Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Näinhän tuon pitäis mennä. Kyllä mulla ainakin näkyy kaksi eri savea "samasta läpipeluusta", kun pelasin sen loppuun kaks kertaa.Et alotan sarenista uudelleen ja teen vähä eri päätökset siinä lopussa ja importtaan ton sit uudelleen tähän kakkoseen. Meinaan siis et ton jälkeen mulla on kaksi eri hahmoa me2:ssa ja voin valita kumpaa pelaan?
Tuli nyt vaan ihan ex tempore offtopicina mieleen:
Vetääkö jätkät tosiaan matkapahoinvointipillereitä pelatessaan? Vai onko sarkasmisensorini vain heikentynyt parin tunnin yöunien takia?
----
Vetääkö jätkät tosiaan matkapahoinvointipillereitä pelatessaan? Vai onko sarkasmisensorini vain heikentynyt parin tunnin yöunien takia?
No itselläni matkapahoinvointi iskee suht herkkään joten kyllä pahimmissa FPS pyörityksissä ja huvipuisto laitteissa matkapahoinvointipilleri hoitaa asian,.. mieluumin noin kuin oksennuksen partaalla parin tunnin pelin takia
Ruudunpäivitys tuntuu tuimivan tilanteessa kuin tilanteessa vakaasti...
...kyllä tämä peli nykii välillä, ei tarvitse kuin joku "info" ottaa huoneessa tietsikalta ja niin framerate pätkii, ei ole tasaista nähnytkään.
Sitä mä vaan, että onkohan suuremmissakin taisteluissa sitten vakaat frameratet? Ei se noissa tekstikohdissa pakolla haittaa.
...kun aika harvoja jaksan pelata läpi.
Tämä ei ole kyllä kovin vahva tausta pelien arviointiin.
Mulla ei ole vielä ME2:sta, mutta nyt sitäkin jo syytetään "putkijuoksuksi"..? Joko peli on muuttunut, tai sitten tämä on lisää todistusaineistoa sille mun väittämälle, että joka toinen peli täällä on "putkijuoksu". Eli koko sana on kokenut täydellisen inflaation. Jos peli ei ole "open world", se on "putkijuoksu". Harmi, että myös peliarvostelijat hokevat välillä tuota epämääräistä sanaa..
(rant over)
No edellleenkin, jos pelit eivät miellytä pätkääkään ja niistä löytyy vain pelkkää valittamisen aihetta, miksi ihmeessä pelaat?Jogi sanoi:No hyvin harvat pelit tekee enää minuun vaikutusta niin että ne kiinnostaisi pelata läpi, olen hyvin kranttu siis pelien suhteen, jos joku mättää niin sanallinen arkku avautuu heti
No hyvin harvat pelit tekee enää minuun vaikutusta niin että ne kiinnostaisi pelata läpi, olen hyvin kranttu siis pelien suhteen, jos joku mättää niin sanallinen arkku avautuu heti
Aina löytyy vikaa, jos sitä etsimällä etsii.
On lähinnä huvittavaa, miten joku voi kutsua Mass Effectiä putkijuoksuksi. Call of Duty on putkijuoksua, ME ei. Heh, miten absurdia onkaan, että joudun edes todistelemaan sitä, tämä on niin itsestäänselvä asia.