähtänyt tähän mitä se nyt on, jostain tyhjästä tulleesta räjähdepallosta.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Chaos Cell
perustetaan oma uskonto samantie, nyt on koossa jo 1/20 tarvittavasta henkilöstä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Highlander
Playboy voi olla meidän yhteinen rukous kirjanen![]()
Hyviä vastauksia, kiitos niistä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
Slaisser, jos mielii Jumalan antavan itselle anteeksi, on myös itse annettava anteeksi. En tiedä olisinko jo Taivaaseen mennessä oppinut rakastamaan ihmisiä niin, että pystyisinkö antamaan anteeksi. Ja koska minulla ei ole noin suuresta surusta (lähellekään) aavistusta, en voi tietää.
Edelleen luomisteorian (näennäinen) mahdottomuus ei estä minua uskomasta Jumalaan ja hänen tekoihinsa. Enkä ole tutustunutkaan asiaan niin paljon, että osaisin sanoa asiasta nyt suoraa mielipidettä.
Evoluutioteoria tai muut vastaavat eivät minun uskoani paina.
Jollei ole tuntenut Jumalan rakkautta, niin ei voi tietää, kuinka paljon se painaa vaa'assa näitä asioita tutkittaessa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
...Kävin itse just tosta Knightin signature-linkin kautta täyttämässä kirkosta eroamispaperit...