FinnSlaYeR
New Member
Vastaus: Ketutuskeskustelu
ketuttaa kun meni mikki rikki.nyt en voi ostaa opf:dr2
ketuttaa kun meni mikki rikki.nyt en voi ostaa opf:dr2

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
ketuttaa kun meni mikki rikki.nyt en voi ostaa opf:dr2![]()
Eihän niit pelei mikeillä pelata.![]()
Ketuttaa niin vietävästi, kun tulin punteilta ja farkuistani oli varastettu kymmenen euron seteli. Nyt istun lukion koneella nälissäni, kun niillä rahoilla piti ostaa välipalat.
syö miestä kun tehdään kauppaa ja ei tulekaan tavaraa, ei viikkoon, ei kahteen, sitten pyydän rahat takaisin, tulee viesti että hukannu mun tiedot...just joo, siitä on joku viikko jo. seuraavassa viestissä oli että paketti on matkalla... ei ole näkynyt. kyseinen idiootti on käyttäjä NESTESAIPPUA. älkää ihmeessä tehkö sen jätkän kanssa mitään diilejä.
Joo o. Reilu 5 viikkoa ollu nyt näyttis huollossa?! Alunperin lupailtiin todellakin 2-3vko kuten tossa aiemmin oon todennut. Alkaa jo hatuttaa kun ei oikeen mitään voi tehdä. Mites muuten, milloin kannattaa ottaa yhteyttä - jos kannattaa - kuluttaja-asiamieheen tms. instanssiin jos tästä ei nyt tule lasta eikä paskaa. Ko. lafkalta ei ole mitään soittoja/sposteja tullut koskien asiaa ja kun itse soittaa niin vastaukset ovat ympäripyöreetä paskaa suorastaan.
Raportoisitko ylläpidolle tai minulle yksityisviestillä mitä tavaraa olet ostanut, milloin tarkalleen ottaen maksanut ja linkki myyntiketjuun/kohteeseen, niin selvittelemme asiaa.syö miestä kun tehdään kauppaa ja ei tulekaan tavaraa, ei viikkoon, ei kahteen, sitten pyydän rahat takaisin, tulee viesti että hukannu mun tiedot...just joo, siitä on joku viikko jo. seuraavassa viestissä oli että paketti on matkalla... ei ole näkynyt. kyseinen idiootti on käyttäjä NESTESAIPPUA. älkää ihmeessä tehkö sen jätkän kanssa mitään diilejä.
syö miestä kun tehdään kauppaa ja ei tulekaan tavaraa, ei viikkoon, ei kahteen, sitten pyydän rahat takaisin, tulee viesti että hukannu mun tiedot...just joo, siitä on joku viikko jo. seuraavassa viestissä oli että paketti on matkalla... ei ole näkynyt. kyseinen idiootti on käyttäjä NESTESAIPPUA. älkää ihmeessä tehkö sen jätkän kanssa mitään diilejä.
Ketuttaa lievästi kun kävin äsken ( reilun viiden vuoden "tauon" jälkeen ) parturissa leikkauttamassa kuolleet pois ja ainakin 5 senttiä sitä sitten lähtikin. Nyt on ihan kalju olo![]()
Etkös sä jo viimeks oppinu jotain, ku joku parturoi teikäläistä, ettei kannata antaa leikata hiuksia ennen ku on kasvanut alaselkään asti, että sitten leikkaamisen jälkeen hiuksia on vielä jonkun verran jäljellä![]()
Ongelmanahan olikin se ettei letti enää kasvanut kun oli niin kuollutta haperoa. Ei edes kukkamullalla auttanut![]()
heh, mut oon kuullu, että apulanta auttaa siihenkin vaivaan![]()
Pitääkin kokeillaJoku tietty albumi vai biisi? Ketuttaa olla ainoa kellä on loma tähän aikaan kun kaikki tuntuu olevan töissä
![]()
Eilen olin menossa nukkumaan ja sit makasin siinä sängyllä ja yhtäkkii rupes kramppaamaan ihan vitusti jalasta ja en pystyny liikuttaa koko paskaa ja aamulla oli jalka ihan paskana ja en pystyny kunnolla kävelemään =/ ja nyt on vielä huonomassa kunnossa.. ja huomenna liikaa
Eilen olin menossa nukkumaan ja sit makasin siinä sängyllä ja yhtäkkii rupes kramppaamaan ihan vitusti jalasta ja en pystyny liikuttaa koko paskaa ja aamulla oli jalka ihan paskana ja en pystyny kunnolla kävelemään =/ ja nyt on vielä huonomassa kunnossa.. ja huomenna liikaa
Timppa:
kuulostaa possuinfluenssalta