Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uskomatonta mutta totta!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yoshi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Tää asia näyttää jäävän junnaamaan paikoilleen, vieläkään en ole saannut yhtään linkkiä siitä kuinka Nintendo on neuvonut RAREa tekemään pelejä, enkä yhtään mitään muutakaan todistetta.

Jos yksi RAREn pelisarja (Donkey Kong) on saanut hahmonsa (ei pelin ideaa) Nintendolta, ei voida puhua kopiomisesta, vai voidaanko? RARElla on kuitenkin alla pelejä sata jos ei enemmänkin.

RAREn Historia

Nintendo oli kuin osa RAREa, ihan sama juttu miten päin sen sanoo. Kaksi suurinta vaikuttajaa SNES:illä ja N64:llä.

Mä muuten mainitsin Blast Corpsin!

Itseasiassa Star Fox kettukin on Nintendon hahmo. Ei RAREn. RARE on myös saanut arvokasta kokemusta Nintendolta, sitä ei kukaan voi kieltää. Siitä kokemuksesta on toki hyötyä myös MS:n leivissä ja itseasiassa olen onnellinen siitä, että minulla on XBox hyllyssäni, että pääsen pelaamaan RAREn pelejä. Pelkään vaan ettei RARE ole enää sama firma, mitä se oli ennen. Niinkuin on sanottu RAREn porukka on hajaantunut ja hyviä koodaajia on lähtenyt ja perustanut omia firmoja tai mennyt jonkun muun leipiin. Free Radical ei ole ainut esimerkki, mikäli lehtiin on luottamista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Nyt meni multa ohi. Onko tossa lainatussa Juupiksen tekstissä muka jotain kieliopillisesti väärin?
Sori.Mun moka.Nyt,kun luin vähän tarkemmin,niin eihän siinä mitään väärää ollutkaan.Vaikenen...
 
Prawn, jälleen yksi elävä todiste nykynuorison degeneraatiosta.
Olisiko pipo unohtunut päästä siellä 45 asteen pakkasissa ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Prawn, jälleen yksi elävä todiste nykynuorison degeneraatiosta.
Olisiko pipo unohtunut päästä siellä 45 asteen pakkasissa ;)
Yksi lukuvirhe,ja heti ollaan rappeutumassa?:) <---!!!
Voihan se tosin olla,että aivot ei toimi talven pakkasilla.
Siihen,kun lisätään vielä lukio niin,ei kukaan voisi olettaa aivojen toimivan virheettömästi.
 
Ps2 myy eniten, sillä se on jokaisen "ei-pelaajan" käsitys konsolista. Esimerkiksi siskoni halusi ostaa pojalleen konsolin ja suoraan lainaten 'Minun pitäisi ostaa pojalleni pleikkari'. Hän ei ole koskaan kuullutkaan Xboxista tai GCstä. Joten kai ne vanhemmat ostaa playstationin esim. joululahjaksi yms.

Ja uskon, että Ps3 saa myös aika kovan suosion vaikka mielestäni PS2 SUX ÄSS ! :P

- 8-ball
 
Ihmiset on tyhmiä :). PC puolellahan on täysin sama 'ongelma'.

Pentium = prosessori.
Geforce = näytönohjain.
Soundblaster = äänikortti.

Nämä kolme yllämainittua erittäin vahvoja brandejä PC puolella, joita jälleenmyyjät usein käyttävät mainonnassa.

Kun alaa_ei_niin_hyvin_tunteva ihminen rupeaa tekemään ostopäätöksiä, niin jos vaihtoehtoina on esim. Pentium 4 2600MHz tai Athlon XP 2600+, niin ei ole varmasti kovin vaikea arvata, kumman hän noista valitsee. Valintaan ei varmasti vaikuta edes Athlon XP:n edullisempi hinta. Onhan kyseessä sentään Pentium 4!!! herrä isä :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan 8-ball
Ps2 myy eniten, sillä se on jokaisen "ei-pelaajan" käsitys konsolista. Esimerkiksi siskoni halusi ostaa pojalleen konsolin ja suoraan lainaten 'Minun pitäisi ostaa pojalleni pleikkari'. Hän ei ole koskaan kuullutkaan Xboxista tai GCstä. Joten kai ne vanhemmat ostaa playstationin esim. joululahjaksi yms.

Ja uskon, että Ps3 saa myös aika kovan suosion vaikka mielestäni PS2 SUX ÄSS ! :P

- 8-ball

Inhoat siis PS2:ta, etkä selvästikään tiedä sen peleistä mitään. Pelit ne konsolin tekevät, ei konsoli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Inhoat siis PS2:ta, etkä selvästikään tiedä sen peleistä mitään. Pelit ne konsolin tekevät, ei konsoli.
Mitä ihmettä? Miten pelien laatu liittyy mitenkään siihen mitä 8-Ball sanoi?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Mitä ihmettä? Miten pelien laatu liittyy mitenkään siihen mitä 8-Ball sanoi?


Jos konsolia jossa on hyvät pelit, haukkuu paskaksi, niin kyllä se vähän liittyy. Konsolintehoilla ei ole mitään väliä, jos pelit vain maistuvat. Tässä taidettiinkin puhua vain siitä, miltä konsolit näyttää paperilla. No, miksi se on muka kaikkien "ei-pelaajien" käsitys konsolista??
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
No, miksi se on muka kaikkien "ei-pelaajien" käsitys konsolista??

Kyllä se vaan on, ainakin minun kaverikunnalleni (jossa olen ainoa, joka seuraa peliteollisuutta) on ihan sama mikä loota sielä tv:n alla hyrrää. Kysymykseen "mitä hommaatte?", vastaus on aina "joo, pelaillaan pleikkaria".

Hauska on että yksi kaverini joka kääntää aina Moon TV:n pois kun playeri alkaa, mutta on silti omistanut yli puoli vuotta Xboxin, kutsuu sitä vieläkin "pleikkariksi".

80-luvulla pelattiin "nintendoa", 90-luvulla "pleikkaria".
 
No minulla on sekä X-box että Pleikkari2 ja kyllä valitettavasti X-box on jäänyt pölyttymään.

No johtuu varmaankin siitä että että sille ei ole yhtään hyvää peliä. Ps2:lle on kaksi eli Final Fantasy X ja Hot Shot Golf 3
 
Ei ihme jos moni tavallinen kuluttaja joka ei seuraa konsolimaailmaa yhtään tarkemmin, luulee että xbox on 'uusi pleikkari'.
Xboxin mainonta ja jopa pelien kotelot matkivat PlayStationin vastaavien visuaalista ilmettä ja imagoa häpeliemättömästi.

En ihmettelisí jos MS:llä olisi ihan tarkoituksella pyritty 'hämäämään' ei-niin-bränditietoisia kuluttajia.

Kukaan ei kuitenkaan sekoita nintendo Game Cube:a Pleikkariin, johtuen varman siitä että Nintendo nimi on ollut mainonnassa aina näkyvästi esillä.

Ehkä Sonynkin pitäisi tuoda Sony merkkiä enemmin esille PlayStationissa, moni tuttuni on vasta nyt havahtunut huomaamaan että 'Ai, se Pleikkari onkin Sonyn valmistama'.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fat Abbot
Kyllä se vaan on, ainakin minun kaverikunnalleni (jossa olen ainoa, joka seuraa peliteollisuutta) on ihan sama mikä loota sielä tv:n alla hyrrää. Kysymykseen "mitä hommaatte?", vastaus on aina "joo, pelaillaan pleikkaria".

Hauska on että yksi kaverini joka kääntää aina Moon TV:n pois kun playeri alkaa, mutta on silti omistanut yli puoli vuotta Xboxin, kutsuu sitä vieläkin "pleikkariksi".

80-luvulla pelattiin "nintendoa", 90-luvulla "pleikkaria".

Okei, olen tyhmä, mutta nyt vasta tajusin, mitä tolla "ei-pelaajalla" tarkoitettiin. Kiitos valaisevasta kommentista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Xboxin mainonta ja jopa pelien kotelot matkivat PlayStationin vastaavien visuaalista ilmettä ja imagoa häpeliemättömästi.

En väittäisi noin. Kyllä ne Xboxin vihreät pelikotelot ovat oksettavan omaperäisen näköisiä. Itse konsoli taas ei muistuta yhtään PlayStationia. Mainonnastakin käy hyvin selville mistä laitteesta on kyse.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
En väittäisi noin. Kyllä ne Xboxin vihreät pelikotelot ovat oksettavan omaperäisen näköisiä

Mutta koteloitten lay-out (logojen paikat ym...) on melkein 1:1 samat, tietenkin lukuunottamatta väriä ja logoja. Ne ei sulje pois sitä mahdollisuutta että tietämättömämpi luulee kyseessä olevan 'uuden pleikkarin pelikoteloita'.

GC ja PC pelikotelot eroavat selvästi tekstien ja logojen asemoinniltaan.
 
Ylös Bottom