Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Kyllä mä voisin tulla:cool:
Mun autoja on camaro ss, mazda rx8, ford focus ja sitten se ensimmäinen moottoripyörä onko se nyt monster vai joku. Ainiin ja datsun:D
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Laita Dada viestiä että tuu pelaamaan MCLA niin kyllä minäkin mukaan voisin tulla.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Porukkaa nyt Cruisailemaan? Tähän ketjuun, plz. Lähetän inviä sitten kun olen paikalla. En omista mikkiä :(
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Postilaatikkoon peli kolahti perjantaina.
Peli vaikutti ihan hauskalta, joskin kovin kovin arcademaiselta räppäämiseltä.

Suurin pettymys oli kuin peli ei tue MOMO Racing Force rattia. :mad:

Onneksi tämän saa inhimillisin tappioin myytyä, kun hankintahinta ei ollut paha UK:sta.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Tämän ostin heräteostoksena play.com:sta,eikä ole tarvinnut katua.Ajettavaa tuntuu riittävän ja vaikeusastettakin on omiin tarpeisiin riittävästi.Nettipeliä en ole vielä kokeillut muuten,kuin mitä keulimis ja kahdellapyörällä ajon trophyjen kalastelemisteen tarvittiin.

Lisäilkää frendilistalle,jos kaipailette peliseuraa.Mikki löytyy.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Joku täälä jo kyselikin, mutten vastausta löytänyt. Eli tietääkö joku miten niitä Batman,teräsmies jne logoja saa autoihin, kun siellä car rate paikassa sellsia näkyy?
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

tekemällä itse niistä kuvioista mitä tarjolla on.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Noniin, nyt sain ostettua MAzda rx8:in :) Taettis vaan neuvoo, et kannattaako sitä edes lähteä tuunaamaan? Rahaa ei kyllä ole yhtään ylimääräistä, niin ei oikeen osaa päättää, että käyttäisikö ne tuunaamiseen vai säästöön uutta kaaraa varten:confused:
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Noniin, nyt sain ostettua MAzda rx8:in :) Taettis vaan neuvoo, et kannattaako sitä edes lähteä tuunaamaan? Rahaa ei kyllä ole yhtään ylimääräistä, niin ei oikeen osaa päättää, että käyttäisikö ne tuunaamiseen vai säästöön uutta kaaraa varten:confused:

Jos tuntuu, ettet pärjää kisoissa, tuunaa heti. Rahaa kertyy kyllä reilusti, kun on hyvä kaara alla. Itse asiassa kannattaa tuunata, sillä rahat saat varmasti pian takaisin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

ahaa, ei kyllä kaikkein helpoimmalta vaikuta, jos tuota vinyl editoria tarkoitit :)

juuri siellä ne tehdään.
ei se helppoa olekkaan, mutta jotkut vaan osaa.
minä tyydyn vaan ostamaan toisten tekeleitä.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

juuri siellä ne tehdään.
ei se helppoa olekkaan, mutta jotkut vaan osaa.
minä tyydyn vaan ostamaan toisten tekeleitä.

Saman pätöksen tein itsekkin :) ne top rated autot/pyörät on kyllä törkeen hienosti maalattu
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Tuolla Rate My Ridessä on joitain aivan mahtavia vinyyleitä porukka tehny(esim Scarface julisteesta mallinnettu).

Ja ainoa minkä oon ostanu on Fast and Furious vinyyleillä varustettu Skyline...

Vielä lopuks, Superman vinyylit ei nyt oo kauheen vaikee tehdä... Ite tein mun Camaro RS SS:ään Supermies vinyylit.

Tässä kuvat

Kuva 1
Kuva 2

Hinta autolla/vinyyleillä $25.000, joten äkkiä ostamaan :p
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Tuli tässä mieleen, että kuinkas nopeita autoja porukoilla oikeen on...? jos vaikka otettais hieman kisailuja joku päivä. Itellä on muistaakseni se avo-Lamportsini :p nii ja tietysti se nopein motsk-ari :)
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Mulla on nopein kärry tällä hetkellä Saleen S7(jos oikeen muistan sen merkin). 254 Mph taitaa olla nopein mitä sillä oon päässy. Ja sen jälkeen tulee Ninja...

"DUB" Lambolla tulee(tai, no, tuli. Kun en oo pelannu kunnolla vähään aikaan) ajettua aikast paljon...
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Nyt on tämä peli pelattu careerin osalta 100% ja täytyy todeta, että se arvostelujen "liikavaikeus" on kyllä pahasti liiottelua. Hardi kisat on niinkuin pitääkin haastavia, virheisiin ei ole juurikaan varaa. Kaikinpuolin mahtava peli, vielä online trophyt puuttuu, varsinkin se 5 kaverin kanssa online voi olla aika vaikea saada....
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Nyt on tämä peli pelattu careerin osalta 100% ja täytyy todeta, että se arvostelujen "liikavaikeus" on kyllä pahasti liiottelua. Hardi kisat on niinkuin pitääkin haastavia, virheisiin ei ole juurikaan varaa. Kaikinpuolin mahtava peli, vielä online trophyt puuttuu, varsinkin se 5 kaverin kanssa online voi olla aika vaikea saada....

Ite sain ton viiden pelaajan trophyn liittymällä ihan normi freerideen, ja sieltä lähettelin frendi invitejä niille random jätkille. Ja pistin viestiks "For the trophy"...

Aika nopsaan 5 kaveria hyväksy inviten...

Ja tota vaikeustasoahan muokattiin päivityksen kans. Joten voihan se olla et tää peli on ollu erittäin vaikee ennen sitä...
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Ite sain ton viiden pelaajan trophyn liittymällä ihan normi freerideen, ja sieltä lähettelin frendi invitejä niille random jätkille. Ja pistin viestiks "For the trophy"...

Aika nopsaan 5 kaveria hyväksy inviten...

Ja tota vaikeustasoahan muokattiin päivityksen kans. Joten voihan se olla et tää peli on ollu erittäin vaikee ennen sitä...

Täytyykin kokeilla noin sitä trophyä. Päivitys on ollut ainakin minun makuuni onnistunut, sopivan haastava :)
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Täytyykin kokeilla noin sitä trophyä. Päivitys on ollut ainakin minun makuuni onnistunut, sopivan haastava :)

Kannattaahan se kokeilla... :)

Ja oon kyl samaa mieltä, et pelin vaikeustaso on just sopiva. Eli ei oo liian helppo, mut ei mikään aivan mahdotonkaan...
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Dub turnaukset (hardilla jotta saa dub autot) on helpointa voittaa D tason ajokilla. Itse käytin lähes vakiota gti golfia. Hitaalla autolla on helpompi ajaa virheettömästi.
 
Ylös Bottom