Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Lord of the Rings

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leo Stenbuck
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Leo Stenbuckille ja Zacharialle tiedoista!! On kyllä aika pitkä aika sen uuden Matrixin julkaisuun :(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Kiitos Leo Stenbuckille ja Zacharialle tiedoista!! On kyllä aika pitkä aika sen uuden Matrixin julkaisuun :(
Noniin..mutta sitä ennenhän tulee jouluna TSH, ja nyt on tullu toi SW E2. Spider manit..jos sitä ei ajattele niin se aika menee nopeasti

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Noniin..mutta sitä ennenhän tulee jouluna TSH, ja nyt on tullu toi SW E2. Spider manit..jos sitä ei ajattele niin se aika menee nopeasti
En ole vieläkään nähnyt uutta SW:a. Enkä pahemmin pitänyt Spider Manista - vaikka ihan kivat tehosteet siinä oli. Se TSH on kyllä aika kova juttu!!

"Nelde cormato quenduaranin nuun anar, otso naucoherin ondomardentassen..."

ja

"Utuvielye namo palantíriel"

Siinä teille.

;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
"Nelde cormato quenduaranin nuun anar, otso naucoherin ondomardentassen..."
ja
"Utuvielye namo palantíriel"
Siinä teille.
;)

Tekeli - li!!
Siinä sinulle!

kandeepi muutes mennä varaa taru sormusten herrasta elokuva r-kioskilt niin saa ''mahti sormuksen'' nahkaremmissä kaupanpäälle....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zide
kandeepi muutes mennä varaa taru sormusten herrasta elokuva r-kioskilt niin saa ''mahti sormuksen'' nahkaremmissä kaupanpäälle....
Mutta jos sitä sormusta käyttää liian paljon, on pakko käydä ostamassa R-kiskalta joka päivä bissee, siiderii ja sipsejä... On se vaan sellanen se Mahtisormus.

Löysinpäs tämän vanhankin aiheen vielä - eiköhän aloiteta hypetys Kahdesta tornista, nyt kun julkaisuunkaan ei ole enää kuin muutama viikko (Lippujen ennakkomyyntihän alkaa siis tänä viikonloppuna 7. 12. ja ensi-ilta on 18. 12.) :)
En malta odottaa. Trailerit nostattivat riman korkealle.

Traileri nyt oli traileri, mutta se Fellowship of the Ring: Special Extended Edition nosti taas LOTR-kuumeen päähän. Pakkohan tuo Two Towers on käydä katsomassa.

TT on varmasti paljon parempi elokuva kuin FoTR. Valitettavasti Jackson on lisännyt Kahteen Torniin siihen kuulumattomia kohtauksia, jottei elokuva olisi aivan silkkaa taistelua.

Aloitin joskus vuosi sitten lukeman LOTR-kirjaa ja jaksoin lukea prologin ja sen jälkeen 10 sivua, ja vein kirjan takaisin kirjastoon. Onko täällä muita ketä ei sattuneista syistä kiinnosta koko LOTR-touhu? Tai ylipäätään koko fantasiakirjallisuus/elokuvat. Mua ei ainakaan voisi vähempää napata! :(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Aloitin joskus vuosi sitten lukeman LOTR-kirjaa ja jaksoin lukea prologin ja sen jälkeen 10 sivua, ja vein kirjan takaisin kirjastoon. Onko täällä muita ketä ei sattuneista syistä kiinnosta koko LOTR-touhu? Tai ylipäätään koko fantasiakirjallisuus/elokuvat. Mua ei ainakaan voisi vähempää napata! :(

Mua ei ainakaan yhtään nappaa mikään LOTR, vaikka fantasia muuten kyllä... Joskus oon koittanut lukea sitä kirjaa, mutta sitten on jäänyt kesken, koska eihän niin tylsää tekstiä kukaan täysjärkinen jaksa lukea. Ja mitä LOTR-leffaan tulee, niin ensimmäinen osa on ainakin uskomattoman tylsä leffa parista hienosta efektistä huolimatta. Valitettavasti tuli se dvd:näkin hommattua halpan hintansa vuoksi. Mielestäni aivan yliarvostettu (ja ylihypetetty) leffa. Minun mielipiteissäni menee johonkin leffojen keskikastiin. Jopa eilinen Lake Placid -leffa oli parempi ku TSH: Sormusten ritarit -leffa. Mutta eipä silti, voihan sen Two Towersin sitten joskus dvd:nä ostaa, kun halvalla saa.

Ja btw. mitä Matrixiin tulee, niin se nyt on vielä paskempi ku LOTR. Matrix on mielestäni uskomattoman huono elokuva.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster

Itse kärsin myös kyseisestä "sairaudesta". Ensimmäisellä kerralla luin juuri tuon prologin ja noin 10 sivua, toisella kerralla meni jo 30 sivua.

No kolmannella kerralla pakotin itseni lukemaan ensimmäiset sata sivua ja sen jälkeen luin kirjan innolla loppuun. Alku tosiaan voi olla tylsä, mutta taso paranee koko ajan loppua kohti.

Niin, minuakaan ei sitten fantasiakirjallisuus muuten tahdo kiinnostaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Oletteko lukeneet kirjat?

Oon, mutten kokonaan. Olen parhaillaan siinä kaksi tornia osassa menossa...

EDIT: ja ne jotka on siihen alkuun lannistunu, niin voin sanoa, että kirja paranee monin verroin loppua kohden (tai ainaki sitä kohtaa missä oon menossa). Alku tosiaankin oli vähän tylsä.

Ylös Bottom