Solid Snake
Active Member
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Tää asia näyttää jäävän junnaamaan paikoilleen, vieläkään en ole saannut yhtään linkkiä siitä kuinka Nintendo on neuvonut RAREa tekemään pelejä, enkä yhtään mitään muutakaan todistetta.
Jos yksi RAREn pelisarja (Donkey Kong) on saanut hahmonsa (ei pelin ideaa) Nintendolta, ei voida puhua kopiomisesta, vai voidaanko? RARElla on kuitenkin alla pelejä sata jos ei enemmänkin.
RAREn Historia
Nintendo oli kuin osa RAREa, ihan sama juttu miten päin sen sanoo. Kaksi suurinta vaikuttajaa SNES:illä ja N64:llä.
Mä muuten mainitsin Blast Corpsin!
Itseasiassa Star Fox kettukin on Nintendon hahmo. Ei RAREn. RARE on myös saanut arvokasta kokemusta Nintendolta, sitä ei kukaan voi kieltää. Siitä kokemuksesta on toki hyötyä myös MS:n leivissä ja itseasiassa olen onnellinen siitä, että minulla on XBox hyllyssäni, että pääsen pelaamaan RAREn pelejä. Pelkään vaan ettei RARE ole enää sama firma, mitä se oli ennen. Niinkuin on sanottu RAREn porukka on hajaantunut ja hyviä koodaajia on lähtenyt ja perustanut omia firmoja tai mennyt jonkun muun leipiin. Free Radical ei ole ainut esimerkki, mikäli lehtiin on luottamista.